Olen huomannut kuinka vaikeaa sinun on olla lähelläni, en kiellä etteikö itselläni olisi samoja vaikeuksia. Tuntuu kuin et saisi sanoja suustasi, muille olet niin nauravainen ja huumori lentää.. minut huomattuasi suusi sulkeutuu ja saat kutakuin moikattua ja hymyiltyä perään. Itseltäni ei aina tuo hymyili tahdo onnistua ja varsinkaan kahden asian tekeminen yhdellä kertaa tuottaa vaikeuksia, heh
Tiedän kyllä mitkä asiat vaikeuttavat lähempää tuttavuutta meidän kesken, mutta minkä sitä tunteillensa mahtaa. Sinullakin taitaa järki sanoa toista mitä tunteet, näin vähän olen huomannut. Itselleni oli myös aikamoinen yllätys eräs asia, jonka sain tietää sinusta. Enää se ei ole ongelma minulle, mutta sinulle se on suurempi mietinnän aihe, ymmärrän sen ja koko tilanteen.
En tiedä oletko sen enempää miettinyt minua tai tätä koko tilannetta, mutta en ole unohtanut sitä sähköistä vetovoimaa ja ainaista sydämen huutoa kun sinut nään. Nykysin yritän olla katsomatta sinua ja parhaani mukaan vältellä tilanteita, joissa olisimme liian lähellä toisiamme.
Muistan vielä viimeisen aamun kun näimme.. Istuit toisessa pöydässä ja yritit kovasti keskittyä asiaasi, yritin olla etten huomaisi sinua ja keskityin muuhun.. sivusilmällä huomasin kuinka välillä vilkuilit pöytääni, jonka jälkeen jatkoit vakavana keskustelua.. meinasihan siinä minultakin nauru jo päästä :D Jos en olisi ollut ihan järjissäni niin olisin tullut viereesi ja halannut sinua, heti en olisi kyllä irti päästänyt :)
Tämä koko tilanne tuntuu niin naurettavalta, olet varmasti myös itse pannut sen merkille. Välillä meidän välille tuntui kehkeytyvän " mustasukkaisuutta, mököttämistä" ja mitä kaikkea? Eihän me edes tunneta tai muutakaan niin silti ollaan ajauduttu tälläiseen tilanteeseen, olen joskus itsekseni nauranut tälle kaikelle ja miettinyt että oletko huomannut saman.
Huvittavinta oli kun tulit kerran "keikistelemään" eteeni, (tietenkin työasioissa olit, eikös?) Yritin olla huomaamatta sinua, mutta eihän se nyt onnistunut, väkisin toinen silmä karkasi minne sattui :)
Tulipas sitä kirjoitettua pitkä "vuodatus". Täytyy lähteä nyt vähän päätä tuulettamaan tuonne ulos ja jatkaa päivän askareita.
Hyvää työviikkoa sinulle ja muistahan olla ajattelematta minua, ettei työsi kärsi ;) Heh
Vaikeroit lähettyvilläni
15
1545
Vastaukset
- ..............................
Se nainen ei voi sietää sua? Kun tuijottelus ahdistaa?
- ap.
voi tuokin olla hyvin mahdollista :D
- kuten edellinen
ap. kirjoitti:
voi tuokin olla hyvin mahdollista :D
sanoi- negatiivinen ihminen kaiken kaikkiaan....
mutta tunnistin tuosta aloituksestasi "meidät" :D
...ainakin osittain.
Sitähän se on, rakkautta ja kuitenkin epävarmuutta toisen tunteista. Voi luoja että tämä tilanne turhauttaa!!
Toivon "meille" enemmän tilaisuuksia tehdä tuttavuutta, kertoa tunteista ja olla yhdessä :) - ap.
kuten edellinen kirjoitti:
...ainakin osittain.
Sitähän se on, rakkautta ja kuitenkin epävarmuutta toisen tunteista. Voi luoja että tämä tilanne turhauttaa!!
Toivon "meille" enemmän tilaisuuksia tehdä tuttavuutta, kertoa tunteista ja olla yhdessä :)kun tunnistit "meidät" tai paremminkin "teidät" tuolta kirjoituksesta, heh
Kiitos samoin, toivon myös "meille" sekä "teille" tilaisuuksia ja ihania hetkiä yhdessä! :) - ap.
kuten edellinen kirjoitti:
...ainakin osittain.
Toivon "meille" enemmän tilaisuuksia tehdä tuttavuutta, kertoa tunteista ja olla yhdessä :)kysyisin kun kerran sanoit tunnistavasi "meidät" tekstistä, niin onkohan siellä päässä kyseessä nainen? :)
- keikistelijä
kerroppa lisää..
vaikka vinkkejä..kuulostaa liian tutulta kirjoituksesi- ap.
näin päin vuorostaan, milloin viimeksi näit hänet? Ei tähän enempää vinkkejä tarvita, jos olet kaipaamani henkilö niin luulisin sinun tunnistavasi itsesi :) Tosin kaikki täällä haluavat ajatella olevansa kirjoituksen kohde, itsekkin olen kuvitellut monesti samoin..
Noh, kerrotaas vielä sen verran, että näimme pari viikkoa sitten.. Miehet voivat heittää jo pyyhkeen kehään tässä vaiheessa, sorry. Naiselle suunnattu kirjoitus :) - keikistelijätär
ap. kirjoitti:
näin päin vuorostaan, milloin viimeksi näit hänet? Ei tähän enempää vinkkejä tarvita, jos olet kaipaamani henkilö niin luulisin sinun tunnistavasi itsesi :) Tosin kaikki täällä haluavat ajatella olevansa kirjoituksen kohde, itsekkin olen kuvitellut monesti samoin..
Noh, kerrotaas vielä sen verran, että näimme pari viikkoa sitten.. Miehet voivat heittää jo pyyhkeen kehään tässä vaiheessa, sorry. Naiselle suunnattu kirjoitus :)en taida olla hän..
- ap.
keikistelijätär kirjoitti:
en taida olla hän..
yleensä käy kun monella on samanlainen tilanne, toivoo parasta ja pelkää pahinta.. lopputulos onkin tuo jälkimmäinen usein. Toivottavasti löydät vielä kaipaamasi henkilön! :)
- xyxyxy
mutta noin kaksi viikkoa sitten nähtiin, ja tuo teksti sopisi aika hyvin meidänkin tilanteeseen..tunteilleen ei tosiaan mitään voi, vaikka järki miten yrittäisi asioita realisoida...mökötys on tuttua, kuten tuttuuden tunne lähellä...
- ap.
Muistaisitkohan tarkkaa viikonpäivää milloin näit viimeksi hänet?
- ollut
ap. kirjoitti:
torstai?
- ap.
ollut kirjoitti:
torstai?
tainnut olla ainakaan täällä sama päivä kyseessä sitten.
- xyxyxy
ap. kirjoitti:
se oli kolme viikkoa sitten tiistai tai keskiviikko...sorry..
- ap.
xyxyxy kirjoitti:
se oli kolme viikkoa sitten tiistai tai keskiviikko...sorry..
meistä osaa arvailun ;) Vähän yli kaksi viikkoa sitten se oli ja tiistai aamupäivä oli kyseessä. Mutta tulehan huomenna kertomaan lisää satuja ja arvauksia, nyt olisi viisainta varmasti sinunkin lähteä unten maille. Hyviä öitä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760