Voinko saada ajokortin vasta sitten kun olen maksanut kaikki erät, miten autokoulut yleensä menettelevät? otin maksun 4. erään eli voinko saada korttia ennenkuin viimeinen erä on maksettu? kortin saaminenhan menisi kesäkuulle..
AUTTAKAA PLIIS! saako kortin vastaku maksut maksettu?
8
2009
Vastaukset
- käytäntönä
että ennen kokeita maksut hoidettu..
- kesäkuu
Mitäs jos kysyisit asiaa sieltä autokoulusta, tärkein seikka on luultavasti se, että autokoulu kursittaa sitämukaan kun oppilas maksaa.
- Koipireisi
Yleensä maksut pitää olla maksettu ennen ajokokeen varausta. Maksathan kaupassakin ostoksesi, ennen kuin lähdet sieltä.
Maksa luottokortilla, niin pääset ajokokeeseen ja makselet sitten pankille kesän ajan. - kiki
Kyllä, kortin saa ennenkuin on maksettu laskut, kunhan ei ole erääntyneitä laskuja rästissä...
- kortti kohta 3 vuotta
Saada kortti, vaikka olin elkaa koululle 500 euroa. Tein maksusuunnitelman ja maksoin pois... Kovin yleistä se ei ole, mutta mä otin ihan hirveesto lisäreitä..... Niin sit ois kortin saanti taas viipyny kauheen kauan:)
Yleensä koulut vaatii, että maksut maksetaan ennen " inssiin" menoa..... Ota kouluusi yhteyttä ja kerro tilanne:)
Tsemppiä:)- kiki
Maksut tulee vaikka kolmessa osassa, sitä mukaan kun on tunteja käyty, joten jos loppu menee "vauhdikkaasti" ei vimppa lasku ehdi edes tulemaan ennen issä, kuten minulle kävi
- ak.konttoristi
kiki kirjoitti:
Maksut tulee vaikka kolmessa osassa, sitä mukaan kun on tunteja käyty, joten jos loppu menee "vauhdikkaasti" ei vimppa lasku ehdi edes tulemaan ennen issä, kuten minulle kävi
Yleensä oppilaas saa ekana päivä koko laskun ja mekselee sitä sitten omaan vapaaseen tahtiinsa. Kaikki oltava maksettu, kunnes edes tilaan ajokoetta. Yleensä. Näin nääs ei tartte soitella perään ja lähetellä maksuhuomautuksia
- kiki
ak.konttoristi kirjoitti:
Yleensä oppilaas saa ekana päivä koko laskun ja mekselee sitä sitten omaan vapaaseen tahtiinsa. Kaikki oltava maksettu, kunnes edes tilaan ajokoetta. Yleensä. Näin nääs ei tartte soitella perään ja lähetellä maksuhuomautuksia
Monen autokoulun sivulla sanotaan että lasku tulee vaikkapa kolmessa osassa sitä mukaan kun on tunteja käyty, ja vimpassa laskussa sitten hyvitetaan se jos on vaikkapa B hommatessa A:ta, tai toistepäin.
Ja tosiaan, jos loppu meneekin vauhdikkaasti, ei se vimppa lasku edes ehdi tulla ennen ajokoetta.
Mutta ei niitä maksuhuomautuksia sun soitella kannata sieltä haagasta, ei niillä lainvoimaa ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2721694IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471559Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1511261- 1411066
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.741001Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää467956Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73953Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47891Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152867