Onko oikeastaan ihme, jos vl:t pitävät meitä kaikkia pahuuden alkulähteinä. Jos ihminen opetetaan syntymästä lähtien (=lue: aivopestään) siihen ajatukseen, että vain me,vain me... MUUT EIVÄT OLE MITÄÄN... PAITSI SYNTISIÄ!!!
Kaikki muut ihmiset ovat perkeleen omia (lue:varokaa, ovat vaarallisia).
Täältä huokuu selkeästi se kuvitelma meistä normaaleista, että kaikki mitä me teemme,on syntiä jne. Me KAIKKI ryyppäämme, relläämme, rietostelemme, olemme puolisoille uskottomia jne. Eli lyhyesti sanottuna B-luokan kansalaisia.
Kun tällainen syöttö aloitetaan sylivauvasta lähtien, onko enää ihme, että aikuisena osa on täysin fanaattisesti yhä tätä mieltä.
Ne,jotka ovat enemmän tekemisissä ns.normien kanssa,oppivat huomaamaan, ettei tilanne olekaan niin mustavalkoinen. Ne,jotka pidetään lapsena tiukasti oman piirin "suojeluksessa" eli eivät ulkopuolisia tapaa kuin korkeintaan koulussa, eivät opi koskaan näkemään todellisuutta.
Miettikääpä tätä
73
18863
Vastaukset
- tuntee miten
Sielunvihollinen, mailma ja oma liha sotii henkeä vastaan.
- Rakastettu vaimo
Nyt en ymmärtänyt edellisen kommentin pointtia....
- Guten Tag!
Rakastettu vaimo kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt edellisen kommentin pointtia....
mv.puhujaveli ei ymmärtänyt viestisi otsikkoa.
- Rakastettu vaimo
Guten Tag! kirjoitti:
mv.puhujaveli ei ymmärtänyt viestisi otsikkoa.
Es ist wahrscheinlich!!!
- Durch, für, gegen, ohne, um...
Es ist wahrscheinlich!!!
kielitaitoa vaadi, että vl-rauhanyhdistyksellä Raamatun vastaista oppia opettaa.
- Rakastettu vaimo
Durch, für, gegen, ohne, um... kirjoitti:
kielitaitoa vaadi, että vl-rauhanyhdistyksellä Raamatun vastaista oppia opettaa.
... rictig... wieder ;-)
- Guten Tag!
... rictig... wieder ;-)
die ganze Komment auf deutsch schreibe, mv.puhujaveli muss nach Mansikki gehen und fragen: "Was bedeutet diese?"
- Rakastettu vaimo
Guten Tag! kirjoitti:
die ganze Komment auf deutsch schreibe, mv.puhujaveli muss nach Mansikki gehen und fragen: "Was bedeutet diese?"
kann nur antworten: Mein Name ist Haze =D
- Mansik-ki
Guten Tag! kirjoitti:
antwortet:"Ammuu!!!"
- Rakastettu vaimo
Mansik-ki kirjoitti:
antwortet:"Ammuu!!!"
...sprechen wir mehr fur Finnisch, oder ??
- Guten Tag!
...sprechen wir mehr fur Finnisch, oder ??
tambien hablar español. O como? :)
- Rakastettu vaimo
Guten Tag! kirjoitti:
ja ni panimala tibja ...
- Guten Tag!
ja ni panimala tibja ...
moj drug!
- Rakastettu vaimo
Guten Tag! kirjoitti:
moj drug!
ti gavaris`tooze pa-ruski?
(Vain venäjänkieliset kirjaimet puuttuvat ;-> ) - Guten Tag!
ti gavaris`tooze pa-ruski?
(Vain venäjänkieliset kirjaimet puuttuvat ;-> ):))
- Rakastettu vaimo
Guten Tag! kirjoitti:
päätellä....
hablar kai on puhua???
Mahtoiks toi nyt tarkoittaa, että puhut myös espanjaa, entä minä...
Juu, naura pois, jos meni ihan metsään.... =D - Rakastettu vaimo
Guten Tag! kirjoitti:
:))
nimnoga.... ;-)
- Guten Tag!
päätellä....
hablar kai on puhua???
Mahtoiks toi nyt tarkoittaa, että puhut myös espanjaa, entä minä...
Juu, naura pois, jos meni ihan metsään.... =D"Podemos
tambien hablar español. O como?"
= Voimme puhua myös espanjaa. Vai mitä? - Rakastettu vaimo
Guten Tag! kirjoitti:
"Podemos
tambien hablar español. O como?"
= Voimme puhua myös espanjaa. Vai mitä?.. enkä ossoo espanjoo :-)
Tyvärr :-( - Guten Tag!
.. enkä ossoo espanjoo :-)
Tyvärr :-("Si si - señorita linda"
= Kyllä, kyllä hurmaava/sievä neiti. - Rakastettu vaimo
Guten Tag! kirjoitti:
"Si si - señorita linda"
= Kyllä, kyllä hurmaava/sievä neiti.Hej, det var roligt att veta... nu är jag alltid Linda.... men jag är inte fröken..nu måste jag tänka noggrannare på saken... :)
- Guten Tag!
Hej, det var roligt att veta... nu är jag alltid Linda.... men jag är inte fröken..nu måste jag tänka noggrannare på saken... :)
- Guten Tag!
Hej, det var roligt att veta... nu är jag alltid Linda.... men jag är inte fröken..nu måste jag tänka noggrannare på saken... :)
Ti kanis? Kala?
- :)))))
Durch, für, gegen, ohne, um... kirjoitti:
:)))))
- kreikkaa
Guten Tag! kirjoitti:
Ti kanis? Kala?
kreikkaa
- näyttää
kreikkaa kirjoitti:
kreikkaa
olevan. Sitähän nyt osaa kaikki suomalaiset. Ainakin suomalaiset turistinaiset osaa sanoa: "Lisää Georgopoulus lisää!!"
- mary :-)
XXXOnko oikeastaan ihme, jos vl:t pitävät meitä kaikkia pahuuden alkulähteinä.XXX
Emmä usko et se noin menee, ei todellakaan. Paholainen se alkulähde on. Ihmisessä on joko hyvä tai paha.
XXXJos ihminen opetetaan syntymästä lähtienXXX
Luojalle suuri kiitos, että minutkin opetettiin Jumalan sanalla.
XXX(=lue: aivopestään)XXX
Tuollaistakin nimitystä käytetään, myös hampaanpesun yhteydessä, tai matematiikan opetuksessa kuin myös pakkoruottista :-)
XXXsiihen ajatukseen, että vain me,vain me...XXX
Raamatussa sanotaan että on vain yksi pyhien joukko. Ei tuolloin oikein osaa silloin etsiäkään kahta.
XXXXMUUT EIVÄT OLE MITÄÄN... PAITSI SYNTISIÄ!!!XXX
Muut ovat sen ulkopuolella, niinhän Raamattu sanoo. Emmä muuta osaa tohon sanoa, en kuuntelisi muuta kuin Raamattua.
XXXXKaikki muut ihmiset ovat perkeleen omia XXX
Niin Raamatussa sanotaan, vaikka sanamuotoa en muista. Hyvä ja paha. Toki toivoa on, niin kauan kuin on elämää.
XXXX(lue:varokaa, ovat vaarallisia).XXX
Paha on vaarallinen, suurinosa ihmisistä kuuluu pahan alaisuuteen.
XXXTäältä huokuu selkeästi se kuvitelma meistä normaaleista, että kaikki mitä me teemme,on syntiä jne.XXXX
Kyllä sinä normaali olet, jos normaalista käytetään ilmaisua enemmistö.
XXXXMe KAIKKI ryyppäämme, relläämme, rietostelemme, olemme puolisoille uskottomia jne. Eli lyhyesti sanottuna B-luokan kansalaisia.XXXX
Noinkin sen asian voi ilmaista, mut ei sen takia että teet noin, vaan sen vuoksi että Raamattu sen todistaa synniksi, josta on tehtävä parannus.
XXXKun tällainen syöttö aloitetaan sylivauvasta lähtien, onko enää ihme, että aikuisena osa on täysin fanaattisesti yhä tätä mieltä.XXXX
Kyllähän sinä selvästi olet aikuisena muuta mieltä kuin yhä :). Olet itse todistaja että niin on.
XXXNe,jotka ovat enemmän tekemisissä ns.normien kanssa,oppivat huomaamaan, ettei tilanne olekaan niin mustavalkoinen.XXX
Naulankantaan sanoit.
XXXXNe,jotka pidetään lapsena tiukasti oman piirin "suojeluksessa" eli eivät ulkopuolisia tapaa kuin korkeintaan koulussa, eivät opi koskaan näkemään todellisuutta.XXXX
Noinkin se on, itse en ikinä haluaisikaan nähdä sitä arvostamaasi todellisuutta. Kuolisin jos joutuisin elämään täysillä siinä todellisuudessa.- Rakastettu vaimo
"Kuolisin jos joutuisin elämään täysillä siinä todellisuudessa."
Siis kuolisit,jos eläisit esim.minun paikallani: naimisissa, rakastava aviomies, kumpikaan meistä ei käytä alkoholia, 5 lasta, 2 lastenlasta. Takana yhteisiä vuosia lähes 30v,molemmat töissä...
Voisitko kertoa, mikä em.asioista on kovasti syntistä elämää teidän silmissänne?
"Luojalle suuri kiitos, että minutkin opetettiin Jumalan sanalla."
Kiitos vanhemmilleni, että opettivat minut kunnioittamaan muita, pitämään kaikkia tasa-arvoisina, olemaan oikeudenmukainen, kannustamaan jokaista... kiitos miehelleni, että hän rakastaa minua ja lapsiamme. Olemme toteuttaneet em. asioita omia lapsia kasvattaessamme. - vain yksi
uskovien joukko.
Se on hengellinen. Se ei tarkoita luterilaista kirkkoa, eikä mitään herätysliikettä, vaan on niiden uskovien ihmisten joukko, joilla on elävä usko Jeesukseen. Ne ovat niitä, joita Jumala on johdattanut tuntemaan kadotetun ja tuomitun tilansa. He ovat saaneet katumuksen armon ja Jumala on johdattanut heidät uskovien yhteyteen.
Ole kiitollinen, jos Jumala on sinut saanut johdattaa elävään uskoon ja Kristuksen seurakuntaan pienenä armonkerjäläisenä.
Tälläiset kerjäläiset eivät tuomitse toisia kerjäläisiä. - Kumpi?
vain yksi kirjoitti:
uskovien joukko.
Se on hengellinen. Se ei tarkoita luterilaista kirkkoa, eikä mitään herätysliikettä, vaan on niiden uskovien ihmisten joukko, joilla on elävä usko Jeesukseen. Ne ovat niitä, joita Jumala on johdattanut tuntemaan kadotetun ja tuomitun tilansa. He ovat saaneet katumuksen armon ja Jumala on johdattanut heidät uskovien yhteyteen.
Ole kiitollinen, jos Jumala on sinut saanut johdattaa elävään uskoon ja Kristuksen seurakuntaan pienenä armonkerjäläisenä.
Tälläiset kerjäläiset eivät tuomitse toisia kerjäläisiä.Raamatun mukaista yli koko maanpiirin ulottuvaa Kristuksen seurakuntaa vai perkeleen ja SRK:n yhteisen opin mukaista pelkkää vl-herätysliikettä?
Kumpaa? - ensimmäistä,
Kumpi? kirjoitti:
Raamatun mukaista yli koko maanpiirin ulottuvaa Kristuksen seurakuntaa vai perkeleen ja SRK:n yhteisen opin mukaista pelkkää vl-herätysliikettä?
Kumpaa?mutta siinä vl.joukossa on hirveästi pieniä lapsia, jotka ovat Taivaan Isän silmäteriä.
Rukoillaan, että he saattaisivat säilyttää elävän uskon.
Lisäksi toivon, etteivät muutkaan erottaisi itseään kristittyjen yhteydestä, "...katumattomuuden, anteeksiantamattomuuden tai muun sydämen pahuuden tähden..." - Rakastettu vaimo
Siis kuolisit,jos eläisit esim.minun paikallani: naimisissa, rakastava aviomies, kumpikaan meistä ei käytä alkoholia, 5 lasta, 2 lastenlasta. Takana yhteisiä vuosia lähes 30v,molemmat töissä...
Voisitko kertoa, mikä em.asioista on kovasti syntistä elämää teidän silmissänne?
Kiitos vanhemmilleni, että opettivat minut kunnioittamaan muita, pitämään kaikkia tasa-arvoisina, olemaan oikeudenmukainen, kannustamaan jokaista... kiitos miehelleni, että hän rakastaa minua ja lapsiamme. Olemme toteuttaneet em. asioita omia lapsia kasvattaessamme.Odotan vastaustasi....
Vai onko liian vaikeaa? - Guten Tag!
Odotan vastaustasi....
Vai onko liian vaikeaa?imettää tällä hetkellä 2 lasta ja vaihtaa vaippoja 3 muulle lapselle. Jos maltat hieman odottaa, niin hän vastaa.
- mary :-)
Kiitos vanhemmilleni, että opettivat minut kunnioittamaan muita, pitämään kaikkia tasa-arvoisina, olemaan oikeudenmukainen, kannustamaan jokaista... kiitos miehelleni, että hän rakastaa minua ja lapsiamme. Olemme toteuttaneet em. asioita omia lapsia kasvattaessamme.XXXXSiis kuolisit,jos eläisit esim.minun paikallani: naimisissa, rakastava aviomies, kumpikaan meistä ei käytä alkoholia, 5 lasta, 2 lastenlasta. Takana yhteisiä vuosia lähes 30v,molemmat töissä...XXXX
En todellakaan tuon takia. Miksi ihmeessä tuommoista yrität syöttää?
XXXVoisitko kertoa, mikä em.asioista on kovasti syntistä elämää teidän silmissänne?XXX
Ei yhtään mikään! Fiksulta perheeltä vaikutatte :-)
XXXKiitos vanhemmilleni, että opettivat minut kunnioittamaan muita, pitämään kaikkia tasa-arvoisina, olemaan oikeudenmukainen, kannustamaan jokaista... kiitos miehelleni, että hän rakastaa minua ja lapsiamme. Olemme toteuttaneet em. asioita omia lapsia kasvattaessamme.XXXX
Yhdyn tuohon mitä kirjoitit!
Mitä sinä halusit kysyä, nyt minä en ymmärtänyt sinua? - mary :-)
vain yksi kirjoitti:
uskovien joukko.
Tälläiset kerjäläiset eivät tuomitse toisia kerjäläisiä.Ei ole lisättävää.
- Rakastettu vaimo
mary :-) kirjoitti:
XXXXSiis kuolisit,jos eläisit esim.minun paikallani: naimisissa, rakastava aviomies, kumpikaan meistä ei käytä alkoholia, 5 lasta, 2 lastenlasta. Takana yhteisiä vuosia lähes 30v,molemmat töissä...XXXX
XXXVoisitko kertoa, mikä em.asioista on kovasti syntistä elämää teidän silmissänne?XXX
XXXKiitos vanhemmilleni, että opettivat minut kunnioittamaan muita, pitämään kaikkia tasa-arvoisina, olemaan oikeudenmukainen, kannustamaan jokaista... kiitos miehelleni, että hän rakastaa minua ja lapsiamme. Olemme toteuttaneet em. asioita omia lapsia kasvattaessamme.XXXX
Mitä sinä halusit kysyä, nyt minä en ymmärtänyt sinua?"Noinkin se on, itse en ikinä haluaisikaan nähdä sitä arvostamaasi todellisuutta. Kuolisin jos joutuisin elämään täysillä siinä todellisuudessa."
Ei oikein sovi yksiin edellisen kirjoituksesi kanssa. - mary :-)
"Noinkin se on, itse en ikinä haluaisikaan nähdä sitä arvostamaasi todellisuutta. Kuolisin jos joutuisin elämään täysillä siinä todellisuudessa."
Ei oikein sovi yksiin edellisen kirjoituksesi kanssa.XXXXMe KAIKKI ryyppäämme, relläämme, rietostelemme, olemme puolisoille uskottomia jne. Eli lyhyesti sanottuna B-luokan kansalaisia.XXXX
XXX Ei oikein sovi yksiin edellisen kirjoituksesi kanssa. XXX
En kai minä, rakas ystävä, sinun perheestäsi kirjoittanut, vaan puhuin alkuperäisen viestin kohdasta, joka on tuossa nyt taas uudestaan kopioituna. Enhän vastatessani edes tiennyt sinun perheestäsi mitään.
Minusta itse olet nyt ristiriitainen, ku ensin sanoit, että kaikki me ryyppäämme yms. ja nyt sanoit ettet käytä alkoholia yms.
Luulin että arvostat tuota rellestämistä, mutta anteeksi kun käsitin väärin, tai sitten kerroit kaksi erilaista tarinaa. - mary :-)
XXXXMe KAIKKI ryyppäämme, relläämme, rietostelemme, olemme puolisoille uskottomia jne. Eli lyhyesti sanottuna B-luokan kansalaisia.XXXX
XXX Ei oikein sovi yksiin edellisen kirjoituksesi kanssa. XXX
En kai minä, rakas ystävä, sinun perheestäsi kirjoittanut, vaan puhuin alkuperäisen viestin kohdasta, joka on tuossa nyt taas uudestaan kopioituna. Enhän vastatessani edes tiennyt sinun perheestäsi mitään.
Minusta itse olet nyt ristiriitainen, ku ensin sanoit, että kaikki me ryyppäämme yms. ja nyt sanoit ettet käytä alkoholia yms.
Luulin että arvostat tuota rellestämistä, mutta anteeksi kun käsitin väärin, tai sitten kerroit kaksi erilaista tarinaa.Luin uudelleen avauksesi. Todellakin tarkoitan etten halua kuulua siihen rellestys-todellisuuteen. :-). Huomasin nyt, kuten ensimmäisessäkin vastauksessani, että puhuit vertauksena tms.
Perheessäsi en näe mitään vikaa. - Ei hyvä
- Näin "ainoat oikeat"
Ei hyvä kirjoitti:
ovat vl-teologian tukijalat. Lasten pelottelu kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla asioilla aloitetaan jo tutti-iässä. :(
- kouluun
Näin "ainoat oikeat" kirjoitti:
ovat vl-teologian tukijalat. Lasten pelottelu kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla asioilla aloitetaan jo tutti-iässä. :(
mennessään omaa varjoaankin ja joka kadunkulman takaa päälle hyökkääviä syntejä.
- tavalla
kouluun kirjoitti:
mennessään omaa varjoaankin ja joka kadunkulman takaa päälle hyökkääviä syntejä.
tuhotaan vl-ihmisiä.
- SRK on saatanasta
tavalla kirjoitti:
tuhotaan vl-ihmisiä.
ovat samasta puusta veistettyjä. Valheellista ja ihmistä vahingoittavaa.
- Ei hätää
tavalla kirjoitti:
tuhotaan vl-ihmisiä.
vl-perheeseen 1/vuosi. Ehkä jotkut pysyvät järjissään vl-kasvatuksesta huolimatta.
ja kuulostat aivopestyltä. En vertaisi kuitenkaan aivopesua ja hampaitten pesua. Enkä olisi ylpeä vl-lahkon aivopesusta. Natsitkin aivopesivät sotilaansa ja ruumiita tuli.
Aivopeseminen tarkoittaa sitä, että ihmiseltä otetaan toisten ihmisten vaikutuksella oma tahto ja oma järki pois. En usko, että Jumala ihan tätä on tarkoittanut uskolla Häneen. Aivopesuhan tarkoittaa sitä, että tottelee ihmisiä ja heidän luomiaan sääntöjä, jotka tässä vl-tapauksessa on tehty nimenomaan Raamatun ja uskonnon varjolla mutta ei Jumalan sanan avulla vaan ihmisen.
En usko, että Jumala olisi antanut meille ollenkaan omaa tahtoa ja järkeä jos me emme saisi niitä käyttää.
Sinusta huokuu julma vl-ulkokultaisuus, joka kohdistuu yhteisönne ulkopuolisiin ihmisiin. Mietippä mitä puhut. Mieti niinkuin ihan itse miettisit, eikä niinkuin SRK:n sedät ovat käskeneet sinun miettiä.
Lue Raamattua oikein ja kunnolla, äläkä kuuntele heitä, jotka Raamattua sinulle selittävät. Sinun tulee itse etsiä ja löytää. Huomaat eron.- sisälleen
Wariska kirjoitti:
ja kuulostat aivopestyltä. En vertaisi kuitenkaan aivopesua ja hampaitten pesua. Enkä olisi ylpeä vl-lahkon aivopesusta. Natsitkin aivopesivät sotilaansa ja ruumiita tuli.
Aivopeseminen tarkoittaa sitä, että ihmiseltä otetaan toisten ihmisten vaikutuksella oma tahto ja oma järki pois. En usko, että Jumala ihan tätä on tarkoittanut uskolla Häneen. Aivopesuhan tarkoittaa sitä, että tottelee ihmisiä ja heidän luomiaan sääntöjä, jotka tässä vl-tapauksessa on tehty nimenomaan Raamatun ja uskonnon varjolla mutta ei Jumalan sanan avulla vaan ihmisen.
En usko, että Jumala olisi antanut meille ollenkaan omaa tahtoa ja järkeä jos me emme saisi niitä käyttää.
Sinusta huokuu julma vl-ulkokultaisuus, joka kohdistuu yhteisönne ulkopuolisiin ihmisiin. Mietippä mitä puhut. Mieti niinkuin ihan itse miettisit, eikä niinkuin SRK:n sedät ovat käskeneet sinun miettiä.
Lue Raamattua oikein ja kunnolla, äläkä kuuntele heitä, jotka Raamattua sinulle selittävät. Sinun tulee itse etsiä ja löytää. Huomaat eron.vl-valheopit, niin hänestä on vain valehtelijaksi. Oikeaa ihmistä hänestä ei tule, ellei Jumala muuta voimakkaasti ihmisen elämää.
- kuulla
XXXXSiis kuolisit,jos eläisit esim.minun paikallani: naimisissa, rakastava aviomies, kumpikaan meistä ei käytä alkoholia, 5 lasta, 2 lastenlasta. Takana yhteisiä vuosia lähes 30v,molemmat töissä...XXXX
Mitä sinä halusit kysyä, nyt minä en ymmärtänyt sinua?siitä ristiriidasta, että miten rakastetun vaimon kaltainen ihana perhe sitten on paholaisen oma, koska vääräuskoisena sitä vl:n logiikan mukaan ovat?
- Onni Kuusamosta
hallitsee vanhoillislestadiolaista herätysliiketä, niin mitään ei pidä ihmetellä. Saatana on valheen isä.
- Morttilus apottius
Eihän saatana ole mitään valehdellut.Eikö raamattu jo itsessään valehtele kohta kohdalta enämpi kuin tämä satanos.Tiedätkö muuten kuka on saatanan poika jos kerran saatana on valheen isä.
- Hieman psykologiaa
vallitsee eräänlainen voimakkaaseen aivopesuun pohjautuva joukkopsykoosi.
- toisinpäin
Ihminen voidaan jo pienestä alkaen opettaa= aivopestä, että vl-ihminen on tynnyrissä kasvanut aivoton tollo, joilla kaikilla on syntilista povessa, mistä alituiseen tarkistetaan soveliaan tekemisen laatu ja määrä.
Tyhmyyden lisäksi kuvaan kuuluu tietysti miehinen sovinismi ja naisen alistaminen synnytyskoneeksi vailla omaa tahtoa.
Lapset ovat kuin karjalauma, joka ajetaan aamulla laitumelle ja kutsutaan illalla sisään, jos nyt ylipäätään kaikki muistetaan kutsua.
Lisäksi kuvaan kuuluu mahtava hyväveliverkosto, suoranainen mafia, joka hallitsee Suomen maata politiikankin kautta.
Että semmoista.- Rakastettu vaimo
Itselläni on muutama hyvä vl-tuttu... molemmat tietävät rajansa: he eivät enää tyrkytä minulle omaa näkemystään ainoana oikeana.... eli sopu on ja pysyy,kun pidetään uskonasiat pois keskusteluista.
Jo kouluaikana luokassani oli kaksi vl-tyttöä...olihan ne silloin vähän outoja,kun lapsia oltiin, mutta kavereita oltiin koulussa, ei moitteen sanaa. Koskaan ei heille leikkimään saanut mennä - ei kukaan luokkakavereista,jotka olivat "maailmasta".
Eikös eduskunnassa ole myös vl-taustaisia....?
- kaltaista
ilmiötä ja vl-oppeja synny ilman sielunvihollisen vahvaa mukana oloa.
- Tippaustoimisto
mikään lottovoitto syntyä vl-perheeseen valheellisen aivopesun kohteeksi.
- aivopestä
lapsiaan vl-valheisiin vl-vanhemmat ohjaavat omat lapsensa surman suuhun. Mutta sinne heidätkin on aikanaan ohjattu. Kirous jatkuu isältä pojalle ja äidiltä tyttärelle. :((
- Hieman psykologiaa
kohdistama valheellinen aivopesu ei voi olla vaikuttamatta lapsen koko elämään ja psyykeen. Vaikutus ei ole ainakaan positiivinen.
- löytyy
- Kempeleestä
ja vl-naiset käyvät sääliksi.
- kasvattaja
Säälikää vain, mutta onkohan aihetta sääliin todellakaan? Olen yhdessä vaimoni kanssa kasvattanut lapsemme yhteiskuntamme täysivaltaisiksi jäseniksi. Kaikki ovat suorittaneet akateemisen loppututkinnon, kaikilla on töitä, kaikki ovat säilyttäneet lapsuuden uskonsa. Oman ovat valintansa tehneet elämässään, ei noin "sivistynyttä katrasta" kukaan kasvattaja pysty määräilemään elämän peruarvojen valinnassa. Meitä säälittää tällä hetkellä nuo ikävät uutiset lasten ja nuorten alkoholin käytöstä, eiköhän olisi teidänkin syytä sääliä enemmänkin tuollaisia asioita kuin valvoa vanhoillisten vioissa ja virheissä. Niitä varmasti löytyy, sillä ei täällä maailmassa kukaan "henkipallona" voi elää. Siunausta elämäänne ja kaikkea hyvää säälinkin keskelle!
- Armoton totuus
haisee paskalle ja sen opit ovat perseestä!
- ainakaan
ole eri mieltä.
- neuvon sanan Sinulle
että laita "Rakastettu vaimo" iltarukouksessa "miehesi" kanssa tilaukseen niitä tulevia A-luokan kansalaisia ja samalla pyydä että he saisivat sitä ruokaa, joka neuvoo heitä kunnioittamaan vanhempiaan, opettajijaan ja esivaltaa, sillä nämä kaikki on annettu meille lahjaksi Jumalalta.
- Normaali ihminen
Saatanan valtakunta vl-herätysliike ei pysty tekemään yhteiskuntakelpoisia kansalaisia. Raamatun vastaiset valheopit, valtava lasten pelottelu, törkeä tupakointi yms. saavat aikaan sen, että hyvin monen vl-ihmisen psyyke vaurioituu jo ennen rippikoulua.
- puhdistava
Normaali ihminen kirjoitti:
Saatanan valtakunta vl-herätysliike ei pysty tekemään yhteiskuntakelpoisia kansalaisia. Raamatun vastaiset valheopit, valtava lasten pelottelu, törkeä tupakointi yms. saavat aikaan sen, että hyvin monen vl-ihmisen psyyke vaurioituu jo ennen rippikoulua.
ja eläväksitekevä evankeljumi ylösnousseessa Herrassa Jeesukssessa on meidän jokaisen ainut toivomme perusta.
- werttilus
puhdistava kirjoitti:
ja eläväksitekevä evankeljumi ylösnousseessa Herrassa Jeesukssessa on meidän jokaisen ainut toivomme perusta.
Miten teidät aivopestään että uskotte tuollaista kaksinaismoralismia.Ja sitten kun toi jeesus ilmestyy kuviin ja lehtiin ja tulee ihmisten eteen realina niin uskon mihin vain sen jälkeen,on ihme kuinka jotkut voivat luulla jonkin satuolennon elävän ja palvovan asiaa.Luojan kiitos ei ollut saapasta keksitty aikanaan seimeeseen muuten te pölvästit palvoisitte saapasta ja vannoisitte sen nimeen.Eiköhän se ole niin että jokainen ihminen itse ohjaa elämänsä niille urille minne joutuukin eikä mikään muu fiktiosatu tai todistamaton taruolento.Teiltä puuttuu kaikki elämän realiteetit.Olen huomannut että kaikki negatiivinen on kostoa jumalalta tai jonkin ties minkä kosto,paheellisesta elämästä.Silti ihminen tekee itse elämässään ratkaisuja ja asiat kulkevat sen mukaan.Ja teidän papistonne tai millä nimikkeellä ne nyt kulkeekin on poikalapsiin sekaantujia miksi helvetissä ette sitten sitä tyrkytä kun kerran luulette tekevänne kaiken oikein.
- puhdistava
werttilus kirjoitti:
Miten teidät aivopestään että uskotte tuollaista kaksinaismoralismia.Ja sitten kun toi jeesus ilmestyy kuviin ja lehtiin ja tulee ihmisten eteen realina niin uskon mihin vain sen jälkeen,on ihme kuinka jotkut voivat luulla jonkin satuolennon elävän ja palvovan asiaa.Luojan kiitos ei ollut saapasta keksitty aikanaan seimeeseen muuten te pölvästit palvoisitte saapasta ja vannoisitte sen nimeen.Eiköhän se ole niin että jokainen ihminen itse ohjaa elämänsä niille urille minne joutuukin eikä mikään muu fiktiosatu tai todistamaton taruolento.Teiltä puuttuu kaikki elämän realiteetit.Olen huomannut että kaikki negatiivinen on kostoa jumalalta tai jonkin ties minkä kosto,paheellisesta elämästä.Silti ihminen tekee itse elämässään ratkaisuja ja asiat kulkevat sen mukaan.Ja teidän papistonne tai millä nimikkeellä ne nyt kulkeekin on poikalapsiin sekaantujia miksi helvetissä ette sitten sitä tyrkytä kun kerran luulette tekevänne kaiken oikein.
virta pesee kaikki erheet ja virheet Jeesuksen ansion tähden. Sinäkin saat tämän omistaa omalle kohdallesi aivan ja yksin suuresta Armosta, jonka Jeesus on tehnyt Sinulle ja minulle sekä koko maailman ihmisten tähden.
Herra Jeesus elää omien lastensa sydämessä ja he ovat tämän maailman valkeus. Ja se valkeus loistaa ihmisten tunnon valkeuteen että ne nähtäisiin, mutta ihmiset rakastavat enempi tämän maailman kunniaa ja menoa, koska heidän työnsä ovat pahat. Tämän tähden he eivät tahdo ottaa vastaan täydellistä armoa, mutta niille jotka tahtovat Hänet ottaa vastaan Hän antaa voiman tulla Jumalan lapsiksi.
- mies -27
Totta puhut. Samoin on monessa muussakin uskonnossa. Vanhemmat uskovat mihin uskovat. Tämän jälkeen lapsia kasvatetaan siihen uskoon. Jossakin vaiheessa lapsesta kasvaa nuori aikuinen, joka alkaa ajattelemaan. Ja päättää itse omasta uskonnostaan ja uskomuksistaan. Tietysti jää paine vanhemmilta ja sukulaisilta uskoa siihen samaan.
Vaikeita tilanteita, joita tapahtuu jokaisesa uskonnossa. Jokaisessa herätysliikkeessä ja lahkossa.
Loppuenlopuksi jokainen yksilönä päättää mihin uskontoon kuuluu, jos kuuluu. Yhteisö voi painostaa, mutta tiliähän tehdään "jumalalle" tai sitten ei. - Mene vaan!
muiden saatanan lasten joukkoon, niin mene vanhoillislestadiolaisten rauhanyhdistykselle.
- ihmetellään vain
Ihmetyttää kuinka yksi suuntaus voi aiheuttaa näin paljon kirjoittelua... Olen tuntenut kaksi ihanaa lestadiolaista (eri suuntauksista). Molemmat hylkäsivät minut, pelätessään joutuvansa ulkopuolelle. Harmittaa heidän puolestaan- niin kivoja ihmisinä !
- tämmönen joutava vouhotus..
Kyllä kaikilla ihmisillä ois helpompaa, jos jokainen huolehtii omista asioista. On erittäin hienoa että suomessa on uskonnonvapaus ja näinollen jokaisen ihmisen oma valinta uskonnon suuntaus. Täällä ajankuluksi kirjoitellaan ihan höpö höpö juttuja. Tulee vaan mieleen et kateus vai mikä riivaa?
- ihmettelyä
Noin 600 lasta syntyy jonkin asteisesti vammautuneena,osa vaikeasti, SYY ALKOHOLI! Vanhoillislestadiolaisilla tästä syystä ei synny sairaita lapsia.
- Näin on
Tupakointi on "maailman ainoiden oikeiden uskovaisten" eli vanhoillislestadiolaisten etuoikeus.
Vl-herätysliikkeen todellinen johtaja valheen isä saatana kehottaa vanhoillislestadiolaisia kovaan tupakointiin.
- Mietiskelijä.
niin aina päädyn siihen, että vl-herätysliike on saatanasta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719827- 766820
- 286486
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996235Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436099Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045987- 635405
- 465136
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604460- 504070