Eli oon 16 vuotias poika ja oon aivan toivottoman rakastunu yhteen mun luokkalaiseen tyttöön, mutta en vaan saa sitä sanotuksi tälle tytölle. Eikä siinä vielä kaikki: Hän on varattu ja hänellä on paljon seurustelu kokemusta takanapäin toisin kuin mulla kun en oo ees ikinä pussanu ketää. Eikä siinäkään vielä kaikki: Hän on kova miesten nielijä, koko ajan puhuu vain toisista pojista yms. Mitä mun pitäis tehdä? Tänäänkin kun juteltiin hänen ja parin muun luokkalaisemme kanssa niin yhtäkkiä meinasin suudella häntä, mutta pystyin hillitsemään itseni kun ajattelin vaan millaisen pervona hän minua sen jälkeen pitäisi. Olen ajatellut koulun vaihtoa, jotta voisin mahdollisesti unohtaa hänet, mutta esimerkiksi joululoman aikana en pystynyt muuta ajattelemaankaan kuin häntä kun odotin että näkisin hänet taas että en edes uskalla ajatella millainen suru siitä syntyis jos en enää näkisi häntä ikinä. Ihan tosi auttakaa, mua ahdistaa kun en voi kertoa sitä hänelle.
Mitä pitäis tehdä?
man 16v
0
272
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827