Tuossahan se kysymys tulikin...
Tarkoitan tuolla "miten" sitä, että loppuiko se seinään, hiipuiko pois vai miten. Mulla en näy helpotusta vielä, ja pelottaa kyllä tosissaan jos tämä jatkuu vaikka loppuun asti. Sitten loppuu kyllä sietokyky ja voimat, olen ihan varma siitä. :( Nyt jo tuntuu välillä, että haluaisin peruuttaa koko raskauden kun ei tätä kestä. Myös lapsilukuhaaveet ovat muuttuneet, olen satavarma että jää tähän yhteen mun lapset tai ainakin raskaudet, adoptio tms. on toinen juttu. Tämä vaan on mulle ihan liikaa.
Miten & milloin pahoinvointi loppui?
8
5559
Vastaukset
- rv 14 ja kolmas tulossa.
ekasta ei pahoinvointia ollenkaan. tokasta rv 26 asti. ja nyt rv 14 ja ihan hirvee pahoinvointi vieläkin. niin yksilöllistä.
äidilläni viisi lasta, ei koskaan ollut pahoinvointia. - ,,mariiaaa...
tänään rv22 ja ei koko raskauden aikana ollut pahoinvointia.Etomista oli rv8-11 viikon tienoilla mutta meni sit ohi :) hyvää odotusta teille :)
- mulla...
ekasta pahoinvointi loppui rv 17, en muista hiipuko vai loppuko seinään mut ärsyttävää oli, varsinkin kun kaikki hoki "eikö sen olis pitäny jo loppua??"..tässä raskaudessa pahoinvointi vähitellen hiipui rv 19 mennessä...nyt on rv 20 ja muutama aamu ollut jo ihan hyvä olo, viimeks oon oksentanu joskus rv 18 mutta pahoinovinti loppu vasta nyt ..
- yksilöllistä
Mulla nyt esikoisen odotus menossa, ja pahoinvointia oli ensimmäisellä kolmanneksella, sit loppu, mut nyt tuossa parisen viikkoa sitten palasi takaisin, viimeisen kolmanneksen alussa...
Ja tiedän ihmisen jolla pahoinvointia oli 24/7 koko raskauden ajan.
Tuohan on yksilöllistä, joten ei voi kun vain katsoa häviääkö vai jatkuuko!
Voimia odotukseen!- viikolle 27 asti
sitten vähän helpotti, mutta väsymys ja sellainen yleinen huonovointisuus on jatkunut tähän (vko 35 asti)...
- loppui aikaisin
jo viikolla 10 enkä muista että olisi kuvottanut mikään muu kuin valkosipuli. Nyt toista odottaessa mennään viikkoa 14 ja lähes kaikki ruoka kuvottaa... Jokaisen naisen jokainen raskaus yksilöllinen. Toivottavasti olosi helpottuu pian!
- viidenäiti
Kaikki viisi raskautta olen voinut pahoin. Kolmisen kuukautta oksentanut ja kuvotusta on piisannut loppuun asti. Synnytyspöydälle olen sitten kuvotuksen jättänyt. Ai että ne kahvit synnytyksen jälkeen maistuu hyvälle - ei kuvota enää!
- emmix
Mulla alko pahoinvointi rv 6 ja jatkuu edelleen.. nyt rv 10. Pelkään, että tätä kestää loppuu asti, mutta varmaan nämä pari viikkoa ovat ratkaisevia? Tänään olen oksentanut jo 3-4 kertaa. Äskettäin vasta pystyin yrittää syödä viilistä. Ennen lääkärille pääsyä oksenteluni oli jatkuvaa.. en pysynyt edes laskuissa mukana. Eilen kuitenkin lääkäri totesi, että kun paino ei ole laskenut niin tiputusta ei tarvi.
Aloittaja: Mä kans olen tässä pohtinut syvästi, että tämä taitaa jäädä meidän ainokaiseksi, jos sen joskus ulos saan. Lähisuvussa kukaan ei ole kokenut raskautta meillä näin rankkana. Eivät ole juurikaan oksennelleet jne. Valitettavasti kovin yksilöllistä ja taisi vaan huono mäihä osua nilkkaan... En oo viikkojen aikana pystynyt tehdä oikeastaan mitään, kun ellotus ja oksetus alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634