persuiluun

tulee vipinää

Perussuomalaisten riveissä kuhisee perusteilla olevan Suomen konservatiivit -puolueen vuoksi. Puolueen puuhamiehenä toimivan Jyrki Mäkelän, 34, mukaan maahanmuuttokysymys ja yksiselitteisen kielteinen suhtautuminen EU:hun ovat irrottamassa nuorta väkeä perussuomalaisista.

- Osa kertoo äänestävänsä meitä ehdottomasti, kun saamme puolueen vaaleihin. Mukana on perussuomalaisia, kokoomuslaisia ja keskustalaisia, turvallisuusalalla konsulttina toimiva Mäkelä sanoo.

Mäkelä kertoo saaneensa jopa 10 000 yhteydenottoa uudesta puolueesta. Puolueen perustaminen on näkynyt syksystä lähtien lähinnä internetin sivustoilla. Konservatiivipuolueen säännöt ovat parhaillaan puoluerekisterissä tarkastettavina.

Ex-kokoomuslainen Mäkelä luokittelee puolueen oikeistopuolueeksi. Nato-jäsenyys ja alhainen verotus ovat tärkeitä USA:n republikaaneja ja presidentti Ronald Reagania arvostavalle Mäkelälle.

- Tällä hetkellä Suomessa ei ole puoluetta, joka uskaltaa olla oikeistopuolue. Veroja pitäisi kokonaisvaltaisesti keventää. Suomi ei tarvitse näin huikeata verokertymää, Espoossa asuva Mäkelä sanoo.

Suomen konservatiivit tähtää vuoden 2011 eduskuntavaaleihin. Ryhmää ei ole vielä hyväksytty rekisteröidyksi yhdistykseksi. Puolueen voi perustaa rekisteröity yhdistys, joka kerää 5 000 kannattajaa.

Pääkaupunkiseudulla asuva Taina Lintula, 37, on merkitty konservatiivipuolueen yhteyshenkilöksi.    

29

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ulos persuista

kannatus jo 10.6 %

• antoi viitteitä

konservatiivit vie persuilta n6% kokoomukselta ja
      muilta n 4,5% äänistä.

• olis hankkeen takana

nimimerkki rautaako...???

• tarpeen on

kuitenkin, että älykkäät persut lähtevät soinin natsittamasta kansallissolialistisesta peruSS puolueesta. Natsipaska puhdistuu lähtijöistä kyllä ajan mittaan, mutta muutama vuosi siinä menee.

• rautaako?

Mistäköhän minusta on tuollainen käsitys peräsin? Minä olen kyllä paljon lähempänä sosiaalista tasa-arvoa kuin jenkkien republikaaneja.

Vaalin enemmän hyvinvointivaltion ihannetta kuin kannustinlogiikkaan perustuvaa "jokainen on oman onnensa seppä" ideologiaa.

• verta persuista

Imeekö konservatiivit verta perussuomalaisista?

Oikealta puhaltaa Suomen puoluekartalla. Puoluetarjokas Suomen konservatiivit aikoo täyttää tilan kokoomuksen laidalla ja yrittää saada uuden puolueen jalkeille jo 2011 eduskuntavaaleihin.

Ryhmä lähti viime syksynä liikkeelle rehvakkaalla tähtilipputyönimellä Suomen republikaanit.

Amerikasta kelpaisi oikeistolaisille varsinkin matalat verot. Ryhmän nokkamies Jyrki Mäkelä kertoo esikuvakseen kommunismin kukistajan ja verojen nitistäjän Ronald Reaganin. Mäkelän mielestä kokoomus on mennyt liiaksi vasemmalle ja rahaministeri Jyrki Kataisen veropolitiikka on kelvotonta.

Teesit muistuttavat 15 vuoden takaista Nuorsuomalaista puoluetta tai 1970-luvulla syntynyttä, kommunisminvastaista Perustuslaillista oikeistopuoluetta.

Konservatiivit näkyy kiinnostavan erityisesti maahanmuuttokysymyksestä innostuneita nuoria ja urbaaneja perussuomalaisia. Konservatiivien puuhanainen Taina Lintula korottaisi puheenjohtajaksi kiistellyn kuntavaalien "ääriharavan" Jussi Halla-ahon. Vilkkaana käynyt maahanmuuttokeskustelu on suureksi osaksi juuri Halla-ahon nettiblogin tuotetta.

Mitä tekee Halla-aho? Kesällä on eurovaalit. Timo Soini käyttänee Halla-ahon mainetta hyödyksi ja tarjoaa paikan ehdokkaiden joukossa. Apurahatutkija Halla-aholle europarlamentaarikon pulska pörssi varmasti sopisi.

Halla-aho voi vain voittaa. Jos Soini hänet syrjäyttää, nuoret ja ärhäkkäät häipyvät. Jos hän pääsee ehdokkaaksi, mainetta tulee lisää. Netissä, jossa politiikkaa nykyään tehdään, Halla-ahoa on jo vaadittu perussuomalaisten johtoon.

Hajaannus on ollut enemmän sääntö kuin poikkeus populistipuolueissa. Siihen kaatui myös vanha SMP. Kun menestystä tulee, kunnianhimo riveissä kasvaa. Halutaan kalifiksi kalifin paikalle.

http://www.aamulehti.fi/teema/paivannopeat/imeeko-konservatiivit-verta-perussuomalaisista/125542

• foorumeilla

Monilla foorumeilla on nostettu esille Helsingin kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-aho Suomen Konservatiiveja koskevissa uutisissa ja keskusteluissa. Haluaisin huomauttaa että Jussi Halla-aholla ei ole mitään tekemistä Suomen Konservatiivien kanssa eikä häntä ole Suomen Konservatiivien puolesta pyydetty mukaan puolueeseen. Mahdollisesta Halla-ahon puheenjohtajuudesta ei ole edes keskusteltu Suomen Konservatiivit ry:ssä. Jussi Halla-aho nousi sitoutumattomana ehdokkaana perussuomalaisten listoilta Helsingin kaupunginvaltuustoon viime kunnallisvaaleissa. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että Jussi Halla-aho on arvoiltaan ja mielipiteiltään hyvin vasemmistolainen ja keskittynyt pelkästään maahanmuutto teemaan. Suomen Konservatiiveille maahanmuutto ei ole tärkein ja ainoa asia, vaan tärkeimmät asiat meille ovat talous-, ulko- ja turvallisuuspolitiikka. Puolueen puheenjohtajaksi valittavalta vaaditaan huomattavasti laaja-alaisempaa skaalaa kuin mitä Halla-aholla olisi tarjota. Mitä Perussuomalaisiin puolueena tulee, on se yksi puolue muiden joukossa. Suomen Konservatiiveilla ei ole meneillään eikä suunnitteilla mitään erityistä Perussuomalaisille suunnattua kampanjaa. Arvostan Jussi Halla-ahon työtä omalla sarallaan Suomessa nyt vallalla olevan löyhän maahanmuuttokäytännön järkiperäistämiseksi. Haluan tähän loppuun huomauttaa, että Jussi Halla-aho on itsekin todennut ettei ole kiinnostunut Suomen Konservatiiveista.

http://konservatiivi.blogit.fi/suomen-konservatiivit-ja-jussi-halla-aho/

• voisi liittyä

jos siellä ei ole soinilaisia, halla-aholaisia tai muita sisulaisia? Moni persu lähteekin soinidiktatuurista ilosta kiljahdellen.

• rautaako?

Vallitsevuissa oloissa on valitettavasti kysyttävä sinänsä marginaalisen kysymykseen kantaa:

Mikä on konservatiivien kansa maahanmuuttoasioissa.

Haluan huomauttaa että jenkkien republikaanit ovat pelastaneet maansa tulevaisuuden haalimalla ulkomaalaista halpatylövoimaa maahan todella mittavasti. Yleensä luullaan että demokraatit ovat maahanmuuton hysääjiä, koska näin äänestäjäkunta lisääntyy. Oikeasti demokraatit yleensä jarruttaa maahanmuttoa, koska se vie nykyisiltä äänestäjiltä työpaikkoja, ja halvempi työvoima tuottaa omistavalle luokalle.

• ei ole kurittomia
    • tervetullut!...

Löytyi näin hyvä tiivistys parin natsihenkisen puolueen ideologiasta:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000041468168

• Halla vei

Kuulemma Perussuomalaiset ei kelpuuta eurovaaliehdokkaaksi ellei sitoudu vastustamaan Lissabonin sopimusta. Tällaista mielipidettä en itse voisi omaksua, koska en varmaankaan pystyisi perustelemaan sitä millään järkevällä tavalla.

En myöskään usko, että kukaan korkeasti koulutettu ja järkevä ihminen edes haluaisi asettua ehdokkaaksi mikäli tulee ajatelleeksi että pitää sitoutua tällaiseen linjaan.

Tämä on mielestäni suurin syy, miksi Perussuomalaisten on vaikea löytää korkeasti koulutettuja ehdokkaita riveihinsä.

Kukaan politiikasta vakavissaan kiinnostunut ei halua olla puolueessa jossa joutuu asettumaan tyhmien mielipiteiden taakse voidakseen asettua ehdolle vaaleissa.

• saa olla aivot
        Halla vei kirjoitti:

Kuulemma Perussuomalaiset ei kelpuuta eurovaaliehdokkaaksi ellei sitoudu vastustamaan Lissabonin sopimusta. Tällaista mielipidettä en itse voisi omaksua, koska en varmaankaan pystyisi perustelemaan sitä millään järkevällä tavalla.

En myöskään usko, että kukaan korkeasti koulutettu ja järkevä ihminen edes haluaisi asettua ehdokkaaksi mikäli tulee ajatelleeksi että pitää sitoutua tällaiseen linjaan.

Tämä on mielestäni suurin syy, miksi Perussuomalaisten on vaikea löytää korkeasti koulutettuja ehdokkaita riveihinsä.

Kukaan politiikasta vakavissaan kiinnostunut ei halua olla puolueessa jossa joutuu asettumaan tyhmien mielipiteiden taakse voidakseen asettua ehdolle vaaleissa.

Siksi heikkolahjaiset poliittiset ummikot ovat hänelle onnen omiaan vaalimuuleina vuodesta toiseen. Ja ainahan Timpan pöydästä sentään ainakin hovisyöttiläille jotain karisee...?

• sulje ovia mutta sulkeeko p...
        saa olla aivot kirjoitti:

Siksi heikkolahjaiset poliittiset ummikot ovat hänelle onnen omiaan vaalimuuleina vuodesta toiseen. Ja ainahan Timpan pöydästä sentään ainakin hovisyöttiläille jotain karisee...?

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini aikoo estää Lissabonin sopimuksen kannattajien eurovaaliehdokkuuden puolueen listoilta. Soinin mukaan puolueen ohjelman vastustajat eivät voi olla perussuomalaisten ehdokkaina.

- En oikein ymmärrä, mitä tekee listallamme sellainen ihminen, joka hyväksyy Lissabonin sopimuksen, jota eduskuntaryhmä ja puolue vastustavat", Soini sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa.

Soini sanoo kuitenkin, että puolue ei sulje oviaan kokonaan EU-jäsenyyteen myönteisesti suhtautuvilta. Soinin mukaan puolue on avoin eri näkökulmille niin EU:n kuin veropolitiikankin suhteen.

Perussuomalaisten kannattajien suosimalla Homma-keskustelupalstalla on pohdittu viime aikoina vilkkaasti, karkottaako puolueen jyrkkä EU-linja koulutetumpaa väkeä pois puolueen toiminnasta. Esimerkiksi perusteilla oleva Suomen konservatiivit –puolue ottaa tietoisesti etäisyyttä perussuomalaisten jyrkkiin maahanmuutto- ja EU-kannanottoihin.

Perussuomalaisten kannatuksen jyrkkä nousu on aiheuttanut puolueelle myös lisätöitä. Ehdokaslistoja on jouduttu seulomaan kovalla kädellä, koska väkeä on tullut puolueen toimintaan Soinin mukaan ”vähän sieltä ja täältä”.

Puolue yrittää karsia muun muassa sellaiset ehdokkaat, jotka yrittävät pönkittää vain henkilökohtaista imagoaan.

• töihin teille

kassanhoitajan virka on uudessa puolueessa täytetty? toivottavasti ei,minä tuun siihen virkaan,loppus tämä köyhyys multa kerta iskulla.Virka-auton voisitta jo valmiiksi katella, ei mitään pröystäilevää,muttei ihan karvalakki malliakaan oleva Mese passaa.Ruvetaan sitte tosiaan hoiteleen köyhien asiaa.Mulla olis kokemusta asiasta, kun hoidetaan tämä minun köyhyys ensin pois alta.

• kiinnostaa aina

vain oma etu ja raha?
        Juuri siksi uusi, järkevä vaihtoehto on tarpeen. Pitäköön soini heikkolahjaiset natsihyysärinsä, kukaan ei ole heille kateellinen.

• Britanin lailla

Britannian konservatiivinen puolue tarttuu nyt innokkaasti populistisiin, jopa rasistisiin aiheisiin kerätäkseen kannatusta tulevissa vaaleissa. Ulkomaalaiset maahanmuuttajat ovat jo pitkään olleet puolueen tähtäimessä, mutta nyt osansa saavat myös maan mustalaiset.
      Konservatiivijohtaja Michael Howard puhuu voimakkaasti kiertolaisten laittomia leirejä vastaan ja saa asialleen vastakaikua ainakin niissä lukuisissa englantilaiskylissä, joiden liepeillä kiertolaisten laittomia leirejä on. Kiertolaisella viitataan käytännössä romaneihin, joita näillä leireillä pääasiassa asuu.
      Britannian romanit ovat ajautuneet ahdinkoon, kun kuntien pakko osoittaa heille sopivia leiripaikkoja poistui viime vuosikymmenellä. Laillisten leirien määrä on vähentynyt ja samaan aikaan kiertolaiset ovat ryhtyneet ostamaan itse maata ja pystyttäneet paikoille pysyviä leirejä.
      Nämä leirit ovat luvattomia, sillä ne ovat kaavoituksen vastaisia. Asukkaita on kuitenkin ollut hankalaa häätää heidän omilta mailtaan ja leirit kiukustuttavat lähiseutujen muita asukkaita. Howardin mukaan kiertolaiset ovat löytäneet EU:n ihmisoikeuslakien perusteella aukon Britannian kaavoitussäännöistä ja he käyttävät tätä nyt härskisti hyväkseen. Howardin kampanja on vähintäänkin piilorasistinen. Kun romanikysymykseen yhdistetään Howardin puheet maahanmuuton rajoittamisesta, niin ainoastaan Englanti englantilaisille -kampanjalause puuttuu konservatiivien rotuohjelmasta. Tietenkin konservatiivit itse kiistävät rasismin.
      Kun vaalit pidetään todennäköisimmin jo toukokuussa, ja konservatiivit laahustavat mielipidemittauksissa vielä selvästi hallitsevan työväenpuolueen takana, niin puolueen tarttuminen epätoivoiseen populistiseen korttiin ei ole yllättävää.
      - Britannian taloudella menee erittäin hyvin eivätkä siksi tavanomaiset vaalikysymykset työttömyydestä ja sosiaalisista ongelmista nouse pintaan. Monien galluppien mukaan maahanmuuttajakysymys on äänestäjien mielestä nyt tärkein vaaliteema, analysoi London School of Economicsin professori Patrick Dunleavy, joka on yksi Britannian tunnetuimmista politiikan kommentaattoreista.
      - Aikaisemmin molemmat suuret puolueet ovat välttäneet aihetta ikään kuin yhteisestä sopimuksesta, mutta nyt konservatiivit ovat hylänneet tämän perinteen.
      Sekä työväenpuolue että maan kolmanneksi suurin puolue, liberaalidemokraatit, pitävät konservatiivien puheita höpönlöpönä, mutta myöskään hallituspuolueella ei ole ollut varaa olla puuttumatta maahanmuuttoon.
      Äskettäin se julkisti pisteytysohjelman, jolla EU:n ulkopuolelta tulevien muuttajien ansioita arvioidaan. Pisteitä saa mm. ammattitaidosta. Konservatiivien mielestä ohjelma on liian löyhä, mutta sekin on niin tiukka, etteivät Michael Howardin omat vanhemmat olisi koskaan päässeet Britanniaan.
      Howardin juutalaiset vanhemmat tulivat Britanniaan toisen maailmansodan jälkeen. Howardin isä saattoi olla jopa laiton maahanmuuttaja - ainakaan maan väestöarkistoista ei löydy kaikkia viralliseen muuttolupaan tarvittuja papereita.

• vaakkuna

ei näy tässä ketjussa.

• rautaako?

Kolmeksiko perussuomalaiset pirsatloituu? Ideologisesti konservatiiveihin, suvaitsemattomiin äärinationalisteihin ja soinilaisiin "kyllä kansa tietää rötösherrojen riiston" populisteihin.

Kiinnostavaksi menee, mutta Soinihan on jo eläkepalkkansa supliikillaan hankittujen äänivyöryjen tuella tienannut, joten hän voi rauhassa jäädä sivusta seuraamaan.

Mitenköhän Pekka Vennamo suhtautuu nykymenoon?

Olisihan se jotain jos SMP:n raunioista edes yksi oikea pooliittinen puolue nousisi.

• riksun pss

tähän porukkaan, perinteitä ja ahdasmielisyyttä kyllä olisi.

• odotettavissa

Koko persrunkkujen perustamisen takana oli alusta asti äärioikeistolaisten idea haalia idiootteja laumasieluja eli näitä perusmulkkuja baareista.

Johanhan se Halme niitä noukki: akkojen hakkaajia ja steroidinpumppaajia. Koko poppoo saa kiksit kun vaan löytyy hakattavia ja silvottavia.

• tämän pellen juttuja

Minun Jumalani kestää vähäpätöisenkin kirjoittelun. Älä sinä siitä huoli.

Väität olevasi kristitty ja minä uskon sen. Suomalaisista 98% voi väittää aivan samaa. Melkein kaikki suomalaiset ovat, tulleet lapsi-kasteella kristityiksi.

Voitko kuvitella, että kun kävelet Riihimäen vankilan porteista sisään, niin sinua tulee vastaan vankeja, joista lähes kaikki ovat Kristittyjä.
        Se että he ovat lapsena saaneet kasteen, ei ole tehnyt heistä parempia ihmisinä, he eivät ole jättäneet, rikoksien ja syntien polkuja taaksensa.

Kysyn sinulta; Niistä uskovista jotka jättäneet rikoksen ja syntien tien kulkemisen ja käyneet aikuiskasteella.
        Kysymys; Kuinka moni heistä istuu suomen vankiloissa? Minä tiedän, tiedätkö sinä.

Lisää älykästä keskustelua sinulle, joka olet yrittänyt useaan otteeseen saada aikaiseksi tällä PerusSuomalaisten haukkumis-palstalla.

Voisitko kertoa ystävällisesti mitä analyysi metodia, käytät arvioidessasi ääri-oikeistolaista tai ääri vasemmistolaista ideologiaa. Käytätkö mahdollisesti semioottista analyysi-metodia vai Panofskyn tulkintaa.

Kertoisitko meille myös mitä eroa on syndikalismilla ja anarkismilla. Meikäläiselle rajan piirtäminen on hieman vaikeaa, käytössäni olevilla metodeilla.

Olisi upeaa kuulla, missä ja milloin olen harrastanut ääri-oikeistolaista politikkaa niinkuin väität.

Olisi hienoa, jos löytyisi yksikin sana johon väitteesi perustat. Olen kirjoittanut yli 5000 lehti artikkelia, joten luulisi niitä helposti löytyvän jos niitä on.

Sinä sanot olevasi Kristitty, minun mielestäni sinä olet enemmänkin, Suomen pystykorva ja omituinen räkyttäjä.

Tämän analyysin tein koirien koulutusoppaan, Hau Hau 2004 mukaan. Siihen on saatavilla nykyään, päivitetympi versio.

En tiedä tekevätkö Luterilaiset papit vielä, koirille kasteita, tai vihkivätkö he koiria avioliittoon.

Olen kuullut, että ne vihkivät nykyään, melkein mitä tahansa. Koirakentälläkin olisi ollut vihittävää, erään miehen jalka, vakosametti lahkeella ja karkeakarvainen mäyräkoira.

Johannes kastajakin kastoi vedellä, mutta hänen jälkeensä tuli, hän joka kastaa, tulella ja Pyhällä Hengellä.

Veisin koiramme heti vihittäväksi, niin rietasta on niiden elämä. Olisi se kastekin hyvä, siten saisimme lisää Luterilaisia, kristittyjä.

Minä kiitän Herraa siitä, että on sinun kaltaisia ihmisiä sillä sinun kauttasi Saatana hyökkää "Kristittyjen" lue uskovien Kimppuun.

Varma merkki siitä, että me uskovat olemme hyvin lähellä Jeesusta on teidän Saatanallinen pelko ja viha meitä, lempeitä ihmisiä kohtaan.

Ei Jeesus tehnyt mitään, pahaa eläessään ihmisenä maan päällä, hänet ristiinaulittiin syyttömänä, sinun ja minun kaltaisten ihmisten toimesta.

Koti, uskonto ja isänmaa, ovat asioita joiden vaalimisesta ja niistä kirjoittamisesta tuskin luovun.

Rukoilen sinulle, Jeesuksen Kristuksen siunausta ja voimaa että löytäisit Jeesuksen ja luopuisit pahoista teoistasi.    

• Ylistetty olkoon HÄN
        tämän pellen juttuja kirjoitti:

Minun Jumalani kestää vähäpätöisenkin kirjoittelun. Älä sinä siitä huoli.

Väität olevasi kristitty ja minä uskon sen. Suomalaisista 98% voi väittää aivan samaa. Melkein kaikki suomalaiset ovat, tulleet lapsi-kasteella kristityiksi.

Voitko kuvitella, että kun kävelet Riihimäen vankilan porteista sisään, niin sinua tulee vastaan vankeja, joista lähes kaikki ovat Kristittyjä.
        Se että he ovat lapsena saaneet kasteen, ei ole tehnyt heistä parempia ihmisinä, he eivät ole jättäneet, rikoksien ja syntien polkuja taaksensa.

Kysyn sinulta; Niistä uskovista jotka jättäneet rikoksen ja syntien tien kulkemisen ja käyneet aikuiskasteella.
        Kysymys; Kuinka moni heistä istuu suomen vankiloissa? Minä tiedän, tiedätkö sinä.

Lisää älykästä keskustelua sinulle, joka olet yrittänyt useaan otteeseen saada aikaiseksi tällä PerusSuomalaisten haukkumis-palstalla.

Voisitko kertoa ystävällisesti mitä analyysi metodia, käytät arvioidessasi ääri-oikeistolaista tai ääri vasemmistolaista ideologiaa. Käytätkö mahdollisesti semioottista analyysi-metodia vai Panofskyn tulkintaa.

Kertoisitko meille myös mitä eroa on syndikalismilla ja anarkismilla. Meikäläiselle rajan piirtäminen on hieman vaikeaa, käytössäni olevilla metodeilla.

Olisi upeaa kuulla, missä ja milloin olen harrastanut ääri-oikeistolaista politikkaa niinkuin väität.

Olisi hienoa, jos löytyisi yksikin sana johon väitteesi perustat. Olen kirjoittanut yli 5000 lehti artikkelia, joten luulisi niitä helposti löytyvän jos niitä on.

Sinä sanot olevasi Kristitty, minun mielestäni sinä olet enemmänkin, Suomen pystykorva ja omituinen räkyttäjä.

Tämän analyysin tein koirien koulutusoppaan, Hau Hau 2004 mukaan. Siihen on saatavilla nykyään, päivitetympi versio.

En tiedä tekevätkö Luterilaiset papit vielä, koirille kasteita, tai vihkivätkö he koiria avioliittoon.

Olen kuullut, että ne vihkivät nykyään, melkein mitä tahansa. Koirakentälläkin olisi ollut vihittävää, erään miehen jalka, vakosametti lahkeella ja karkeakarvainen mäyräkoira.

Johannes kastajakin kastoi vedellä, mutta hänen jälkeensä tuli, hän joka kastaa, tulella ja Pyhällä Hengellä.

Veisin koiramme heti vihittäväksi, niin rietasta on niiden elämä. Olisi se kastekin hyvä, siten saisimme lisää Luterilaisia, kristittyjä.

Minä kiitän Herraa siitä, että on sinun kaltaisia ihmisiä sillä sinun kauttasi Saatana hyökkää "Kristittyjen" lue uskovien Kimppuun.

Varma merkki siitä, että me uskovat olemme hyvin lähellä Jeesusta on teidän Saatanallinen pelko ja viha meitä, lempeitä ihmisiä kohtaan.

Ei Jeesus tehnyt mitään, pahaa eläessään ihmisenä maan päällä, hänet ristiinaulittiin syyttömänä, sinun ja minun kaltaisten ihmisten toimesta.

Koti, uskonto ja isänmaa, ovat asioita joiden vaalimisesta ja niistä kirjoittamisesta tuskin luovun.

Rukoilen sinulle, Jeesuksen Kristuksen siunausta ja voimaa että löytäisit Jeesuksen ja luopuisit pahoista teoistasi.    

Jeesuksen herran nimeen olen onnellinen että perussuomalainen puolue on Herran armosta olemassa. Muslimit ovat Herran porteilla ja Saatana vaanii meitä joka kiven kolossa.

Vapahdetun iänkaikkisuuden nimissä ikuisesti olkoon armo meissä ja maassa hyvä tahto.

• tämä poliitiikaan
        Ylistetty olkoon HÄN kirjoitti:

Jeesuksen herran nimeen olen onnellinen että perussuomalainen puolue on Herran armosta olemassa. Muslimit ovat Herran porteilla ja Saatana vaanii meitä joka kiven kolossa.

Vapahdetun iänkaikkisuuden nimissä ikuisesti olkoon armo meissä ja maassa hyvä tahto.

tämä Juhani Vuorelan teema?

• vapaaaaaaaa kirkko
        tämä poliitiikaan kirjoitti:

tämä Juhani Vuorelan teema?

sen myöntää usko on asia mitä palvoa.

• jussin paidasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe