Oletteko huomanneet leijonissa narsistisia piirteitä????????
Leijona> narsistinenko
9
2322
Vastaukset
- me..
ollaan kaikki narskuja ja muutenkin vähän paukapäitä ,,,niellään kiltisti syytökset ja lopulta vetäydytään vuorille,,,katkerana laumana..joten parasta jättää narsisiti leijoonat rauhaan..säästytte paljolta pahalta.
- leijonajousimieshärkä
On meissä narsistisia piirteitä, mutta kaikki se, mitä me ollaan narsisteja, näkyy ulospäin. Sitä ei piilotella.
Leijonan heikoin kohda on sydän.
Käytännössä olen tämän huomannut muidenkin leijonien kohdalla. Sydän antaa periksi loppujen lopuksi. Napoleonkin antoin lähipiirilleen. - nimmaria
kella on hiieman narsisistia piirteitä, mut silla on jotain mitä en voi unohtaa millään hevillä, hänellä on todella suuri sydän jossain siellä piilossa. mut kun joku muu sano hän näyttää niitä piirteitä ulospäin joskus. Mukava ystävä hän on, tykkään hänestä silti..
Olen rapunainen btw- neidillä jotain...
sillä leijonalla on ihan tervettä narsismia.se kuuluu leijonan piirteeseen,koska se on eläinkunnan voimakkain ja mahtavin eläin.
sinun pitää sitä hiukan halia ja pusia sitä leijonaa,niin kyllä se siitä . - OinasN
neidillä jotain... kirjoitti:
sillä leijonalla on ihan tervettä narsismia.se kuuluu leijonan piirteeseen,koska se on eläinkunnan voimakkain ja mahtavin eläin.
sinun pitää sitä hiukan halia ja pusia sitä leijonaa,niin kyllä se siitä .Olen tavannut leijonanaisen joka oli selvä narsisti, ja itsekäs sellainen, en tullut toimeen mitenkään vaikka yleensä tulenkin jellonien kanssa ihan hyvin juttuun. Se nainen oli vaan mahdoton, rähjäsikin helposti yleensä mukaville naisille, syystä tai toisesta.. jokin luonnehäiriö hänessä oli kyllä.. paras kouluaikainen ystäväni on myös leijona, ja pientä narsistisuutta olen huomannut myös hänessä vuosien mittaan, vaikka tulemmekin yleensä hyvin juttuun ja ihan "tervepäinen" leijona muuten tuntuukin olevan.
- se-
OinasN kirjoitti:
Olen tavannut leijonanaisen joka oli selvä narsisti, ja itsekäs sellainen, en tullut toimeen mitenkään vaikka yleensä tulenkin jellonien kanssa ihan hyvin juttuun. Se nainen oli vaan mahdoton, rähjäsikin helposti yleensä mukaville naisille, syystä tai toisesta.. jokin luonnehäiriö hänessä oli kyllä.. paras kouluaikainen ystäväni on myös leijona, ja pientä narsistisuutta olen huomannut myös hänessä vuosien mittaan, vaikka tulemmekin yleensä hyvin juttuun ja ihan "tervepäinen" leijona muuten tuntuukin olevan.
ihan oikea narsismi horoskooppia katso.Narsisti voi olla kuka tahansa merkistä riippumatta.Nimim.puhutaan asioista oikeilla termeillä
- myös...
OinasN kirjoitti:
Olen tavannut leijonanaisen joka oli selvä narsisti, ja itsekäs sellainen, en tullut toimeen mitenkään vaikka yleensä tulenkin jellonien kanssa ihan hyvin juttuun. Se nainen oli vaan mahdoton, rähjäsikin helposti yleensä mukaville naisille, syystä tai toisesta.. jokin luonnehäiriö hänessä oli kyllä.. paras kouluaikainen ystäväni on myös leijona, ja pientä narsistisuutta olen huomannut myös hänessä vuosien mittaan, vaikka tulemmekin yleensä hyvin juttuun ja ihan "tervepäinen" leijona muuten tuntuukin olevan.
kuinka oinaan saa rauhoittumaan
pata kattilaa soimaa:)
kuinka oinaan saisi rauhoitettua kun se oikein väkisin yrittää päästä tahtonsa läpi.ku minä itse olen horoskoopilta neitsyt eli rauhallinen...mutta oinas sille kun yrittää jostai jutella niin saa oikeesti VAROA ETTEI TULE SARVISTA
- mutta...
jousimiehissä olen paljonkin...
- Lionman35
Kyllä vain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703821Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1012448Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151669Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701438- 971311
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501256- 551073
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031