"Gorilla teipin nimen muistaa parhaiten siittä, että se muistuttaa sanaa Corolla. Sitten kun miettii millaisia ovat Corolla kuskit muista apinan, josta sitten muistaa Gorillan."
valintaperustelu:
-pitävästi sanottu, huh?
veneilysivun hauskimmat kommentit
14
2014
Vastaukset
- ei jätetä
"kerro omin sanoin-
mikä valtoa vitutta?????????????"
perustelut:
kansallisen "kaveria ei jätetä"-teeman hellyyttävänhauska ilmentäjä.- sse menee
kaverille ei jätetä.
- Frank.....
"Lisää solmuja kesään, markus"
perustelu: -tuleva klassikko???? - hauska!
"...oksettaa se, että kehtaat vielä ylpeillä moisesta natsipaskiaisesta. On lähinnä vahinko, ettei mädäntynyt sinne vankileiriin.
Tunnen myötätuntoa niitä rintamamiehiä kohtaan, jotka joutuivat sinne pakosta, valtion määräämänä, eivätkä kohkanneet "isänmaalla". Mutta tuollaiset pro patria-tyypit olisi pitänyt kuskata ja haudata syvimpään Siperiaan.
Minä kusen isäsi haudalle, saasta!"- unohtuivat
eli ulostefixaation omaavan sivarin märkä uni-
hyi saatana - sii beö
Neiti lasettelee tarinoitaan, onneksi on ollut täältä poissa, mokomakin tosisaasta.
Pallien föönaus saunan takana olisi tarpeen. - Sergei Moskva
sjuoraan hjanurin shisältä ja vjielä pahan hjajun lisäksi ljimaisen rjuma.
Mjeillä tjuosta Sibiria. - Kantinen Emmari
FANITAN SUA, KOMMARI, SÄ OOT IHQU.
- pohojakin",
sano Anttila kun veneensä kaato.
valintaperuste:katoavaa kansanperinnettä,sano perskules!- oliskohan
pohjaalaista veneilykulttuuria
- mikä reikä,
sano Iivari,kun heppinsä tapinreikään tunki.
valintaperuste:katoavaa kansanperinnettä 2,sano perskules. - tämäkin fakta
"Jimmy totesi tuhansien veneiden perusteella, että peräsimen menetys valtamerellä on itse asiassa vaarallisempi kuin maston menetys.
Erityisen riskialtis on lapiomallinen peräsin (siis juuri sellainen, joka on purjevenehallin jokaisessa näyttelyveneessä).
Niille, jotka ovat jo valinneet ko peräsinmallin Jimmy Cornell suositteli, että pitkänmatkan purjehdusta varten peräsimen rakenne tulisi muuttaa oikeasta kohdasta katkeavaksi. Koko peräsimen menetys vie paitsi ohjailukyvyn täydellisesti voi myös akselin repeämisen takia aiheuttaa runkoon vuodon. "- on mahdollista
paitsi pyöröovista hiihtäminen.
- marinoinnista
"Veneilijöiden lehdessä mainostettiin kerran marinoituja kuorma-autonmoottoreita. Minulle tuli heti mieleen laakerinlehdillä maustettu dieselöljy. Mutta itse asiassa ei termi ollut ollenkaan huono, sillä myös lihan marinointi – ranskan verbi mariner – on alunperin tarkoittanut "merikelpoiseksi eli kauan säilyväksi tekemistä" eli säilömistä etikkaliemeen merimatkaa varten".
perustelut: tarpeellista knoppitietoa venekerhon saaren grillipaikalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1255001L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684372TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153493Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242311Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021809Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241696Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458