Mitä kustannuksia tulee jos vaihtaa sähköyhtiötä.
Mitä kustannuksia sähköyhtiön vaihdosta.
5
651
Vastaukset
- inssi'
No, voi olla, että yhden puhelinsoiton verran.
- ellei vaihda
kahteen kertaan samana vuonna.
Itsekin vaihdoin viime viikolla sähkön toimittajaa, vaikka säästää vain n. 30e/vuosi lasken sen kannattavan. Sillä on sekin iso raha köyhän budjetissa, eri sitten jos on kaksi autoakin kuten tällä inssillä kuuluu olevan.- inssi'
Joo, inssillä on paljon ajoja ja ajajia, joten kahdelle autolle on käyttöä. Täytyy säästää sitten muussa. Inssi on mm. kilpailuttanut sähkönsä siitä asti, kun se on ollut mahdollista, eli ainakin 10 vuotta. Olen tehnyt aina kahden vuoden määräaikaisia ja säästänyt satasia tänä aikana. Verkkoyhtiöni on Vattenfall, jonka toimittamaa sähköä en ole tätä aikana ostanut.
- Penninvenyttäjä(alkuperäinen)
Minulle tuli 88 euroa tariffilaitteen vaihtamisesta. Oli kausisähkö ja Kraft&Kultur... myy vain 1- ja 2-aikasähköä. Edellisen kerran vaihdoin joskus syyskuussa. Yhtiö ilmoitti ettei maksuja tule vaihtamisesta jos itse ilmoittaa lukemat. Mutta piti vielä tehdä tuo tariffivehkeen vaihto. Niin ja samalla menetin palvelukoskettimen, joka sytytti pihapylvästä katuvalo-ohjauksessa. Hämäräkytkin maksoi 20 ja asennustyöt päälle.
Eli vastaus on ettei maksa mitään jos tekniikkaa ei tarvitse viritellä. - pelkkää säästöä
Jos edellisestä vaihdosta on yli vuosi, niin siitä ei tule mitään kuluja.
Jos vaihtaa alle vuoden välein niin voi joutua maksamaan ylimääräisestä mittarinluennasta jonku kympin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364013Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770