Miten voitte tietää, että

Fiksuhuuto ei ..

http://www.fiksuhuuto.com/?gclid=CK647rzzxZgCFQsyQgods3hO4Q

... itse päivitä huutolaskuriaan?

Seurasin TV'stä tovin ja huomasin, että vasta viimeisellä sekunnilla sekuntilaskuri päivittyi ylös?

Montako soitti viimeisellä sekunnilla ja paljonko kuluu aikaa sen kirjaamiseen - teknisesti?

Älkää antako kusta itseänne silmään!    

7

1008

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. ja vain yksi

.. 'kirjataan' ja kaikki sata soittoa kilauttaa kaupanpitäjälle sen pari euroa-miinus puhelinoperaattorin kulut.

:D

• soittaa samat

'sata' (tai tuhat?) uudestaan ja .. ja taas ja taas ja taas ..

Ja jokainen uskoo olevansa SE _ainoa_ joka sattui sillä kertaa soittamaan.

:D

Jokaisesta otetusta puhelusta laskutetaan ja se tietää kilisevää 'palvelun' pitäjälle.

Sata (tuhat) euroa parissa minuutissa!

• ... on järjestelmä, joka mielestäni huijaa asiakkaita.

Kyseessä ovat paremminkin arpajaiset kuin huutokauppa. Arpajaisiksikin se on kyseenalainen, koska siinä arvan ostaneet ovat eriarvoisessa asemassa. Alkupässä arvan ostaneillahan ei ole mitään mahdollisuutta voittaa.

Minulla on hämärä mielikuva, että lainsäätäjä olisi jo iskenyt silmänsä asiaan. Mutta hitaastipa asia etenee, koska tuo rahankeruu tyhmiltä näkyy aina vain jatkuvan.

• Nimetön

30.11 huudin fiksuhuudossa erääseen kohteeseen. Kukaan ei huutanut minun jälkeen siihen. sain mukamas tuotteen itselleni maksoin tuotteen hinnan ja postikulut mutta postista ei ole kuulunut vieläkään mitään vaikka fiksuhuudossa sanotaan toimitus ajan olevan 1-3 viikkoa. Eikö tämä ole aivan järjetöntä että sitä tuotetta ei edes saa vaikka sen on voittanut. Onko kenellekkään muulle käynyt näin?

• VJJ

Miten systeemi toimii? Fiksuhuudossa on kaupan imac. Huuto on auki klo 9-24. Kuitenkaan viimeisimmän tarjouksen antaja ei ole voittanut vaan tuote on taas seuraavana päivänä taas huudettavana?

• Entinen huutaja

Kaikki alkoi siitä kun halusin kerätä kaikkien maiden 1, 2 ja 5 centit. Meninkin sitten huutonettiin ja hyvin kaikki aluksi menikin, kunnes törmäsin eräseen herran joka myi centtejä.

Eräässä huudossa olin mukana kunnes jonkun automaatti meni päälle, joten lopetin siihen.

Myyjää ilmeisesti harmitti kun keskeytin, joten hän ottikin yhteyttä minuun ja yritti myydä centtejä siten päin.

Kirjoitin myyjälle että en tosiaankaan osta, koska en voittanut sitä huutoa ja hintakin oli liian korkea.

Taisi osua omaan nilkkaan. ;))

• eikä muutenkaan

ole mitenkään reklamoitava tapaus. En näe itse asiassa tuossa mitään minkä vuoksi pitäisi tänne kirjoittaa. Huutonetti toimii ihan ok periaatteella ja jos et halunnut tarjota enempää niin mitä outoa siinä on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe