asteikolla 1-5. Minulla on hyvä olla 1 2 3 4 5 totaalinen yksinäisyys...ihan tahtoisin tilastoa näillä sivuilla kävijöistä. Itse varmaankin sijoittuisin 3 ja 4 välille.
Kuvaileppa
14
1155
Vastaukset
- Yleinen vuodattaja
Sanoisin 3-4. Olen onnistunut saamaan muutaman hyvän kaverin. Koulukavereita on parikymmentä. Heistä suurimman osan kanssa vain moikataan. Mutta muutaman kanssa myös jutellaan, jopa käydään sumpilla harvoin.
Sitten on melko paljon (kymmeniä) hieman tuttuja. Entisiä opiskelukavereita, opettajia, työkavereita, kapakkatuttuja, kahvilatyöntekijöitä, vertaisryhmäläisiä...
Puhelimessani on noin 33 yksityishenkilön numeroa. Heistä hieman alle 1/3 on naisia, kaksi ulkomaalaista (in English).
Kuitenkin tunnen olevani hyvin yksinäinen, sillä olen tällainen erilainen "yksinäinen ja näkymätön lapsi". Mutta onneksi olen tosiaan saanut muutaman hyvän kaverin. Kyllähän sitä kaipaisi seurustelusuhdetta naisen kanssa, mutta kun ei osaa, niin ei osaa. Osaan vain ihastua alinomaa. Nytkin olen varmaan ihastunut yli kymmeneen naiseen. En tosin tunne heitä. Olen vaan iskenyt silmäni.- Hämmästynyt!
Nyt kyllä putosi "kunnioitus" sinua kohtaan kokonaan. Täällä valittamassa pitkin viikkoa yksinäisyydestäsi ja tuollainen määrä ihmisiä sinulla...ja vielä 33 yksityishenkilöä jumalauta....
Sinä muka yksinäinen....ei helvetti suksi kuuseen ihan oikeasti.... - Miten KEHTAA
Hämmästynyt! kirjoitti:
Nyt kyllä putosi "kunnioitus" sinua kohtaan kokonaan. Täällä valittamassa pitkin viikkoa yksinäisyydestäsi ja tuollainen määrä ihmisiä sinulla...ja vielä 33 yksityishenkilöä jumalauta....
Sinä muka yksinäinen....ei helvetti suksi kuuseen ihan oikeasti....valittaa että on yksin! mene vuodatteluinesi muualle "yleinen vuodattaja"!
- Kepa.
Sinä ja sun suuri suusi. Kaikki kun luulivat sun olevan totaaliyksinäinen. Sullahan menee helvetin hyvin moneen muuhun täällä kirjoittavaan verrattuna.
- määrä mitään merkkaa
Hämmästynyt! kirjoitti:
Sinä muka yksinäinen....ei helvetti suksi kuuseen ihan oikeasti....Hei haloo,
ei se puhelinnumeroiden määrä mitään merkkaa jos niille ei voi soittaa.
Minullakin on kännykkä pullollaan numeroita ja yksinäisimpinä hetkinä plarailen numeroita että eikö tosiaan ole ketään jolle voisin soittaa, mutta ei, ei ole! Nimenomaan yksinäisinä hetkinä ei ole!
Kyseessä on exää, entisiä miesystäviä, entisiä ystäviä, sukulaisia joihin välit eivät ole kovinkaan läheiset jne. Numerot ovat tallessa varmuuden vuoksi ja joskus niitä ihan käytetäänkin jossain tietyssä tilanteessa mutta ei todellakaan silloin kun kärsitään yksinäisyydestä! - Yleinen vuodattaja
Kannustan kaikkia lähtemään muutoksen tielle. Minäkin olen ollut suurten muutosten keskellä etenkin viimeisten kolmen vuoden aikana.
Sosiaalisesta pelosta huomimatta olen pakottanut laittamaan itseäni yhä enemmän likoon, jonka seurauksena olen laajentanut tuttavapiiriäni reilusti.
Myös Yksinäisyys-palstalla kirjoittaminen on auttanut löytämään rohkeutta ja luottamusta omaan itseen. Harmittaa vaan kun todellinen eheytyminen on käynnistynyt näinkin myöhään. Erityiskiitokseni heille, jotka ovat olleet tukemassa minua vaikeassa tilanteessa.
Palstalla ilmenneiden epäinhimillisten kommentien vuoksi tunnen, että minun osuuteni Yksinäisyys-palstalle on nyt tehty. Hieman vahvistuneena olen ollut tekemässä käytännön altistusharjoituksia keskustassa ja muutenkin kanssaihmisten seurassa. Sitä kutsutaan myös elämäksi, mutta tällaisena herkkänä ja pelokkaana "elämän sietämätön keveys" ei aina tunnu keveältä. Eilen sain jopa muodostettua pientä keskustelua mukavan kassatytön kanssa. Tällaiselle häpeäpersoonalle sellaiset tilanteet ovat aina olleet melko kaukaisia haaveita. Kun on pyrkinyt vain välttämään kontaktia ja "nähdyksi tulemista".
Toivotan kaikille yksinäisyydestä kärsiville rohkeutta mennä toisten mukaan, vaikka se vaikeaa yleensä onkin. Ja on syytä muistaa, että olemme kaikki yhtä tärkeitä ja rakastettavia. Minulla ei ole tapana sanoa 'hyvästi', joten sanon 'rohkeutta ja avoimuutta'.
-Yleinen vuodattaja
- nuoriyksinäisyyteen
Tällä hetkellä löisin itseni sinne kolmosen paikkeille. Nyt on ollut sen verran hyvä jakso elämässä, varmaan johtuneen pitemmistä päivistä. Tosin en ole löytänyt uusia tuttavuuksia, mutta ei ahdistakkaan niin paljon.
- yksinäinen mies 25
että 4. Mulla ei ole ainuttakaan sellaista ystävää/kaveria, joita voisin tavata ja joiden seurassa viettää aikaa. Ainoat ystävät ovat nettituttavia. Se miksi en kuitenkaan luokittele itseäni 5 luokkaan on se, että minulla on sentään perhe (siis vanhemmat ja sisaruksia), joita tulee nähtyä säännöllisesti. Mutta kyllähän sitä kaipaisi muitakin kontakteja..
- pitihän se arvata...kusipää
Yleinen vuodattaja, voisit kyllä painua vittuun täältä, ei millään pahalla.
pitihän se arvata...kusipää kirjoitti:
Yleinen vuodattaja, voisit kyllä painua vittuun täältä, ei millään pahalla.
Kuka sinä olet arvioimaan muita?!?! Katso peiliin, sieltä se pelle kurkistaa!
4. ei ole kavereita, ei ketään, ei edes netissä. Mutta en halua kyllä muuttuakaan. Vanhemmat soittelee..
- fj496urjgfgf
No mitä helvettiä, lueppa sen aikaisempi viesti!
fj496urjgfgf kirjoitti:
etää kyseessä on sama henkilö ja miksi vastaat tähän alempaan kirjoitukseeni, joka ei liity koko yleiseen vuodattajaan mitenkään??
- kaikkea sitä...
fj496urjgfgf kirjoitti:
Mitä helvettiä!
Etkö ymmärrä, että tässä keskustelupuussa on useampi kirjoittaja??!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774