Miniäni odottaa pojalleni lasta.Hän meni kissan ja koiran väliin estääkseen näitä tappelemasta, ja sai syvän haavan käteensä kissan kynnestä.Miniäni on amerikkalainen ja kävi siellä lääkärissä ja kertoi nyt kaiken olevan OK, mitä nyt käsi on turvoksissa vieläkin.Mieltäni kuitenkin kaihertaa onko tällaisesta vaaraa lapselle(olen muistavinani jotain varoituksia raskaana olevalle naiselle kissasta?)
Miniäni tulossa 2 viikon päästä Suomeen, joten kait asia siihen mennessä selvinnee.Mutta olen todella huolestunut.....Isoäidiksi eka kertaa.:DDDDD)))!!!!!!!!!!!!!!!
kissan raapaisusta
4
1474
Vastaukset
- kautta leviävä
bakt., toksoplasma on vallan eri juttu kuin tämä miniäsi juttu..
Antibioottihoito ja rokotetehoste, siinä hoito miniäsi tilanteessa - kissanraapima
Kyseessä on diagnoosi nimeltä "kissanraapimatauti" (cats scratch disease kai se on enkuksi)niin hassulta kuin se kuulostaakin. Minulla oli se kädessä johon kissa oli upottanut hampaansa. Käsi turposi täyteen puhalletun kumihanskan kokoiseksi ja kuume nousi. Kyseessä on tulehdustila, omalla kohdalla vaati saman illan antibioottitiputuksessa. Tulehdus on aina vakava sillä se leviää nopeasti ja se voi mennä vereen jolloin kyseessä on verenmyrkytys joka on hengenvaarallinen tila ja vaatii heti antibiootit.
- on vaarallinen tila
siis ilman hoitoa, oli sitten raskaana tahi ei.
- kästurv....
Kiitos vastauksistanne.Käsi kuulemm vielä kipeä, mutta turvotus hävinnyt.Toivon parasta
T. Onnellinen issoäidiksi tuleva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877