vihdoin saatiin yhdistettyä voimat kiekkoilun parhaaksi ylöjärvellä, paidatkin näytti seurakunta uutisissa oikeen hyviltä. Onnea ylöjärveläisen kiekkoilun nousulle!
UPLAKERS
12
4537
Vastaukset
- afafgdhdygd
Kyllä täytyy sanoo että logo ja pelipaidat näyttää hienolta. Uplakers nimikin on ihan ok
- kokodo
...
- YUL
Ainakin Ylöjärven paikallislehdessä oli pari kuvaa.Minä ainakin käyn peleissä.
- sepi
tässä olis kuva lehtiartikkelista uplakers (myös paidat) http://xs.to/xs.php?h=xs536&d=09060&f=uplakers1847.jpg
- jerkku1
Onnee ja pelimiehille motivaatioo..
koskahan alkaa tahkoon reeniä.. olis kiva nähdä minkälaista kepinkolistajaa siellä on.- siiks
tässä kuussa pitäis jtn toimintaa alkaa mut luultavasti 1. toukokuuta itse reenit alkaa
- mädä
siiks kirjoitti:
tässä kuussa pitäis jtn toimintaa alkaa mut luultavasti 1. toukokuuta itse reenit alkaa
Juu ensi viikolla pitäis eka kokoontuminen olla. En sitten jatkosta tiedä. Itse sinne menossa pelaan.
Olen kovasti odotellut, että uusi seura olisi perustanut kotisivut joilla se voisi jakaa tietoa toiminnastaan. Ylöjärvellä on ollut jo monessa juniori-ikäluokassa hyviä joukkueita niin Ilveksen kuin Tapparankin väreissä. Toivotan menestystä. Ehkäpä joku seuran "silmää tekeväkin" havaitsee tämän toiveeni ja panee kotisivut tavalla tai toisella toimeen.
- Sisäpiiriläinen
Seuran kotisivut ovat tekeillä parhaillaan ja tullaan avaamaan mahdollisimman pian. Asian suhteen on hoidettava vielä muutamia käytännön asioita kuntoon ennen kuin sivut voidaan avata. Sivut avautuvat todennäköisesti n. parin viikon päästä.
Sisäpiiriläinen kirjoitti:
Seuran kotisivut ovat tekeillä parhaillaan ja tullaan avaamaan mahdollisimman pian. Asian suhteen on hoidettava vielä muutamia käytännön asioita kuntoon ennen kuin sivut voidaan avata. Sivut avautuvat todennäköisesti n. parin viikon päästä.
Kiitos viestistäsi. Mukava kuulla, että asia on hanskassa.
- Toinen sisäpiiriläinen
Blebeiji kirjoitti:
Kiitos viestistäsi. Mukava kuulla, että asia on hanskassa.
Puolivalmiit sivut löytyvät www.uplakers.fi
- Anonyymi
Uplakers on hyvä seura ja laadukkaat valmentajat tekee hyvää työtä lasten/nuorten parissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767