ystävänpäivä lahja tyttöystävälle :D

xDpUMXDXDXD

niih 15v tyttöystävälle jotai ystävänpäivä lahjaaaa pitäs keksiä mutta ei oikeesti tiiä mitä.. oisko esim pelkkä ystävänpäivä kortti jees vai ?

13

8843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä sain

      Sain Nomination-rannekoruun juurikin eilen illalla mieheltäni sydän-palan. Onkohan tyttöystävällä nomination rannekorua? Niitä on myös halvempia kopioita. Minä mielelläni kuulisin, mitä voin antaa nyt sitten miehelleni, joka tämän sydän palan illalla minulle antoi ???? :) Apuva :)

    • tyttö 19 w

      Jos saisin vaikka itseleivottuja leivoksia :D Rannekoruista pidän myös ja ruusuakaan en koskaan ole mieheltäni saanut.Mitä suurempi ruusu sen parempi. Vaikka kliseiltä kuulostaakin minuun toimisi varmasti.

      Pahin floppi mun mielestä olisi joku pehmolelu.

      Korttikin riittää ja hali.

      Jos haluat oikein hemmotella kylpylään vieminen tai lahjakortti hierojalle yms vois olla kiva. (ps. Vot toki itse askarrella lahjakortin jossa lupaat että sinä annat hänelle hieronnan yms.)

      • äiti55555555

        Huom. tyttö on vasta 15v. En oikein tuosta hieronnasta innostu näin samanikäisen äitinä.Ehkä sitten neljän vuoden kuluttua ok?
        Joku koru, ei tarvi olla kallis, aito jne...
        Vaikka mainostaa ei niin tietyissä nuorten vaatteia myyvissä kauppaketjuissa on edullisia korviksia, kaulakoruja ym.
        Ei pehmoleluja, niitä on meillä ainakin kaapit täynnä.


      • kgydkrtod

        Taisin laittaa viestini väärään kohtaan. Piti vastata että musta pehmolelu voi olla kiva lahja. Tosin siis pieni sellainen, isolle voi olla vaikea keksiä paikkaa.


    • xhenna17

      Lahjan pitää olla sun ja tyttös näköinen. Rannekoru on jees. Kaupoissa on myös niitä mukeja, joissa lukee ''minä rakastan sinua.'' Semmonen olis kanssa aika ihana..

      Yks hyvä olis myös soundtrack. Tytön lempileffan (tai pelin) soundtrack. Tyttö on varmasti sulaa vahaa... :)

      Huom, ÄLÄ osta hajusteita, ellet ole sata varma, että tyttö tykkää siitä. ÄLÄKÄ osta deodorantteja; Liian vihjailevia.

      Toivottavasti nämä auttoivat :)

      • kgydkrtod

        Mun mielestä pehmolelut voi olla ihan kivoja, ja mä ainakin olisin iloinen jos saisin poikakaveriltani lahjaksi pehmolelun.


    • bootru

      www.dogtag.fi

    • brunni

      Teetä valokuvasta, jolla on merkitystä teidän suhteelle tai jos hänellä on lemmikki.. lemmikin kuvasta magneetti tekstillä. Vapaamuotoisella tekstillä, jolla on merkitystä juuri teidän suhteeseenne.. Teetä magneetti jostain ikimuistettavasta tapahtumasta/tilanteesta, joka tuo mieleenne hauskan hetken.
      uniikki magneetti tekstillä..
      http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=109571336
      Jos kohde on päättynyt, kokeile myyjätunnusta huuto.netissä heidi59
      tai sivustoa
      www.brunni.vuodatus.net

    • karkkimaa

      käsintehty sydänheijastin, pipo omalla painatuksella ym ym myös tilaustuotteita www.kookos.fi

    • ViialanMiäs
    • loghouselover

      Osta DesignShopOutlet.comista Bambi -heijastin. Tykkää taatusti ja trendikäs! Sieltä löytyy kans vaikka mitä muuta kivaa naisille. :) www.designshopoutlet.com

      • katri911

        Jos haluat lahjoittaa jotain todella erikoista, sitten iso valikoima semmoisia lahjoja löytyy www.elamyslahjat.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe