Nopeasti apua!

Nimetön

Mä oon tässä 2 vuoden aikana huomannut että olen nykyisin masentunut koko ajan, ja tän masennuksen takia mä suunnittelen koko ajan itsaria! Mä en tiedä mitä mä enää teen! En enää tiedä mitä mä tekisin! Mun vanhemmat vaan vittuilee. Mulla on 2 kaveria ja toinen niistä muuttaa Englantiin. Sitten mä kuuntelen masentavaa musiikkia. Mikä olisi nopea tapa tehdä itsari?

5

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masentavissa

ympyröissä. Onko se pakko olla niin? Arvosta itseäsi sen verran, että joka päivä kirjoitat ylös kaikki hyvät asiat, joita sinulla on: nuoruus, terveys, kaikki ruumiinjäsenet paikallaan, pystyt ajattelemaan (myös positiivisesti), osaat lukea ja kirjoittaa, sinulla on joku ystävä, sinulla ON mahdollisuuksia, kunhan vain otat ne huomioon. Monet välittävät sinusta, vanhempasikin, vaikka he eivät olisikaan mitään kasvatusexperttejä tai niin esimerkillisiä. Anna heille anteeksi, ja suuntaa eteenpäin. Vain sinusta lähtee kaikki hyvä,mitä tarvitset pärjätäksesi tulevaisuudessa.
      (Itsari on jo sananakin huono-unohda se!)

• mitään kivaa, laita

itses kuntoon, hae joku harjoittelupaikka Englannista ja jää sinne tai tule takaisin hyvän englanninkielen taidon kanssa.

• vanhemmillesi

suorat sanat, ei haukkumalla, mutta ytimekkäästi asian ydin. Vanhempasi ovat tärkein asia maailmassa, heistä sinun käytöksesi on peräisin.

• muuttumaan...

Turhaan nyt mietit mitään itsaria kun ei se ole sinulle edes mikään vaihtoehto.. Hae apua tuohon masennukseen esim. mielenterveys/koulupsykologilta ja kokeile esim. netistä hakea kavereita samasta ikähaarukasta ja samalta alueelta ja yritä keksiä mitä haluaisit tehdä jne.

Hyvä keino on tehdä lista mieliasioista ja sitten ruveta pohtimaan keinoja kuinka saavuttaa ne ja sitten pyrkiä eteenpäin.. Tosin koska olet aika nuori tekstisäsi päätellen niin mielipiteesi tulevat muuttumaan monen asian suhteen aika lailla joten eipä taida se itsari auttaa paljon tilannettasi...

• Dead4ever

lisään tohoon ekaan vielä että mun kamu teki itsarin eile :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe