Elikkä minulla on sellainen ongelma, että GTA San Andreas ei millään tohdi toimia vistallani. Peli käynnistyy, mutta kun ne kaikki hemmetin mainokset siitä pelin alusta on menneet niin peli kaatuu työpöydälle ja tulee ilmoitus: " GTA_san exe. lakkasi toimimasta" ja sen jälkeen tulee ilmoitus jossa kehotetaan menemään tälle sivustolle: http://support.take2games.com/cgi-bin/take2games_en.cfg/php/enduser/home.php?p_sid=gtH4dKpj
Elikkä mitenkä saisin kyseisen pelin toimimaan ja tiedoksi vieläm, että kyseessä on vista home premium ja tehot riittävät. Kiitoksia kaikista neuvoista.
Kaipaisin neuvoja.....
2
197
Vastaukset
- sfdjklfghjklösdfghjk-
Moi! Ei kai tässä puhuta mistään ware-versiosta, koska ne nyt saattaa tehäki tommosta. San Andreasta en itse omista niin en tiiä tarviiko se jotain lisä päivityksiä tai säätöä, mutta jos päivityksiä löytyy niin suosittelen lataamaan ne ja myös lukemaan netistä foorumeita onko muilla samankaltaista ongelmaa esiintynyt. Ja ootko kokeillut ko peliä vaikka XP:llä. Jos se toimii sillä, niin kyllä se toimii silloin Vistallakin.
- rehellinen kaveri..
Elikkä ei ole ware versio ja itse asiassa tällä koneella ei toimi vice citykään. Molemmissa aivan sama ongelma. Ja ole itsekin ajatellut noita päivityksiä, mutta en ole löytänyt koska tosta linkistä ei ole ollut mitään käytännön hyötyä. Jos tiedät jonkun sivuston mistä noita päivityksiä saisi niin kertoisitko. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872