Sorruin. Ajattelin kun nyt oli vuoden aikana tullut muutama lisäkilo ,että laihdutan terveellisesti kilot pois kesäksi. Luulin olevani parantunut sairaudesta ja voisin onnistua terveelliseen lahduttamiseen sairauden jälkeen. Kuinkas sitten kävi? Olen taas oksennus kierteessä ja vaaka koukussa. Minulla ei koko "parantumis jaksoni" aikana ollut kotona edes vaakaa. Kaduttaa kun menin ostamaan sellaisen ja pilasin kaiken.
Koskahan oikeasti parannun niin ,että voisin elää normaalia elämää...
En tajua minkä mielenhäiriön taas sain kun pitää mennä halailemaan pyttyä.
Vuoden työ mennyt täysin hukkaan.
kiitos. jaksamisia myös kaikille!
yli vuoden oksentamatta
tatarla
1
252
Vastaukset
- uyhytvtcrfrx
Onnekas sinä! Ajatteles, pystyit olemaan vuoden oksentamatta. Pystyt siis tekemään sen uudelleenkin. Minä en ole niin pitkää aikaa pystynyt. Nyt on kaksi viikkoa oksentamatta ja olen siitäkin onnellinen. Pitäisi vain pysyä erossa näiltä keskustelupalstoilta....
Joskus ajattelen, että tämä on kuin alkoholismi: päiväksi päätös kerrallaan olla oksentamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756