vihdoin saatiin yhdistettyä voimat kiekkoilun parhaaksi ylöjärvellä, paidatkin näytti seurakunta uutisissa oikeen hyviltä. Onnea ylöjärveläisen kiekkoilun nousulle!
UPLAKERS
12
4679
Vastaukset
- afafgdhdygd
Kyllä täytyy sanoo että logo ja pelipaidat näyttää hienolta. Uplakers nimikin on ihan ok
- kokodo
...
- YUL
Ainakin Ylöjärven paikallislehdessä oli pari kuvaa.Minä ainakin käyn peleissä.
- sepi
tässä olis kuva lehtiartikkelista uplakers (myös paidat) http://xs.to/xs.php?h=xs536&d=09060&f=uplakers1847.jpg
- jerkku1
Onnee ja pelimiehille motivaatioo..
koskahan alkaa tahkoon reeniä.. olis kiva nähdä minkälaista kepinkolistajaa siellä on.- siiks
tässä kuussa pitäis jtn toimintaa alkaa mut luultavasti 1. toukokuuta itse reenit alkaa
- mädä
siiks kirjoitti:
tässä kuussa pitäis jtn toimintaa alkaa mut luultavasti 1. toukokuuta itse reenit alkaa
Juu ensi viikolla pitäis eka kokoontuminen olla. En sitten jatkosta tiedä. Itse sinne menossa pelaan.
Olen kovasti odotellut, että uusi seura olisi perustanut kotisivut joilla se voisi jakaa tietoa toiminnastaan. Ylöjärvellä on ollut jo monessa juniori-ikäluokassa hyviä joukkueita niin Ilveksen kuin Tapparankin väreissä. Toivotan menestystä. Ehkäpä joku seuran "silmää tekeväkin" havaitsee tämän toiveeni ja panee kotisivut tavalla tai toisella toimeen.
- Sisäpiiriläinen
Seuran kotisivut ovat tekeillä parhaillaan ja tullaan avaamaan mahdollisimman pian. Asian suhteen on hoidettava vielä muutamia käytännön asioita kuntoon ennen kuin sivut voidaan avata. Sivut avautuvat todennäköisesti n. parin viikon päästä.
Sisäpiiriläinen kirjoitti:
Seuran kotisivut ovat tekeillä parhaillaan ja tullaan avaamaan mahdollisimman pian. Asian suhteen on hoidettava vielä muutamia käytännön asioita kuntoon ennen kuin sivut voidaan avata. Sivut avautuvat todennäköisesti n. parin viikon päästä.
Kiitos viestistäsi. Mukava kuulla, että asia on hanskassa.
- Toinen sisäpiiriläinen
Blebeiji kirjoitti:
Kiitos viestistäsi. Mukava kuulla, että asia on hanskassa.
Puolivalmiit sivut löytyvät www.uplakers.fi
- Anonyymi
Uplakers on hyvä seura ja laadukkaat valmentajat tekee hyvää työtä lasten/nuorten parissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390