Hei!kyselisin sellasta että nyt on monena päivänä tullut välillä navan kohtaan että nahka ratkeais eli rupee kiristämään ja menee sit hetken päästä pois?Vaihtaako vauva asentoa että tulisi tälläinen kipu vai onko nämä niitä "harjoitussupistuksia?"
tänään rv22 0 :)
"kireä nahka"
4
450
Vastaukset
- mamma x2
Toista odottelen ja molemmissa raskauksissa on ollu toi sama tunne tossa navan oikealla puolella, melko pienellä alueella. Oon kysyny neuvolasta ja lääkäriltäkin mistä mahtaa johtua, mut ei oo osannu sanoo mitään. Ainakin ekassa istukka oli kyl edessä, veikkaili et johtuis siitä? Harjoitussupistuksia ne ei kuitenkaan ollu ainakaan mulla. Täällä ollaan viikolla 22 :)
- .,,.,. .,.,.
kivuton mahan kovettuminen on harjoitussupistus.
- rv 38
Hei.
En tiedä tarkoitatko sitä tunnetta joka minulla on ollut. Tuntuu kuin iho olisi ihan pinkeänä ja polttelee. voisi kuvata myös sillä että tuntuu siltä kuin sitä olisi ötökät syöneet.
Mulla siihen auttoi hetkellisesti ihon rasvaus ja se johtui yksin kertaisesti siittä että nahka venyi ja nyt se onkin täynnä komeita raskaus arpia mutta onneksi tuo tuskainen ihon polte on nyt loppunut. Sitä taisi kestää pari viikkoa pahimmillaan. Muuksi en tiedä miksi sitä ajattelisin mutta eikös se ole ihan luonollista että noilla viikoilla alkaa nahka kiristää:)
Hyvää loppuraskautta - minä80
Minulla ainakin harjoitussupistus tuntuu laajemmalla alueella. Voisin silloin vaikka piirtää kohdun ääriviivat mahan päälle, kun koko kohtu kovettuu ihan selkeästi ja sen tuntee päältäkin minne asti se ulottuu.
Pienemmällä alueella tuntuu silloin tällöin kova pallo, joka kiristää ja tänään ultrassa selvisi mikä se on: vauvan pää on juuri sillä kohdalla, eli todennäköisesti hän venyttelee itseään suoraksi ja pää painaa vatsaan päin.
Kumpikaan tuntemus ei mulla kylläkään oo kivulias, tuntuu vaan oudolta. Rv 21 5 menossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760