Rovanapa, Kunta-asunnot kusettaa

Opiskelija Rovaniemeltä

Kunta-asunnot, Rovanapa kusettaa vuokralaisiaan muuttosiivouksilla

siistien asuntojen siivouksista peritään satojen eurojen siivouskorvauksia! Nämä kulut laskutetaan suoraan vuokratakuusta

Omalla kohdallani
5 tunnin 91,5lasku, joka veloitettiin suoraan vuokratakuustani oli täysin kohtuuton ja herättää lähinnä kymyksen siitä onko isännöitsijällä jonkinlaista peliä siivousfirman kanssa? Koko huoneiston siivoamiseen kuluu korkeintaan pari tuntia eli max 36,6 euroa

Eli teettäkää jälkitarkastus jo ennen poismuuttoa, ottakaa asunnostanne valokuvia todisteeksi muuton yhteydessä

Tiedän vastaavan tapauksen jossa ammatti siivooja asukkia oli laskutettu huonosta loppusiivouksesta satoja euroja, oli juttua lehdessäkin!

4

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.J.

      Kunta asunnothan on kokonaisuudessaa silkkaa kusetusta. Sen jälkeen kun täälläkin kiimingissä vuokra asunnot siirty kunta asunnoille kaikki on menny kokoaja hunompaan suuntaan. Nuista siivouskulujen perimisestä en tiedä en ole kuullu ennen kuin nyt tässä palstalla mutta kaikki muu toiminta on ala-arvoista ja joka ikisestä asiasta nyhdetään niinpaljon kun ikinä kehdataan.

    • Vankilassako

      Kunta-asunnothan on vuokria keinotekoisesti korkealla pitävä entinen valtion tukema, nykyisin konkurssikypsä keinotekoinen firma.
      Isännöinti täällä Rovaniemellä on ala-arvoista kusetusta kaikin puolin.
      Itse asun 30 vuotta vanhassa talossa ilman remonttia, ja nyt Rovanapa haluaisi kustantaa remontin minun "kulutukseni" vuoksi. Olen joutunut pienimuotoisen kiristyksen kohteeksi, ja olen käytännössä "naimisissa" nykyisen asuntoni kanssa.
      Sehän se kyllä tiedetään ettei minkaanlainen itse suoritettu/maksettu loppusiivous isännöitsijälle kelpaa.

    • Anonyymi

      Asuin 10kk Rovaniemellä Kas asunnoissa kunnes mittani tuli täyteen. Huoltoyhtiö ei korjannut risoja vesikalusteita. Pyynnöistä huolimatta. Huoltomies hyppäsi ihmettelemässä. Teki jotain mikään ei kuitenkaan tullut kuntoon. Isännöitsijä oli tietoinen silti ei muutosta asiaan. 5kk vesilasku 400e jota en maksa. Ennakkoa joka kuukausi 22e. Joku järki pitää olla. Lisäksi huoneilmaongelmat mitkä eivät kiinnostaneet isännöitsijää. Joten äänestin jaloillani. Älkää hyvät ihmiset ainakaan muuttaako kas asuntoihin Rovaniemelle. Mikään ei toimi ja sinusta tehdään maksaja. Lisänä ihana naapuri joka paskatti koiransa pihaansa ja piha-alueelle.

    • Anonyymi

      Millaistavuokraa kuntaasiko ottaa neliöltä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe