peruSS:n vihapolitiikka "kukkii" kautta maan:
http://www.aamulehti.fi/moro/uutisellista/128728.shtml
Koska Soini luopuu äärirasistien
4
191
Vastaukset
- Suvaitsevainen kansalainen
varmaan Soinin pitää ensin aloittaa äärirasistien hyysääminen. Lopettaminen on silloin huomattavasti helpompaa.
- aurankärki Suomessa
Kauheaa!!!
- Serkku
Saksan natsien vihalista:
Juutalaiset, mustalaiset, puolalaiset, venäläiset, muut slaavit, mustat, tuberkuloottiset, mielisairaat, kehitysvammaiset, homoseksusaalit, prostituoidut, sosiaalidemokraatit, kommunistit ja muut vähemmistöt. Ei kuitenkaan missään vaiheessa arabit, turkkilaiset, azerit tai muslimit yleensä.
PeruSS-sisulaisten vihalista:
Muslimit, somalit, mustat, kurdit, turkkilaiset, tamilit, arabit, venäläiset, suomenruotsalaiset, homot, huorat, vihreät ja kommunistit. Ehkä vielä saamelaiset ja mustalaisetkin? Ei kuitenkaan Israel, juutalaiset ja NATO.
Kehitystä on siis tapahtunut ja kohteet vaihtuneet osittain 60-70 vuodessa. Juutalaiset ovat vaihtuneet muslimeiksi, muslimit kun olivat saksan natsien mielikuvissa mahdollisia liittolaisia. Muutoinhan ajatus on aivan sama, ei käy kieltäminen.- Ilsa Lohela
myös erityisten raiskauslistojen laadinnassa. Natsithan vain raiskasivat keskitysleirien ali-ihmisiä ennen heidän kaasuttamistaan, mutta peruSS laatii jo vuosia ennakolta listoja jotta tulevat uhrit tietävät mitä tuleman pitää.
Tietääkö joku muuten miksi tällaisten listojen laatijat ja päähän ampumisilla uhkailevat saavat pitää aseensa vaikka kansa on yhtä mieltä siitä ettei aseita tulisi sallia tällaisille ihmisille?
Vai loukkaako sekin sisulaisten sananvapautta jos heidän aseensa päätyisivät poliisille? Ettei vaan olisi poliisi läpeensä täynnä näitä sisulaisia.
Kannatan Britannian mallia jossa uusnatsijärjestöihin kuuluvien nimet julkaistaan kansallisen turvallisuuden nimissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486