kuka siellä kuoli ku aamulehti ilmotti et 24v nuorimies menehtyi jäätyään autonalle???
kuka kuoli nokian auton alle jääneenä?
6
1559
Vastaukset
- nuori mies
poliisi ihmettelee, miksi heppu siihen aikaan siellä toikkaroi.
- ihmetellyt
että missä sitä on tullutkaan kännipäissään toikkaroitua. Jos on pakkanen ja itse on hukassa, niin sitä saattaa vaikka yrittää pysäyttää jonkun auton saadakseen apua.
- VAIN JA
AINOASTAAN OMISTA ASIOISTASI!
Uteliaisuutesi on hieman tahditonta kuolemantapauksessa, häpeä, ja lue käyttäytymistaitojen kirjoja ja koita edes vähän ymmärtää lukemaasi tai kehoita jotain lukutaitoista tekemään se puolestasi!
( olisi myös suotavaa käydä ihmistenilmoilla ja ottaa esimerkkiä miten sivistyneessä maailmassa käyttäydytään, mikäli känneiltäsi pääset ja korvauksesi riittävät muuhun kuin tupakkaan ja pussikaljaan.)- satu1977
mietippäs bitese mitä puhut,kävikö mielessä että kyselyni johtuu aivan vain huolesta siitä onko ollut itselle tuttu ihminen koska en ole kyseistä ihmistä puhelimitse tavoittanut enkä juuri halua omaisia häiritä jos näin on käynyt!!!!eli mieti itse mitä kirjotat ja taidat itse olla se työtön pussikaljan ostaja!!!
- juuri aivan
satu1977 kirjoitti:
mietippäs bitese mitä puhut,kävikö mielessä että kyselyni johtuu aivan vain huolesta siitä onko ollut itselle tuttu ihminen koska en ole kyseistä ihmistä puhelimitse tavoittanut enkä juuri halua omaisia häiritä jos näin on käynyt!!!!eli mieti itse mitä kirjotat ja taidat itse olla se työtön pussikaljan ostaja!!!
tämähän onkin oikea foorumi tuollaisten asioiden setvimiseen, voi voi pidät vähän muita ......
Utelias mikä utelias ja seli seli
T: ulkopuolinen - väkäväkäväkä
juuri aivan kirjoitti:
tämähän onkin oikea foorumi tuollaisten asioiden setvimiseen, voi voi pidät vähän muita ......
Utelias mikä utelias ja seli seli
T: ulkopuolinenNäillä palstoilla kun nimettömänä voi heitellä mitä vaan, niin yleensä ne on edellisen kirjoittajan tapaisia töykeitä, mutta sinänsä ihan tarpeettomia kommentteja. Kuvastaa kirjoittajansa sielunelämää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954751
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321922- 781512
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401160Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3231100Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051080- 501079
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964