Siis olen tapaillu kesästä asti yhen 22v miehen kanssa. Syksyllä alettiin pitää yhteyttä, ja melkein jokapäivä ollaan jossain tekemisissä, melkeimpä.
Leimaatte mut varmaa hulluks kun sanon tän, mut joskus mul vaa kuuluu päässä ääni (intuitio, sydämen ääni?) että tää ei tuu kestää. Jotenki musta tuntuu että se liittyy tuohon jätkään jota tapailen. tai siis tiedän. Sitten kysyn itesltäni mielessäni, että tuleeko tää juttu toimimaan tän henkilön kaa, ja yllensä tulee vastaus kyllä.
Siis en tajua oon ihan sekasin. Ollaan puhuttu seurustelusta, tammikuun alussa, ku sitä ennen oltiin sillä kannalla ettei haluta seurustella. Mä oon alkanu muuttamaan mielipidettäni!
Se vaan kysy kk sitten, että haluasitko rueta seurustelee, että ois ihan sama melkein alottaa seurustelu. mä sanoin, et ootsä varma, että et muiden painostuksesta tee sitä päätöstä. Se vaan sano että ei se niitä mieti! :)
En halua aatella että meillä on vapaa suhde. Tämä mies joulukuun alussa oli suudellut exänsä kanssa, ja soitti ja kertoi sen heti mulle.. (tapahtui kännissä. Olisikohan uskaltanut edes selvinpäin sanoa?) Mutta siis mulle tuli heti huono olo.. Jälkeenpäin mä puhuin sille seurustelusta, ehkä tammikuun puolessa välissä. Se ei sanonut juuta eikä jaata. En kyllä Kovin suoraan sanonut.
Se ja sen eksä ovat pelottavan hyvissä väleissä. Kysyin siltä siitä, neku oli suudellu niin se oli kuulemma johtanut siihen ku oli jutelleet? Onkohan se vieläkin kiinnostunut siitä. Erostaon noin vuosi...
Toi mies on kyllä ollu mulle rehellinen. nyt se lähti inttiin kertauksii ja yllensäkin aina ku en näe sitä niin aattelen että ei se juttu voi toimii! sit ku oon sen kanssa ni aattelen että vois toimii
Mun mielestä se jutun toimiminen on oman pään sisällä? eihän sitä väkisin voi saada toimimaan, mutta mä viihdyn tän tyypin seurassa! tottakai siinä on huonoja puolia siis tässä tyypissä mut niin on minussakin. Tuntuu että jos jotai menee väärin ni se on jonkun toisen ( eli vaikka sen miehen vika) Nyt oon oppinut katsomaan peiliin.
Mutta. Mies esitteli mut vanhemmillee 1,5kk sitten ( tai siis vei kotiinsa, oli kyllä jo aikasemmin kertonu musta) ja oon ollu tän miehen ja sen kavereiden kanssa. Kai tää merkitsee jotai
Joskus kuitenkin tuntuu, että se aattelee mua vaan sen vakipanona.Tai että tää on avoin suhde tai jotai.. Tuskin se on muuta tehny ku suudellu exäsä kaa, mut jos kertoo et on suudellu jotai muuta ni sit sanon et sen pitää päättää! mua satuttaa se kuitenki..
Se myös sano että jos vahingossa makais jonkun kanssa niin sit tulis kyl huono olo ja ei kyl pystyis olee mun kanssa
Mistä mä tiedän että onko noi vaan jotai sanahelinää vai oikeaa puhetta? Tosin 2kk on ollu stressiä koulunsuhteen ja muuta hässäkää niin olen olut sen luona melko väsynyt.. Ja kiukkunen. Että se on kestäny vaikka sun mitä ja joskus on tuntunu et jos tästä selvitään ni kyl selvitääv mistä vaan!
koitan vaan aatella että päiväkerrallaan ja puhua asioista kun niihin tulee sopiva sauma
Mua vaan kyllä pelotttaa ihan vitusti se, että kohta se sanoo että nyt mä löysin jonkun toisen, sä voit häipyy! :O :'(((( Oon pelänny sitä välillä jo syksystä asti...
koittakaa auttaa ja kommentoida!
päässä kuuluu välillä ääni
2
426
Vastaukset
- kun katsoo tota
Miks toivoo, et kaikki rakastuis sillain, että oksat pois ja jalat alta. Moni tosi rakastunut ei veivaa yhtään asioita, vaan on asioisat enemmän varma kuin koskaan yhtään mistään.
Onko liian yksinkertaista miettiä niin, että mikä pitkittyy se mutkittuu ja se on joko tai, että joko täysillä rakastaa ja tietää sen, ja on varma jutusta, tai sitten yksinkertaisesti on vain löytänyt väärän.
säkin sait tohon hirveän romaanin kirjoitettua, mutta miksi siinä ei puhuta yhtään mitään sun tunteista, ei sanallakaan, ehkä joku tuntemus, et kestää/ ei kestä, mut jotenkin tossa kun on pitkät rimpsut asiaa, mut se tärkein? Miks se puuttuu tosta?
Tuo juttu olis voinut olla joltakin toiselta sellainen, että olen tapaillut ja täysin rakastunut ja sitten kysyn jotain..
Luulen, että epäilet tunteita, eihän sulla tullut mieleenkään kirjoittaa edes niistä mitään, ja ne on sentään ihan ykkösasia jutuissa. Sut pitäis laittaa selkä seinää vasten ja puristaa se susta ulos, että mitä sä tunnet. Vois helpottaa suakin kummasti.
Ei sitä siks aleta seurustella, että ollaan liikuttu yhdessä tai keskusteltu asiasta, vaan siks että rakastaa tulenpalavasti ja ei voi olla seurustelematta, vaikka kaikki muu estäis. musta niinpäin.- uusi näkökulma
en oo tosiaan noin ajatellut, ainakaan tajunnut ajatella. Tottakai mä tykkään tästä miehestä ihan hitosti, ja haluaisin joskus koittaa vieläkin vakavampaa hänen kanssaa. Voiko tämä tästä vielä kasvaa rakkaudeksi? ei hitto. kiitos tuosta vastauksesta! autto kyl.
Mutta joo. Kai mun tunteet huomas siitä, että kun muhun sattu ku se oli exäsä kaa pussaillu. Välitän siitä oikeesti, vaikka välillä tuleekin kränää jostain. Kaikesta ollaan selvitty tähän asti.
Ollaan ehkä oltu liian tiiviisti yhessä, mut mitä enemmän mä olen sen kanssa niin sitä läheisempiä meistä tulee. =)
Tää 2vk ero on vaa hyväks, selviää vähän pää ja tunteetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760