Moikka! Olen anorekstikko, ja en ole normaali nuori.
Haluan olla tosisairas ja en halua koskaan parantua!
Tämä on minun oma elämä! Tarkasti suunniteltu juuri niinkuin mä haluan! Juuri tätä haluan! En halua muuta. Mua kiusataan tämän takia mutta kyl mä taas jaksan kun tulee kesä! t: 38kg ;-)
En halua olla normaali!
10
1419
Vastaukset
- ó__Ò
Hmm.. No jokainen tyylillään, mut mä en ainakaan haluu kuolla tän takii. On toki päiviä, jolloin huomaa painon tippuneen ja on onnellinen, ettei ole syönyt, mutta on myös niitä päiviä, jolloin on kylmä ja paha olla ja kylkiluut tuntuu nukkuessa. Luurankous ei ole liioitelluna kaunista.
- yksäiti
Ei jäänyt epäselväksi, mitä sinä haluat. Mieti, haluaako kukaan muu, ettet koskaan parantuisi.
- asjalkjs
ootko sellanen pro-ana?
- mie_oon_pallo
kumpa mäkin olisin NOIN laiha... pääsin 40 kg:aan mutta en siitä alas.
mutta mä oon vähän huolissain susta...mitä jos sie kuolet? tsemppiä! - Nimetön
joku kaunis päivä miekin pääsen kirjottamaan tänne että olen noin laiha.. unelmissä ollut aina alipainoinen. Nyt 21 v ja 163/70..eli ylipainoinen..raskauskilot jäi...nyt elämän tehtävänä laihdutus sinne 49 ainakin...ikuinen unelma..olen saanut kyllä 10kg pois raskauden jälkeen josta on kuukausi...nekin vain nesteitä..
MITEN TE OLETTE SAANEET ITSENNE NIIN LAIHAKSI..?
OLEN NIIN LAISKA LIIKKUMAAN,PYSTYN KYLLÄ OLLA SYÖMÄTTÄ...- itse_parantunut
Et oikeasti halua tuota. Et halua kuolla anoreksiaan. Haluat elää. Anoreksiapirupaholainen sisälläsi haluaa tappaa sinut. Se saa sinut kuvittelemaan että elämäntapasi on ainoa oikea. Sinun on tunnistettava demoni sisälläsi ja irrottauduttava sen kahleista. Minulla meni 2 vuotta ymmärtää että se ei ole ystäväni vaan viholliseni.
2 vuotta riitti tuhoamaan elimistöni tärkeimpiä mekanismeja; en saa enää lapsia, hormonitoiminta ei enää käynnisty, en välty enää osteoporoosilta, ruoansulatukseni vaatii aina laksatiiveja avukseen, näytän kauhealta vielä pitkään- nyt paranemisen alussa paino on pudonnut pari kg(173/46; näytän karmealta), vaikka ruoanmäärä on kasvanut. elimistö tarvitsee kaiken energian.
Olen edelleen heikko, todella aliarvioitu ja ihmiset katsovat kieroon. Paraneminen on pitkä tie ja oman kroppansa pilaaminen loppuelämäksi ei ole sen arvoista.
Kuka menneiden aikojen nainen muistetaan laihuudestaan?! Kukaan ei ole merkittävä siksi että on laiha.
- ja timmissä kunnossa?
Miksi haluat olla vain laiha? Treenattu ja timmi, seksikäs kroppa jossa on lihaksia, kuluttaa kaloreita ja jaksaa niin paljon enemmän. Sellaiseen sitä pitäisi pyrkiä, eikä mihinkään että on ruikku joka lihoo yhdestä pullasta. Proteiinia ja kasviksia ja kuituja yms., terveellinen elämäntapa ei lihota vaan tekee susta terveen ja niin hyvännäkösen! Ei sun kannattaiskaa kehittää läskiä vaan lihaksii.
- älä laihduta enää!!!!!
Mulla on itellä ollu karsea laihuusihanne josta pääsin onnex eroon, ainakin osittain. .YMMÄRRÄN että haluut olla hoikka tai no superhoikka tjsp..
Niin mäkin halusin ja sitten kävi aika hölmösti et mä en jaksanu liikkuu enää. Olin AINA väsyny ja huonovointinen, ja sitten kun aloin taas syömään niin tulin paljon parempikuntoiseks vaikka paino ei heti noussu mutta olin jo hyvässä kunnossa ja pääsin juoksemaan pitkiä matkoja ilman seiniin nojailua.. KANNATTAA alkaa syömään TERVEELLISESTI, EI mitään läskiruokaa sipsii pullaa suklaata jädee yms. sontaa.. Vaan paljon vihanneksia ja hedelmiä ja rasvattomia maitotuotteita ja soijaproteiinia, täysjyväruisleipää.. Ne ainakin mua on auttanu parantumaan kun uskallan sentään syödä niitä "hyvällä omallatunnolla", ilman sensuurempaa lihomisenpelkoa.. Ja hyvä niin. En halua enää sairastua siihen kauheuteen ja kärsiä niin mielettömästi. Se jos mikä on sairaus mikä ei anna armoa! Tsemppiä kaikille jotka haluaa tai ei halua laihtua enää. Miettikää MIKSI? Ei millään pahalla mutta se on oikeasti vain susta itsestäs kiinni mitä teet, mä jouduin huomaamaan sen aivan yksin ja ilman kenenkään apua. SELVISIN!!!!
- Todellaoutoa
En halua aliarvioida sinua, mutta et todellakaan ole normaali nuori. Moni anorektikoista haluaa nimenomaan parantua tästä kauheasta olosta. Mutta haluatko tosiaankin sinä, ikuista laihuutta, luut tuntuvat ja näkyvät? Yöllä et saa unta, ja pahoinvointi vie elämänhalusi. Haluatko että se on elämääsi? Toivottavasti et halua enään tuosta laihtua, koska olet todella laiha. Todella aliravittu. Sinulla täytyisi olla ainakin 20 kg enemmän painoa, niin olisit normaalipainoinen! Tuo on jo pelkkää sairautta ja itsensä kiduttamista. Sinun pitäisi hakeutua laitokseen, paranna itsesi. Sinun täytyy edes yrittää sitä, jotta voisit elää elämäsi onnellisena. Nimittäin tuota menoa et enään pysy hengissä, kuin muutaman vuoden, kuukauden tai jopa päivän! Ota itseäsi niskasta kiinni. Sinun on tajuttava oma tilanteesi nyt! Kun edes muutama kilo tulisi enemmän, ja alkaisit elää kuin normaali ihminen, menisit terapeutille, elämästäsi voisi tulla jopa onnellista. En yhtään ihmettele, että sinua kiusataan. Vaikka se on väärin, ja itse olen sitä vastaan, niin mietipäs suuresti mistä oikein on kyse? Juuri niin, kyse on juuri sinusta. En nyt halua sanoa tätä loukkaavasti, mutta itsepähän olet itsesi tuohon liemeen keittänyt, tämä on vain SINUN SYYTÄSI. Kukaan, ei edes kiusaajat, ole vastuussa teoistasi. Nyt tyttö nopeasti hoitoon. Taisi tulla tämä kirjoitukseni aika myöhässä, joten tuskin tätä enään luet. Enkä usko että olet enään hengissäkään. Mutta jos, niin oikein hyvää kesää sinulle, ja muista parantua! Älä halua olla sairas koko elämäsi ajan. Ole normaali hoikka tyttö! =)
- ----------
HAHAHAHAHAHAHHA ''anorekstikko'' xDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117