Elikkä mulla ois tulossa 2rotta naarasta oon miettiny rusinaa ja nepparii .. Ne on ruskeita (:: Ehdotuksia ??
*Rotta naaraat
10
866
Vastaukset
- heheeehe
Mindy ja Mandy :D
- Petemies88
Repe ja Ruikku.
- Petemies88
Ne olikin naaraita...
No sitten Tintta ja Hiri...
- Nimetön, anonyymisti nimetön
Olisko Nea ja Nöpö? Tai Iiris ja Sandra?
- Jennulliiiini
Vilkku ja Aava
Marikki ja Masa
Viivi ja Emmi
Nepa ja Noora- sitä sun tätä
noi sun omat oli hyvii noi neppari ja se toinen..
- <3
sitä sun tätä kirjoitti:
noi sun omat oli hyvii noi neppari ja se toinen..
britney.lady
- kuorimaveitsi
minäkin saan omia rottia ja ne on tyttöjä, toinen on varmaa Hilma
- Mollamaija
Mullekin tulossa 2 tyttö rottaa.. Nimet vielä vähän hakusessa.. Nita & Nala, Pulla & Peppi, Maisa & Ronja... yksittäisiä nimiä mitä oon miettiny Nana, Nala, Lulu, Neri, Maru, Lola, Mila, Nian, ja Nemi :DD On tää hankalaa...
- apua auttakaa
Sama tää mut olisko lisää ehdotuksia ku mäkin ostan 2 naarasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3955863Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251809Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http471232- 1211043
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko98946Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47943- 56924
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 46907
- 78861