Hei
Haluaisin tietää, että paljonko poltat päivässä ja paljonko sulla menee kuukaudessa tupakkaan? En yhtään tiedä edes paljonko tupakat maksavat tänä päivänä? Onko hintaeroja merkkien välillä? Paljonko menee rahaa jos polttaa 12-15 tupakkaa päivässä? Vastatkaa please.
Kuinka paljon poltat
3
1571
Vastaukset
- kofkosaokfsaassa
Itellä menee 7-10 päivässä, vähän vaihtelee.
Ja hinnat on kutakuinkin tämmöstä luokkaa, en nyt tarkalleen muista. Riippuu sitten vähän kääritkö ite vai valmiita:
L&M 4e
Bonus 3e / Maxi 5e
Marlboro/Belmont 4,40e
Rizzlat 1,30
Filtterit 0,50
Smart-toppa 2,7
Bonus 2,5- keuhko
Mulla menee semmoset 18-25 röökiä päivässä se ihan riippuu päiväst paljonko polttaa ja esim. juomassa röökiähän palaa aivan h#lvetisti. Ja edellistä viestiä täydentäen niin röökin hinta nous uuenvuoden jälkee uuet hinnat:
askit l&m 4.4e maxi 5.3e
Marlboro 4.8e
smart maxi 6e normiaskin hintaa en muista
chesterfield ja bonus 3e ja maxi 5e
ja topat
smart 3.5 vanhat 2.95 maxi 5.8
l&m 2.7
bonus 2.95 maxi 4.95 muistaakseni
ja rizlat sen 1.3 (kannattaa hakia haaparannasta tukkupaketti 8e)
ja ventit paikasta riippuen 50-95snt
korjatkaa jos oon muitanu väärin ja hinnat ei oo joka kaupassa sitte ees vielä noussu mutta tossa noita uusia hintoja. - Keuhkosyöpä
keuhko kirjoitti:
Mulla menee semmoset 18-25 röökiä päivässä se ihan riippuu päiväst paljonko polttaa ja esim. juomassa röökiähän palaa aivan h#lvetisti. Ja edellistä viestiä täydentäen niin röökin hinta nous uuenvuoden jälkee uuet hinnat:
askit l&m 4.4e maxi 5.3e
Marlboro 4.8e
smart maxi 6e normiaskin hintaa en muista
chesterfield ja bonus 3e ja maxi 5e
ja topat
smart 3.5 vanhat 2.95 maxi 5.8
l&m 2.7
bonus 2.95 maxi 4.95 muistaakseni
ja rizlat sen 1.3 (kannattaa hakia haaparannasta tukkupaketti 8e)
ja ventit paikasta riippuen 50-95snt
korjatkaa jos oon muitanu väärin ja hinnat ei oo joka kaupassa sitte ees vielä noussu mutta tossa noita uusia hintoja.L&M Maxi nousi takaisin 5,7 tai 5,8 euroon. Marlboro maxit on muistaakseni vieläkin 6,30e jos en väärin muista.
Pall mall normiaski 3,25, maxista ei mitään tietoo. Smart normaali nykyään 3,70.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p545666Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "732782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella182000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401885Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1601815- 181771
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5152881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy811141Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965