Winamp

jämät pois

Latasin jokin aika sitten winampin,ja poistin sen,kun ei oikein ollut hanskassa sen käyttö.Nyt sitten on jäänyt winampista jotakin jämiä koneeseen.Olen etsinyt kaikista mahdollisista paikoista näitä jämiä.Media playerin musiikkia kun kuuntelee niin niihinkin on jäänyt winamp file,sekä käynnistä palkkiin winamp agent.Osaisiko joku kertoa miten saan pois nuo jämät koneelta.

8

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakee

on se, että lataa Ace utilities trial-versio, joka toimii "kaikilla herkuilla" 30 päivää.
      http://www.acelogix.com/
      Aenna se ja aja sitten vain osiot jotka löytyvät "Clean up"-painikkeen kohdalta. Ne muut kohdat eivät ole kovin tärkeitä.
      Tai ehkä voisit katsoa Optimize->Auto-start manager-kohdasta mitä kaikkea käynnistyy yhdessä windowsin kanssa. Sielläkin voi olla jotain winamp-jämiä.

• mistään ei.

Onko winkussa jossain nuo käynnistä valikon tiedot jossain kansiossa?Sieltä ne sais pois,mutta en löydä.Surkeeta tää mun touhu.

• Winampin kuvaketta
        mistään ei. kirjoitti:

Onko winkussa jossain nuo käynnistä valikon tiedot jossain kansiossa?Sieltä ne sais pois,mutta en löydä.Surkeeta tää mun touhu.

MediaPlayerillä ennen soittelemasi tiedostot on nyt merkattu Winampin kuvakkeella. Saat sen pois valitsemalla yhden sellaisen musiikkitiedoston klikkamalla sitä hiiren oikealla napilla, valitsemalla Ominaisuudet, aukeavasta listasta valitse Avaa sovelluksessa.. , jos avautuvassa listassa ei näy MediaPlayeriä, klikkaa Valitse ohjelma, laita ruksi ruutuun "Jos haluat tämäntyypiset tiedostot avattavan samassa sovelluksessa...." ja etsi Omatietokone, Paikallinen C:asema, Program Files ja sieltä kansio Windows Media Player, avaa sekin vielä, jo löytyy: wmplayer.exe (tai pelkkä vwmplayer) valitse se ja klikkaa Avaa. Palaat lähtöruutuun ja siinä klikkaa OK. Nyt kuvakkeet pitäis muuttua takaisin MediaPlayerin näköisiks.

Saatoin ymmärtää väärin, siinä tapauksessa unohda koko juttu.

• on winkun
        Winampin kuvaketta kirjoitti:

MediaPlayerillä ennen soittelemasi tiedostot on nyt merkattu Winampin kuvakkeella. Saat sen pois valitsemalla yhden sellaisen musiikkitiedoston klikkamalla sitä hiiren oikealla napilla, valitsemalla Ominaisuudet, aukeavasta listasta valitse Avaa sovelluksessa.. , jos avautuvassa listassa ei näy MediaPlayeriä, klikkaa Valitse ohjelma, laita ruksi ruutuun "Jos haluat tämäntyypiset tiedostot avattavan samassa sovelluksessa...." ja etsi Omatietokone, Paikallinen C:asema, Program Files ja sieltä kansio Windows Media Player, avaa sekin vielä, jo löytyy: wmplayer.exe (tai pelkkä vwmplayer) valitse se ja klikkaa Avaa. Palaat lähtöruutuun ja siinä klikkaa OK. Nyt kuvakkeet pitäis muuttua takaisin MediaPlayerin näköisiks.

logo,mutta kun laitan hiiren kursorin sen päälle tulee tieto winamp file MB tiedosto koko se ja se.Ei se käyttöä haittaa kun minä ainoastaan lataan musiikkia u torrentilla MB soittimeen.En minä muuten kuuntele musiikkia.Mutta en kertakaikkiaan ymmärrä miten tuo winamp jäi koneeseeni.

• lähti winamp
        Winampin kuvaketta kirjoitti:

file pois.

• auttoi?
        lähti winamp kirjoitti:

file pois.

Siitä vois olla apuja muillekkin.
        Minä tuon kirjoitin, mutta tuo, että kuvake ei ollutkaan winampin, jäi vaivaamaan.
        Vai muuttuiko kuitenkin Avaa sovelluksessa...
        systeemillä ja ruksi ruutuun?

• kyllä sen
        auttoi? kirjoitti:

Siitä vois olla apuja muillekkin.
        Minä tuon kirjoitin, mutta tuo, että kuvake ei ollutkaan winampin, jäi vaivaamaan.
        Vai muuttuiko kuitenkin Avaa sovelluksessa...
        systeemillä ja ruksi ruutuun?

ominaisuuksista-käytä avatessa windows media playeria.Siinä häpyi tuo winamp file pois.

• ettei siinä ole
        kyllä sen kirjoitti:

ominaisuuksista-käytä avatessa windows media playeria.Siinä häpyi tuo winamp file pois.

enää playerinkään logoa,vaan sellainen vaalean sininen nuottiavain.Minä en tarvitse musiikkia muuhun kun lataan U torrentilla MB3 soittimeen.Nyt se on kuin pitääkin.Kiitti vielä vinkistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      83
      5114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4678
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      85
      2924
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2414
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      22
      1805
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1425
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe