Moi!
Aattelin vaa kysyä,että ootteko te voittanu mitään senttihuutokaupoista? Erityisesti Fiksuhuudosta ja Bidoloosta kiinnostas tietää kokemuksia. Itse en ole VIELÄ saanut mitään huudettua,mutta yritän kovasti. Ilmaishuutoja käytän siis,kerään Bidoloosta aina väh.30 huutoa ja sitten isken sopivalla hetkellä. Vielä ei ole tärpännyt,mutta tunnen,että pian,pian hetkeni on koittanut! Fiksuhuudosta saa aina välillä ilmaishuutoja,niin kerään niitä 5 kpl ja yritän saada jotain,vielä en siis ole saanut mitään... Mutta te,onnelliset;voisitteko kertoa
A:mitä olette voittaneet
B:mistä olette voittaneet
C:paljonko meni huutoja(ilmais/maksullisia)
D:Kuinka saitte tuotteen? Oliko palvelu hyvää? Esim.Bidoloossa olen käsittänyt,että he toimittavat tuotteet KOTIIN asti? Onko totta? Esim.itse asun korvessa niin kuinka ne sais ne mulle tänne tuotuu,siitähän tulis mulle hirvee lasku :/
E:Tuotteen laatu;oliko mitä piti? Takuu? Yms.
F:Mikä oli taktiikkasi (jos haluatte paljastaa...toki se on salaisuus...)
G:Suosikki senttihuutokauppasi? Itselläni ehdottomasti BIDOLOO eli tutummin amppari.
En siis ole ostanut huutoja,vaan käytän vain ilmaishuutoja. Olisi kiva tietää,onko edes mahdollista saada mitään ilmaishuudoilla! Olen siis ollut ampparissa ihan alusta lähtien,monta tuntia päivässä menee kytätessä-tunnustan,OLEN riippuvainen ampparista :(
Suurkiitos Teille jotka viitsitte vastata!!!
Ystävällisin terveisin,AmppariFani89
Voittaneita?
3
918
Vastaukset
- minävoitineioletosi!
Olin kyllä itsekin yllättynyt, kun voitin aika pian kakusuussa kännykän ja tv:n. Ostin 20 eurolla ensin huutoja ja sitten 50 eurolla. Molemmat tuli automaatilla. Ne toimitettiin kotiovelle alle 2 viikossa. Postista soitettiin, että olenko kotona 18 jälkeen ja sitten postin auto ajoi pihaan. Toimituskuluja tv:llä oli 45 EUR ja kännyllä n. 10 EUR.
Kännyyn meni 3 huutoa ja tv:oon muutama kymmenen.
Fiksuhuudosta voitin tulostimen, mutta sitä ei ole vielä tullut. Fiksuhuudosta tuntuu olevan vaikeampi saada mitään. Siellä on niin paljon sellaisia huutajia, jotka huutaa vaikka 1000 huutoo kohteeseen.
Ampparia en ole vielä kokeillutkaan taidampa mennä sinne tutustuun.- Huutaja
Kiitos vastauksestasi, mukava kuulla, että mulla on jotain mahdollisuuksia voittaakkin jotain, ilman että joudun vedätetyksi. Voin siis turvallsin mielin jatkaa yrittämistä, toivottavasti onni mullekin joskus olisi suotuisa..! Toivotan oikein mukavia huuteluhetkiä sulle, toivottavasti saat vielä onnistumisia jatkossakin :)
- tavarantoimitus nopeaa
olen voittanut kakusuulta jonkin verran tuotteita ja täytyy kiittää tavarantoimituksen nopeudesta.
Parhaillaan tavara on tullut kotiin ennenkuin olen ehtinyt edes maksaa sitä, tuote tuli 3 päivää voiton jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471