lähti vaimo tänään, huusi ovelta ettei tule takaisin.
Tämä oli jo kolmas kerta vuoden sisällä. Jokohan nyt jättää tulematta.
Helemat paukkuen
22
1220
Vastaukset
- amalia armas
köriläs? ei kai eukkos sentään ilman syytä lähtenyt?
- kerran lähtenyt
toinen odottelemassa, niinhän se yleensä menee.
- Jättää niin
toinen jo ottaa,mitä tuota murehtiin maksat puolet talosta muijalle ja sitärataa.
- arvaa kyrsiikö
kaksi vuotta sitten nuoremman matkaan. Jospa minun laatoitustyö pesuhuoneessa meni siksi pieleen.
- Nuorempi.....
No voi perhana,minkä teki,elä sinä poika murehdi,uusia tulee,kyriisähän se hetken tuollainen laattojen tippuminen.
Akan lähtö ei varmaan niinkään.
Niin tuosta nuoremmasta,älä kuitenkaan lapsiin sotkeuvu,kato että karvat kasvaa.
Jos ylähuulessa niin pienellä varauksella. - Suutar
Nuorempi..... kirjoitti:
No voi perhana,minkä teki,elä sinä poika murehdi,uusia tulee,kyriisähän se hetken tuollainen laattojen tippuminen.
Akan lähtö ei varmaan niinkään.
Niin tuosta nuoremmasta,älä kuitenkaan lapsiin sotkeuvu,kato että karvat kasvaa.
Jos ylähuulessa niin pienellä varauksella.Eikö se laki oo muuttunu, ettei siinä ennää olis
sitä ikärajjaa?. Paenorajaha ne asetti. Oli siitä
aenaki puhetta sillon ko nuo solisaliratit oli
vallalla. - Reettamaria
Jos hyvänä piät, ei haittoo, vaikka oot paljo vanahempi.Viiniki paranee vanhetessaa.
- ei ottanu
mitään mukaansa niin takaisin tulee, tirauttaa pari kyyneltä ja kaikki on taas hyvin.
- kolamies
lumitöihin heti kun palaa.
- Reettamaria
kolamies kirjoitti:
lumitöihin heti kun palaa.
jos istä toivoo ;)
- Suutar
Sehä ei merkihe mittää jos eokko sannoo
pahasti vae jos se tullee etteisessä
vastaa matkalaokun kans ja sannoo hyvästi niin sitten
se voe jo jotaki merkitäkki. - Reetamaria
tai peräti syrjähyppyä heittänyt?
- kädet puuskassa
olen omasta mielestäni oikea sohvaperuna, lepsu hemmo joka ei osaa sanoa ei.
- hölömöukko
Niin outo otus että eihän sitä mies koskaan voi täysin ymmärtää.Vaan ei kai sitä tarttekkaan kaikkia naisten kotkotuksia tajuta.Jospa se viehättävyys johtuukin osaltaan tuosta naisten arvaamattomuudesta? Kyllä se takasin tulloo kuhan lakkaa kiehumasta ja näläkä tulloo.
Jos ei tule niin eipäse sitten ollu sen arvosta että kannattaa kaippailla.Suomi on naisia täynnä ja onhan se mukava asustella välillä yksinäänkin.
Hommaa vaikka koira seuraksi ja lenkkikaveriksi.Koira yleensä ymmärttää kun sille puhuttaan ja sillä on älykäs katse ; )- älykäs..katse?
vaikutat kommenteines niin sovinistilta, että ihan kauhistuttaa..näinkin tuntematonta kuin minä olenkin sinulle.
siksipä epäilen ,ettet tiedä älykkäästä katseesta muuta kuin sen verran että sinulle älykäiden silmien katse on oikeammin alistunut (ei siis älykäs). - hölömöukko
älykäs..katse? kirjoitti:
vaikutat kommenteines niin sovinistilta, että ihan kauhistuttaa..näinkin tuntematonta kuin minä olenkin sinulle.
siksipä epäilen ,ettet tiedä älykkäästä katseesta muuta kuin sen verran että sinulle älykäiden silmien katse on oikeammin alistunut (ei siis älykäs).Minäkö sovinisti? No jopas jotakin.Kyllä se kuule niin että jos emäntä lähtee, niin menköön.Mitä sitä piätteleen jos menohaluja on.Ei toista ihmistä voi omistaa.Minun luona on yöpynnyt eräskin naisimmeinen kun on mennyt kotosallaan haulikonpiipun katseluksi.Tokkopa ne minulta turvaa ois hakenut jos se mainitsemasi sovinisti olisin.Ovat lapsineen sitten palanneet kotiaan tilanteen rauhoituttua ja levättyään päivän tai muutaman.Olen soittanut ja ukko on tullut hakemaan ja porukalla on asjoita setvitty ja ovat sitten keskenään päätöksensä tehneet.Ja tapauksia on useita.Lähin turvakoti taitaa olla Oulussa ja kynnys sinne menemiseen ja leimautumiseen on monelle iso.Silloinhan tavallaan myöntää ettei yhteiselosta tullutkaan mitään.
Niin jotta sellainen sovinistihan minä olen.Aina on tarvitsijalle yösija löytynyt oli sitten kottoosa paossa oleva nainen lapsineen tai murhista tuomittu ukko.Juttuun on tultu syöty ja saunottu.
Katoppa joskus koiraa, niin kyllä sillä vaan on älykäs katse varsinkin kun se seuraa jottain koirimukselle tärkkeetä asiaa. ; ) - er akko ja
hölömöukko kirjoitti:
Minäkö sovinisti? No jopas jotakin.Kyllä se kuule niin että jos emäntä lähtee, niin menköön.Mitä sitä piätteleen jos menohaluja on.Ei toista ihmistä voi omistaa.Minun luona on yöpynnyt eräskin naisimmeinen kun on mennyt kotosallaan haulikonpiipun katseluksi.Tokkopa ne minulta turvaa ois hakenut jos se mainitsemasi sovinisti olisin.Ovat lapsineen sitten palanneet kotiaan tilanteen rauhoituttua ja levättyään päivän tai muutaman.Olen soittanut ja ukko on tullut hakemaan ja porukalla on asjoita setvitty ja ovat sitten keskenään päätöksensä tehneet.Ja tapauksia on useita.Lähin turvakoti taitaa olla Oulussa ja kynnys sinne menemiseen ja leimautumiseen on monelle iso.Silloinhan tavallaan myöntää ettei yhteiselosta tullutkaan mitään.
Niin jotta sellainen sovinistihan minä olen.Aina on tarvitsijalle yösija löytynyt oli sitten kottoosa paossa oleva nainen lapsineen tai murhista tuomittu ukko.Juttuun on tultu syöty ja saunottu.
Katoppa joskus koiraa, niin kyllä sillä vaan on älykäs katse varsinkin kun se seuraa jottain koirimukselle tärkkeetä asiaa. ; )koira on ainakin minun paras kaveri ja ystävä. Se kuuntelee älykkäästi hiljaa katsellen aivan kuin se myötätuntoa tuntien. Tervehtii iloisesti kotiin tullessani.
- ei nalkuta
er akko ja kirjoitti:
koira on ainakin minun paras kaveri ja ystävä. Se kuuntelee älykkäästi hiljaa katsellen aivan kuin se myötätuntoa tuntien. Tervehtii iloisesti kotiin tullessani.
miehen paras kaveri.
- Vaimo..
ei nalkuta kirjoitti:
miehen paras kaveri.
Odottaa.. ja minun tullessa katsoo perää heiluttaen, sieltä se kunnon ISI tulee..
- kädet puuskassa
vaimo soitti; -saanko tulla kotiin?
Mitä teen, mieleni tekee laittaa lappu luukulle.- hölömöukko
Sano jotta haluat olla yksin ja miettiä asioita.Kyllä se ajan kanssa selviää mitä tehä pitää.
- kysyn vaan
saman toistuvan, niin laita lappu luukulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760