Helemat paukkuen

ja kädet puuskassa

lähti vaimo tänään, huusi ovelta ettei tule takaisin.
Tämä oli jo kolmas kerta vuoden sisällä. Jokohan nyt jättää tulematta.

22

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amalia armas

köriläs? ei kai eukkos sentään ilman syytä lähtenyt?

• kerran lähtenyt

toinen odottelemassa, niinhän se yleensä menee.

• Jättää niin

toinen jo ottaa,mitä tuota murehtiin maksat puolet talosta muijalle ja sitärataa.

• arvaa kyrsiikö

kaksi vuotta sitten nuoremman matkaan. Jospa minun laatoitustyö pesuhuoneessa meni siksi pieleen.

• Nuorempi.....

No voi perhana,minkä teki,elä sinä poika murehdi,uusia tulee,kyriisähän se hetken tuollainen laattojen tippuminen.
        Akan lähtö ei varmaan niinkään.
        Niin tuosta nuoremmasta,älä kuitenkaan lapsiin sotkeuvu,kato että karvat kasvaa.
        Jos ylähuulessa niin pienellä varauksella.

• Suutar
        Nuorempi..... kirjoitti:

No voi perhana,minkä teki,elä sinä poika murehdi,uusia tulee,kyriisähän se hetken tuollainen laattojen tippuminen.
        Akan lähtö ei varmaan niinkään.
        Niin tuosta nuoremmasta,älä kuitenkaan lapsiin sotkeuvu,kato että karvat kasvaa.
        Jos ylähuulessa niin pienellä varauksella.

Eikö se laki oo muuttunu, ettei siinä ennää olis
        sitä ikärajjaa?. Paenorajaha ne asetti. Oli siitä
        aenaki puhetta sillon ko nuo solisaliratit oli
        vallalla.

• Reettamaria

Jos hyvänä piät, ei haittoo, vaikka oot paljo vanahempi.Viiniki paranee vanhetessaa.

• ei ottanu

mitään mukaansa niin takaisin tulee, tirauttaa pari kyyneltä ja kaikki on taas hyvin.

• kolamies

lumitöihin heti kun palaa.

• Reettamaria
        kolamies kirjoitti:

lumitöihin heti kun palaa.

jos istä toivoo ;)

• Suutar

Sehä ei merkihe mittää jos eokko sannoo
      pahasti vae jos se tullee etteisessä
      vastaa matkalaokun kans ja sannoo hyvästi niin sitten
      se voe jo jotaki merkitäkki.

• Reetamaria

tai peräti syrjähyppyä heittänyt?

• kädet puuskassa

olen omasta mielestäni oikea sohvaperuna, lepsu hemmo joka ei osaa sanoa ei.

• hölömöukko

Niin outo otus että eihän sitä mies koskaan voi täysin ymmärtää.Vaan ei kai sitä tarttekkaan kaikkia naisten kotkotuksia tajuta.Jospa se viehättävyys johtuukin osaltaan tuosta naisten arvaamattomuudesta? Kyllä se takasin tulloo kuhan lakkaa kiehumasta ja näläkä tulloo.
      Jos ei tule niin eipäse sitten ollu sen arvosta että kannattaa kaippailla.Suomi on naisia täynnä ja onhan se mukava asustella välillä yksinäänkin.
      Hommaa vaikka koira seuraksi ja lenkkikaveriksi.Koira yleensä ymmärttää kun sille puhuttaan ja sillä on älykäs katse ; )

• älykäs..katse?

vaikutat kommenteines niin sovinistilta, että ihan kauhistuttaa..näinkin tuntematonta kuin minä olenkin sinulle.
        siksipä epäilen ,ettet tiedä älykkäästä katseesta muuta kuin sen verran että sinulle älykäiden silmien katse on oikeammin alistunut (ei siis älykäs).

• hölömöukko
        älykäs..katse? kirjoitti:

vaikutat kommenteines niin sovinistilta, että ihan kauhistuttaa..näinkin tuntematonta kuin minä olenkin sinulle.
        siksipä epäilen ,ettet tiedä älykkäästä katseesta muuta kuin sen verran että sinulle älykäiden silmien katse on oikeammin alistunut (ei siis älykäs).

Minäkö sovinisti? No jopas jotakin.Kyllä se kuule niin että jos emäntä lähtee, niin menköön.Mitä sitä piätteleen jos menohaluja on.Ei toista ihmistä voi omistaa.Minun luona on yöpynnyt eräskin naisimmeinen kun on mennyt kotosallaan haulikonpiipun katseluksi.Tokkopa ne minulta turvaa ois hakenut jos se mainitsemasi sovinisti olisin.Ovat lapsineen sitten palanneet kotiaan tilanteen rauhoituttua ja levättyään päivän tai muutaman.Olen soittanut ja ukko on tullut hakemaan ja porukalla on asjoita setvitty ja ovat sitten keskenään päätöksensä tehneet.Ja tapauksia on useita.Lähin turvakoti taitaa olla Oulussa ja kynnys sinne menemiseen ja leimautumiseen on monelle iso.Silloinhan tavallaan myöntää ettei yhteiselosta tullutkaan mitään.
        Niin jotta sellainen sovinistihan minä olen.Aina on tarvitsijalle yösija löytynyt oli sitten kottoosa paossa oleva nainen lapsineen tai murhista tuomittu ukko.Juttuun on tultu syöty ja saunottu.

Katoppa joskus koiraa, niin kyllä sillä vaan on älykäs katse varsinkin kun se seuraa jottain koirimukselle tärkkeetä asiaa. ; )

• er akko ja
        hölömöukko kirjoitti:

Minäkö sovinisti? No jopas jotakin.Kyllä se kuule niin että jos emäntä lähtee, niin menköön.Mitä sitä piätteleen jos menohaluja on.Ei toista ihmistä voi omistaa.Minun luona on yöpynnyt eräskin naisimmeinen kun on mennyt kotosallaan haulikonpiipun katseluksi.Tokkopa ne minulta turvaa ois hakenut jos se mainitsemasi sovinisti olisin.Ovat lapsineen sitten palanneet kotiaan tilanteen rauhoituttua ja levättyään päivän tai muutaman.Olen soittanut ja ukko on tullut hakemaan ja porukalla on asjoita setvitty ja ovat sitten keskenään päätöksensä tehneet.Ja tapauksia on useita.Lähin turvakoti taitaa olla Oulussa ja kynnys sinne menemiseen ja leimautumiseen on monelle iso.Silloinhan tavallaan myöntää ettei yhteiselosta tullutkaan mitään.
        Niin jotta sellainen sovinistihan minä olen.Aina on tarvitsijalle yösija löytynyt oli sitten kottoosa paossa oleva nainen lapsineen tai murhista tuomittu ukko.Juttuun on tultu syöty ja saunottu.

Katoppa joskus koiraa, niin kyllä sillä vaan on älykäs katse varsinkin kun se seuraa jottain koirimukselle tärkkeetä asiaa. ; )

koira on ainakin minun paras kaveri ja ystävä. Se kuuntelee älykkäästi hiljaa katsellen aivan kuin se myötätuntoa tuntien. Tervehtii iloisesti kotiin tullessani.

• ei nalkuta
        er akko ja kirjoitti:

koira on ainakin minun paras kaveri ja ystävä. Se kuuntelee älykkäästi hiljaa katsellen aivan kuin se myötätuntoa tuntien. Tervehtii iloisesti kotiin tullessani.

miehen paras kaveri.

• Vaimo..
        ei nalkuta kirjoitti:

miehen paras kaveri.

Odottaa.. ja minun tullessa katsoo perää heiluttaen, sieltä se kunnon ISI tulee..

• kädet puuskassa

vaimo soitti; -saanko tulla kotiin?
      Mitä teen, mieleni tekee laittaa lappu luukulle.

• hölömöukko

Sano jotta haluat olla yksin ja miettiä asioita.Kyllä se ajan kanssa selviää mitä tehä pitää.

• kysyn vaan

saman toistuvan, niin laita lappu luukulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe