Vammainen

Lieksan vapaa-ajan lautakunta on käsitellyt uimahallitmaksuista vapautusta ja edellelytyksiä siihen.Tiedustelin asiaa miten vammaisuus määritellään ja siitä ensin että henkilön täytyy osoittaa lääkärintodistuksella haitta asteen.

Kävin uimahallissa kysymässä miten he sen määrittelee vastaus oli jos henkilö tulee rollaattorilla.

Siksi halusin asiaan täsmennystä mutta lukemani vastaus ei palvele tasapuolisesti eri vammaisia joilla edellytykset täyttyvät
Ainoastaan se ettei enää tarvitse hakea uutta lääkärinlausuntoa sillä rahallahan käy monesti uimassa ja kun ottaa huomioon lääkäritilanteen niin joutuu käyttämään siinäkin asiassa yksityistä puolta niinkuin aikanaan minä hakiessani kuntoutukseen niin lausunto makso lähes 100e joten sillä hakisi jo muutaman hieronnan ja ei ollut vieläkään takeita hyväksyykö kela asian sielläkun ainakin kohdaltani nikotellaan, viimeksi se tapahtu kun jäin leskeksi ja kysyin asioiden perään niin olin kuin ensimmäinen ihminen asiaa kysymässä niin tökeröä oli kohtelu siellä ja on ollut aina.en enenpää sano Markku Korpinen Lieksa

41

1901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viidakossa

Olit ensimmäinen joka kysyi!!

Kenellekään muulle ei ole tullut mieleenkään kysyä tuommoista jonnijoutavaa.

• Mikä on jonninjoutavaa?

Minä en tarkoita hakea mitään itselleni etuoikeuksia vaan tuon julki sen,ettei systeemit pelaa.
        Meillä on olemassa tasa-arvolaki syrjinnän kieltävä lainsäädäntö.

Kaikki vammat ei siksi näy päällepäin ja siitä on kyse eri vammaisten tasapuolinen kohtelu ,miten heidän toimintoja voidaan ylläpitää ja parantaa yhteiskuntaelämän ja harrastustointojen yhden vertaiseen osallistumismahdollisuuksiin.
        Kun on elänyt ja nähnyt erilaisia ihmisiä ja niitä hoitanut niin luulen hieman ymmärtäväni heidän tarpeitaan siksi otin asian esille myös nyt sosiaali ja terveyslautakunnan kokouksessa jossa oli pari lääkäriä myös paikalla, eikä heilläkään ollut asialleni nokan koputtamista.
        Siksi on lautakunnalla ja esittelijällä mahdollisuus tehdä asiassa jopa itseoikaisun jonka laki suo ja se olisi järkevin ratkaisu jos älliä on.Markku Korpinen

• markkukorpinen kirjoitti:

Mikä on jonninjoutavaa?

Minä en tarkoita hakea mitään itselleni etuoikeuksia vaan tuon julki sen,ettei systeemit pelaa.

Kaikki vammat ei siksi näy päällepäin ja siitä on kyse eri vammaisten tasapuolinen kohtelu ,miten heidän toimintoja voidaan ylläpitää ja parantaa yhteiskuntaelämän ja harrastustointojen yhden vertaiseen osallistumismahdollisuuksiin.
        Kun on elänyt ja nähnyt erilaisia ihmisiä ja niitä hoitanut niin luulen hieman ymmärtäväni heidän tarpeitaan siksi otin asian esille myös nyt sosiaali ja terveyslautakunnan kokouksessa jossa oli pari lääkäriä myös paikalla, eikä heilläkään ollut asialleni nokan koputtamista.
        Siksi on lautakunnalla ja esittelijällä mahdollisuus tehdä asiassa jopa itseoikaisun jonka laki suo ja se olisi järkevin ratkaisu jos älliä on.Markku Korpinen

Lieksalaiset urheilijat palkittiin mutta tänään luin lehdestä,että vammaisurheilija jäi huomiotta.
        Onko niin että sen huomion saa kimppakyytissä jos en saa minulla sekin asia oli takkuisten takana joskun kun oli menossa leikkaukseen niin sen asian kanssa oli ongelmia kun viikkoa aikaisemmin kutsun saatuani kysyin kyytiä niin sanottiin varaus päivää ennen kun sitten niin toimin niin taas kysyttiin onko lupa ja se pitää hakea terveyskeskuksesta siellä oli taas luukulla luukuttaja ja sano sinun pitää mennä kelalle menin sinne siellä taas luukuttaja sinun pitää se lupa hakea terveyskeskuksen lääkäriltä joten mulla alko pipo kiristää ja hain sen muualta ja soitin läänin pomolle Elli Aaltoselle joka lupasi viedä asiaa eteenpäin ja niin nyt on muutosta tullut siihenkin asiaan muidenkin osalta.V käyrä oli asian vuoksi niin korkealla että leikkaus keskeyty kun kävin muilla mailla mutta Pietari sano käy vielä vähän hätyyttämässä ihmisiä ja kertomassa heille mikä on avain ja minne se on kätketty.
        Avaa sydämesi mulle tahdon pelkkää hyvää sulle
        Terveisin markku Korpinen

• jokaisella
        markkukorpinen kirjoitti:

Mikä on jonninjoutavaa?

tehdä jatko-oikaisu / valituskirjelmä, mutta se ei riitä tavallisen ihmisen tekemänä oikaisuun. Jatko valituksesta on tehty niin byrokraattinen ja vaikeasti perättävä toimenpide, ettei se kerta kaikkiaan mene läpi. Kuten sinä Markku, kun teet valituksia paikkakunnan päättäjäelimiin, sinut tunnetaan jukurina, eli vastarannankiiskinä, se edesauttaa päätöksesi pyörtämistä eduksesi, onhan se kahdesta pahasta, se pienempi paha. Kokemusta on, jos olen oikeassa, asiat ratkaistaan edukseni, mutta aikaa menee niin paljon, ettei ratkaisulla siinä vaiheessa olisi enää merkitystä, kun se kuitenkin lopuksi menee läpi positiivisena. Mitä tästä jää käsiin, se tunne byrokraattien vallasta kiusata yksittäistä ihmistä. Kiusaaminen ei ole selitettävissä ajanpuutteesta johtuvana, tai jostakin muusta syystä silloin, kun useat torjutut asiat monen valituksen jälkeen menevät niin, kuin asiakas on sen alkujaan kuvitellut menevän.

• jokaisella kirjoitti:

tehdä jatko-oikaisu / valituskirjelmä, mutta se ei riitä tavallisen ihmisen tekemänä oikaisuun. Jatko valituksesta on tehty niin byrokraattinen ja vaikeasti perättävä toimenpide, ettei se kerta kaikkiaan mene läpi. Kuten sinä Markku, kun teet valituksia paikkakunnan päättäjäelimiin, sinut tunnetaan jukurina, eli vastarannankiiskinä, se edesauttaa päätöksesi pyörtämistä eduksesi, onhan se kahdesta pahasta, se pienempi paha. Kokemusta on, jos olen oikeassa, asiat ratkaistaan edukseni, mutta aikaa menee niin paljon, ettei ratkaisulla siinä vaiheessa olisi enää merkitystä, kun se kuitenkin lopuksi menee läpi positiivisena. Mitä tästä jää käsiin, se tunne byrokraattien vallasta kiusata yksittäistä ihmistä. Kiusaaminen ei ole selitettävissä ajanpuutteesta johtuvana, tai jostakin muusta syystä silloin, kun useat torjutut asiat monen valituksen jälkeen menevät niin, kuin asiakas on sen alkujaan kuvitellut menevän.

Aina on monta tietä käsitellä asioita.jos on virhe.Ennsinnäkin on mahdollisuus viranhaltijan tehdä itseoikaisu ja nytkin se olisi paras vaihtoehto kuin saada jopa huomautuksen koko porukka syrjinnästä.
        Toiseksi on muutoksenhaku ja kantelu oikeuskanslerille ja mahdollisesti euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen Hugman rings nämä tiedot on hallussani.
        Minä en hae niin etua itselleni näissä asioissa, minut on sentään siunattu virkaan aikanaan ja se mielestäni velvoittaa toimimaan siten vahaosaisten hyväksi.
        Oletko sitten se vastapuoli kovapaa pässi jonka kanssa kalistelen sarviani.
        Markku Korpinen

• ollenkaan

Aina on monta tietä käsitellä asioita.jos on virhe.Ennsinnäkin on mahdollisuus viranhaltijan tehdä itseoikaisu ja nytkin se olisi paras vaihtoehto kuin saada jopa huomautuksen koko porukka syrjinnästä.
        Toiseksi on muutoksenhaku ja kantelu oikeuskanslerille ja mahdollisesti euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen Hugman rings nämä tiedot on hallussani.
        Minä en hae niin etua itselleni näissä asioissa, minut on sentään siunattu virkaan aikanaan ja se mielestäni velvoittaa toimimaan siten vahaosaisten hyväksi.
        Oletko sitten se vastapuoli kovapaa pässi jonka kanssa kalistelen sarviani.
        Markku Korpinen

minua vaan säälittää tuo sinun ulosantisi, se on pikkusen piukahtanut, lievästi sanoen.

• ollenkaan kirjoitti:

minua vaan säälittää tuo sinun ulosantisi, se on pikkusen piukahtanut, lievästi sanoen.

Lievasti sanottunanakin voidaan mennä aiheesta ulos ja tarkoituksena on loukata toista henkilöä
        Vaikka sitten lievästi sanottuna "piukahtanut"
        Eikö osata keskustella asiallisesti jos pidät itsesi niin sivistyneenä.
        Markku Korpinen

• sivistynyt

Lievasti sanottunanakin voidaan mennä aiheesta ulos ja tarkoituksena on loukata toista henkilöä
        Vaikka sitten lievästi sanottuna "piukahtanut"
        Eikö osata keskustella asiallisesti jos pidät itsesi niin sivistyneenä.
        Markku Korpinen

siinä on suuri ero, eikös? "Piukahtanut"on yhtä kuin tiukkapipoinen, eikä yhtään loukkaava, jos henkilö omaa korkean itsetunnon? Siinäpäs pähkinä?

• sivistynyt kirjoitti:

siinä on suuri ero, eikös? "Piukahtanut"on yhtä kuin tiukkapipoinen, eikä yhtään loukkaava, jos henkilö omaa korkean itsetunnon? Siinäpäs pähkinä?

Mikä on sitten toista halveeraava,sen jätän sinun murheeksi.
        On kuitenkin niin,että kaikilla ei ole sitä itsetuntoa ja siksi puhutaan syrjäytyneistä ja niistä uhkakuvista.
        Meillä ihmisillä on erilaisia sairauksia ja vammoja ja siitä oli nimenomaan kysymys,juuri "tiukkapipoiselle" tulisi luoda toimintaedellytykset kuntoutukseen esim masentuneille ja erilaisille mielenterveyskuntoutujille, että jokainen ihminen saisi elää tasa-arvoisessa yhteiskunnassa se on meidän jokaisen tehtävä joilla vähääkään on omaatuntoa jäljellä,siinä sitä tarvitaan itsetuntoa olla heikomman puolella.Pähkinöitä nakerran ja vien oraville myös, mutta minun on vaikea kiivetä takapuoli edellä puuhun joten kokeile sinä.Markku Korpinen

• enemmänkin

Olen entinen kohtalotoverisi kelan asialistalla, mikään ei pyörinyt inhimillisessä järjestyksessä, kaikki asiat menivät läpi, mutta hampaiden kalistessa ja aikaa kului, jos olisin ollut vanhempi, olisinko kuollut vanhuuteen ja tuuria siinäkin etten menehtynyt sairauteeni. Nyt olenkin kuntoutunut siinä määrin, että pärjään omillani, kunhan saa olla rauhassa kelan kaltaisten byrokraattien mielivallan ulottumattomissa. Asiasta toiseen. Sinulla on hyviä juttuja, joten kerroppas niistä, suosittelen, että vaihda joskus nimimerkkiä aivan huvinvuoksi, ei kaikkea ole pakko kertoa omalla nimellään, jääpähän jotakin arvailujen varaankin.

• Hanskir

Kun joku uskaltaa kirjoittaa omalla nimellään. Arvostelijoilla ja suunsa repijöillä ei kantti siihen riitä.

• Toimin omalla nimellä ja kaikki asiat kestää tarkastelun ja toisaalta joku henkilö saa jopa tavatessa jutella henkilökohtaisesti.

Koska vielä toimin joissakin päätävissä elimissä ja osaan toimia tarpeen tullen erilaisissa asioissa,
        Olen elämäni aikana tavannut herroja ja narreja jopa preditentistä lähtien yhteisellä lounaalla niin matkan varrella on voinut aistia miten maassa maataan.

Nyt lähden sotaveteraanien kuoron harjoituksiin toimin siinä ja laulan myös yksin ystävänpäivän tilaisuudessa kirkossa Näille sotiemme veteraaneihin kuuluville ihmisille.

Maanantaina 23.2.09 olen yhteisvastuukeräystä suorittamassa kauppaliikkeessä joten siellä voi tavata tämän "pellehermannin" päivällä
        Terveisin markku korpinen

• pellehermannimme

Toimin omalla nimellä ja kaikki asiat kestää tarkastelun ja toisaalta joku henkilö saa jopa tavatessa jutella henkilökohtaisesti.

Koska vielä toimin joissakin päätävissä elimissä ja osaan toimia tarpeen tullen erilaisissa asioissa,
        Olen elämäni aikana tavannut herroja ja narreja jopa preditentistä lähtien yhteisellä lounaalla niin matkan varrella on voinut aistia miten maassa maataan.

Nyt lähden sotaveteraanien kuoron harjoituksiin toimin siinä ja laulan myös yksin ystävänpäivän tilaisuudessa kirkossa Näille sotiemme veteraaneihin kuuluville ihmisille.

Maanantaina 23.2.09 olen yhteisvastuukeräystä suorittamassa kauppaliikkeessä joten siellä voi tavata tämän "pellehermannin" päivällä

Upeaa kun markku jaksaa kirjoittaa ja vielä omalla nimellään.
        ja uimahalliin pitää tosiaan näyttää lääkärintodistua, sama käytäntö kaikille niin yhdenvertaista.
        Ja lippukassan hoitajille selvempi käytäntö.
        Ei tehdä kärpäsestä härkästä.
        relaa Markku ja voimia lauluun sinulle!

• heiluri-b

Toimin omalla nimellä ja kaikki asiat kestää tarkastelun ja toisaalta joku henkilö saa jopa tavatessa jutella henkilökohtaisesti.

Kappaleen: Karjalan kunnailla kukkii puu, onko se kaktus vai joku muu... Vai miten se oli?

• olikaan
        heiluri-b kirjoitti:

Kappaleen: Karjalan kunnailla kukkii puu, onko se kaktus vai joku muu... Vai miten se oli?

koulutus sulla, heiluri-b?

• heiluri-b kirjoitti:

suutarin tyttären pihalla kasvaa kaunis muovinen puu ja suutarin tyttären aitasta kuuluu, sehän on muovia juu.
        Ilmeisesti vammainen on nättijussin morsian.Kotiin tulessa heitti puujalan sekä liivit pois niin alla ei mitään naisellista ,peruukin ja irtoripset mutta kun housuja otti ,niin Jussi tokaisi laita sekin sängyn päälle kun kaikki on varaosia.Mk

• Opinahjo
        olikaan kirjoitti:

koulutus sulla, heiluri-b?

on vasta alussa. Sehän on vaipois oleva tuttiaimevä mammanpoika. Tuleva kaupunginjohtaja kuulemma.Oon itte kertonnu sen,,,, kuulemma

• Keppana kortti( poltettu 01)

suutarin tyttären pihalla kasvaa kaunis muovinen puu ja suutarin tyttären aitasta kuuluu, sehän on muovia juu.
        Ilmeisesti vammainen on nättijussin morsian.Kotiin tulessa heitti puujalan sekä liivit pois niin alla ei mitään naisellista ,peruukin ja irtoripset mutta kun housuja otti ,niin Jussi tokaisi laita sekin sängyn päälle kun kaikki on varaosia.Mk

Kun pitäs laulaa oot köyhä kuljet allapäin ei penninpyorylää. Niin KEPUlainen laulaa. Oot köyhä kuljet allapäin eu penninpyörylää, me kyllä huolta pidetään ett muutost mitään saa. köyhä sä oot.köyhä sä ooot. Turha siin on valittaa, kun ett mistään apuu saa jne

• lemmenjoen hiiappi vm 44

Peruspåivärahalla olevan tyttären pihalla kasvaa muovinen pihlajapuu. Paikalle saapuu kyseisen kunnan laulava keskustasuu. Pyytää hän laulussaan kokoomuskakaveria kaatamaan häpeäpuun. Puuhan kaatuu rysähtäen peittäen alle tyttären valituksen. Valtapuolue poistuu nauraen. On tienattu pääministerin ohjeistus. Me pojat haetaan optiot,,Saa lisätä kertosäkeet

ps. ei pidä sotkea nättijusssia tommoseen. meehän korpinen kirjastoon. Ei peruspäivärahalla olevat oo tyhimiä. Persaukisia ne voi olla, mutt tarkenna tietosi ja puolueesi kannatusluvut.
        Onko seuraava laulu kepulla-
        Antaa mennä, kun on alamäki vaan ,,,,,,

• Keppana kortti( poltettu 01) kirjoitti:

Kun pitäs laulaa oot köyhä kuljet allapäin ei penninpyorylää. Niin KEPUlainen laulaa. Oot köyhä kuljet allapäin eu penninpyörylää, me kyllä huolta pidetään ett muutost mitään saa. köyhä sä oot.köyhä sä ooot. Turha siin on valittaa, kun ett mistään apuu saa jne

Ompa taivaassa tarjona lapsillekin,( mutta maassa ei saa aikuisetkaan.)
        Eli jos kerran keppanaa ottaa niin ja kortti menee silloin kyllä olen sitä mieltä ,että turhaan möriset syitä kepun päälle.
        Kun minulla ei ollut toimeentuloa niin ei mennyt keppanaakaan moneen vuoteen pisaraakaan.MK

• lemmenjoen hiiappi vm 44 kirjoitti:

Peruspåivärahalla olevan tyttären pihalla kasvaa muovinen pihlajapuu. Paikalle saapuu kyseisen kunnan laulava keskustasuu. Pyytää hän laulussaan kokoomuskakaveria kaatamaan häpeäpuun. Puuhan kaatuu rysähtäen peittäen alle tyttären valituksen. Valtapuolue poistuu nauraen. On tienattu pääministerin ohjeistus. Me pojat haetaan optiot,,Saa lisätä kertosäkeet

ps. ei pidä sotkea nättijusssia tommoseen. meehän korpinen kirjastoon. Ei peruspäivärahalla olevat oo tyhimiä. Persaukisia ne voi olla, mutt tarkenna tietosi ja puolueesi kannatusluvut.
        Onko seuraava laulu kepulla-
        Antaa mennä, kun on alamäki vaan ,,,,,,

Valtapuolue siis nauraa sehän on yksin lieksass sdp ja onko heillä naurun asia.Jos suutarin tytär joutuu turvautumaan muovirahaan jossa ei ole katetta.
        Onneksi se tytär ei jäänyt täryjyrän alle, että olisi ollut kunnon "jätekukko" ja isot tyhjät muovi pussit että jäisi hakematta rahat jälkiseuraamuksesta kun täryjyrä käväisi Lieksassa jossa oli alfalttikartteli missä suutari makso ylihintaa.
        Huonot on tietojeni mukaan nyt valtionyhtiöiden optiot.Kerro lisää niitä tarujasi mutta ylläoleva on faktaa terveisin markku korpinen

• 01 poltettu

Ompa taivaassa tarjona lapsillekin,( mutta maassa ei saa aikuisetkaan.)
        Eli jos kerran keppanaa ottaa niin ja kortti menee silloin kyllä olen sitä mieltä ,että turhaan möriset syitä kepun päälle.
        Kun minulla ei ollut toimeentuloa niin ei mennyt keppanaakaan moneen vuoteen pisaraakaan.MK

Keppanakortti ol keskustapuolueen jäsenkirja.Ei oo eikä tuu sano L.Laven

• suun repimiseen
        Hanskir kirjoitti:

Kun joku uskaltaa kirjoittaa omalla nimellään. Arvostelijoilla ja suunsa repijöillä ei kantti siihen riitä.

Olennaista on kuitenkin se, ettei ole tarvetta olla julkimo hinnalla millä hyvänsä näkyvissä ja kuuluvissa, kertoa itsestään ja läheisistään kaiken minkä tietää. Pitkällä juoksulla tällainen ihminen kusee omalle kintulleen ja varsinkin suppeiden elin ympäristöjen ihmiset, he osaavat olla tosi hienovaraisen ”vittumaisia”. Hyviä julkimojuttuja on tämän päivänkin lööpeistä luettavissa, että esimerkit sieltä.

• suun repimiseen kirjoitti:

Olennaista on kuitenkin se, ettei ole tarvetta olla julkimo hinnalla millä hyvänsä näkyvissä ja kuuluvissa, kertoa itsestään ja läheisistään kaiken minkä tietää. Pitkällä juoksulla tällainen ihminen kusee omalle kintulleen ja varsinkin suppeiden elin ympäristöjen ihmiset, he osaavat olla tosi hienovaraisen ”vittumaisia”. Hyviä julkimojuttuja on tämän päivänkin lööpeistä luettavissa, että esimerkit sieltä.

Otsikko oli vammaisuuden määritteleminen ei se että mistä kukin kusee,Tuleeko se pussiin pottaan vai minne kuitenkin hyvä että tulee joillakin sekin on vaikeaa kun on dialyysissä tai pitäisi jo höylätä eturauhasta
        Mutta tässä ei sinänsä ole kyse suun repimisestä,mitä tulee kintuille kusemisesta sen verran pitää olla rahaa taskussa ettei koirat kintuille kuse sanoi kehitysvammainen tyttö.
        Minä en elä vielä sentään niin pienissä ympyröissä välittäisin mistään noista v maisista niitä kyllä olen nähnyt jopa raukkoja miehiä jolle on pitänyt sanoa mies tulee räkänokastakin muttei turhan naurajasta niistä lällättäjistä.
        Minä en ole käynyt kenenkään kustannuksella ulkomailla jotta sillee materiaalia olisi kuvia joita olen joskus näyttänyt dioina kylläkin henkilöille joilla ei ole mahdollisuutta matkustaa ja ovat olleet varsin tyytyväisiä nähdessään kuviani. monta matkaa olen tehnyt avustajana vammaisille itse maksaen Markku Korpinen

• älä sotke

Otsikko oli vammaisuuden määritteleminen ei se että mistä kukin kusee,Tuleeko se pussiin pottaan vai minne kuitenkin hyvä että tulee joillakin sekin on vaikeaa kun on dialyysissä tai pitäisi jo höylätä eturauhasta
        Mutta tässä ei sinänsä ole kyse suun repimisestä,mitä tulee kintuille kusemisesta sen verran pitää olla rahaa taskussa ettei koirat kintuille kuse sanoi kehitysvammainen tyttö.
        Minä en elä vielä sentään niin pienissä ympyröissä välittäisin mistään noista v maisista niitä kyllä olen nähnyt jopa raukkoja miehiä jolle on pitänyt sanoa mies tulee räkänokastakin muttei turhan naurajasta niistä lällättäjistä.
        Minä en ole käynyt kenenkään kustannuksella ulkomailla jotta sillee materiaalia olisi kuvia joita olen joskus näyttänyt dioina kylläkin henkilöille joilla ei ole mahdollisuutta matkustaa ja ovat olleet varsin tyytyväisiä nähdessään kuviani. monta matkaa olen tehnyt avustajana vammaisille itse maksaen Markku Korpinen

asioita, vastasin ”Hanskir” nimimerkille ajatukseni ja mielipiteeni, jos huomaat, en otsikolle ja asiani oli, ollako, vaiko ei olla julkimo!? Älä loukkaannu, se on sinun asiasi olla jukkis, sinulla on siihen oikeus.

• Julkimoko
        älä sotke kirjoitti:

asioita, vastasin ”Hanskir” nimimerkille ajatukseni ja mielipiteeni, jos huomaat, en otsikolle ja asiani oli, ollako, vaiko ei olla julkimo!? Älä loukkaannu, se on sinun asiasi olla jukkis, sinulla on siihen oikeus.

Vois sanoa pahasti mikä hää on. Julkisuudenkipeä jokaiseen asiaan tunkeva. Mutta loppujuoksussa vitsi. Sano yksikin asia mihin olet vaikuttanut, siten että se olisi muuttunut positiivisesti,

• Julkimoko kirjoitti:

Vois sanoa pahasti mikä hää on. Julkisuudenkipeä jokaiseen asiaan tunkeva. Mutta loppujuoksussa vitsi. Sano yksikin asia mihin olet vaikuttanut, siten että se olisi muuttunut positiivisesti,

Kysymys on nyt ollut tästä yhdestä asiasta ja monella sektorila minulla on kyllä tietoa ja jopa koulutusta ja ihminen voi opiskella jatkuvasti asioita.
        Mihin olen vaikuttanut kuntatyöskentely eri tavalla on yhteistyötä ja jopa monen työpaikan kohdalla olen ollut valintoja tekemässä ja niistä päättämässä kentien sinunkin kohdalla.tavalla tai toisella.
        Mitä sitten olen tehnyt olen tehnyt jopa yksin aloitteita ja niistä esimerkkinä terveyskeskuksen ovet vanhainkodin kattoikkunan korjaus ja lämpötila siellä porrasnostin uimahallin kuntoutustila koulun ilmanvaihto ja kannanottoja eri asioihin mm Kulttuurikeskus ja aikanaan siihen rahaa läänistä sekä kaarisillan korjaukseen läpikäytävän toimintoihin tiehen noin miljoonanmarkkaa ulkopuolista rahaa aikanaan tänne joten älä hyt ihan laita minua alle torihintojen ja halapamyymälän Markku Korpinen

• pellehermannimme kirjoitti:

Upeaa kun markku jaksaa kirjoittaa ja vielä omalla nimellään.
        ja uimahalliin pitää tosiaan näyttää lääkärintodistua, sama käytäntö kaikille niin yhdenvertaista.
        Ja lippukassan hoitajille selvempi käytäntö.
        Ei tehdä kärpäsestä härkästä.
        relaa Markku ja voimia lauluun sinulle!

Vaikeavammainen määräraha on 2000e ja todistuksen voit hakea fysioterapista oikeuteen tuen käyttöön.Tässä asiatietoa
        Markku Korpinen

Minä olen sitten vaikka rehupenjami ja ostin lippuja joten pärjäillään jotta ei tarvitse ajatella että minulle tarjotaan kuin manulle illallinen.
        HYvin vähän minulle on tarjottu, mutta saanut olen ja joskus kauniisti pyydän.Niinhän se on kuun antaa niin saa itsekkin.MK

• Keppanako oli

Valtapuolue siis nauraa sehän on yksin lieksass sdp ja onko heillä naurun asia.Jos suutarin tytär joutuu turvautumaan muovirahaan jossa ei ole katetta.
        Onneksi se tytär ei jäänyt täryjyrän alle, että olisi ollut kunnon "jätekukko" ja isot tyhjät muovi pussit että jäisi hakematta rahat jälkiseuraamuksesta kun täryjyrä käväisi Lieksassa jossa oli alfalttikartteli missä suutari makso ylihintaa.
        Huonot on tietojeni mukaan nyt valtionyhtiöiden optiot.Kerro lisää niitä tarujasi mutta ylläoleva on faktaa terveisin markku korpinen

Että kepu olisi. Se olisi tytärkin jäänyt ensin kuskin alle ja sitte jyrän alle. Tällä sivustolla ainoa tarujen kertoja on faktaksi väittävä. Kepun kannatus laskee kun lehmän häntä tupaillan jälkeen. Repikää siitä huumoria ja laittakaa se hajallaan olevaan kepulauma ojennukseen.

• Keppanako oli kirjoitti:

Että kepu olisi. Se olisi tytärkin jäänyt ensin kuskin alle ja sitte jyrän alle. Tällä sivustolla ainoa tarujen kertoja on faktaksi väittävä. Kepun kannatus laskee kun lehmän häntä tupaillan jälkeen. Repikää siitä huumoria ja laittakaa se hajallaan olevaan kepulauma ojennukseen.

Usko tai älä niin Lieksa ja muut kunnat ovat maksaneet kartellin vuoksi ylihintaa asfalttiurakoista.siitä olen saanut asiakirjan että Likesan kaupunki tulee valvomaan satavansa ja virkamiesten olisi asia pitänyt hoitaa joten Tekla hoi
        Markku Korpinen

• allu

Usko tai älä niin Lieksa ja muut kunnat ovat maksaneet kartellin vuoksi ylihintaa asfalttiurakoista.siitä olen saanut asiakirjan että Likesan kaupunki tulee valvomaan satavansa ja virkamiesten olisi asia pitänyt hoitaa joten Tekla hoi
        Markku Korpinen

Voi jumalauta! Opettele ensin kirjoittaa Lieksa, vai Likesako se on missä asun? Vielä.

• allu kirjoitti:

Voi jumalauta! Opettele ensin kirjoittaa Lieksa, vai Likesako se on missä asun? Vielä.

Tekevälle sattuu virheitä joskus ja nyvä ettei tullut rikesakko, Likellepano aamuyöllä Lieksalaiselle tyypille voisi olla otsikko

• on jiännä

Tekevälle sattuu virheitä joskus ja nyvä ettei tullut rikesakko, Likellepano aamuyöllä Lieksalaiselle tyypille voisi olla otsikko

vaivvoomaan sinun kepulais ajattelu, mikkään sinusta teki niin harhaoppisen, että työläismanttelin oot heittännä hatelikkoon, usko tai älä Markku, sinä oot työläinen henkeen ja verreen, sinun vain pittää uskoo ihteesi.

• markkukorpinen
        on jiännä kirjoitti:

vaivvoomaan sinun kepulais ajattelu, mikkään sinusta teki niin harhaoppisen, että työläismanttelin oot heittännä hatelikkoon, usko tai älä Markku, sinä oot työläinen henkeen ja verreen, sinun vain pittää uskoo ihteesi.

Johan rupesit kutsumaan minua harhaoppiseksi.
        Kyllä keskustalaiset henkilöt tekevät työtä siinä kuin toisetkin ja hyvin pitkää päivää ilman vuosilomia jopa.
        Minä vaikka olen eläkkeellä teen kotitöitä ja jotain harrastuksenomaista työtä josta jopa maksetaan.
        Sinänsä olen siten työläinen ilman Leninin manttelia.Uskon myös itseeni ja sen vuoksi ajattelen myös niitä ihmisiä joiden asioita tuon esiin tämän otsikon alla vammaisen määrittäminen.
        Olen todella ollut ammattiyhdistyksen pj rahastonhoitaja sekä ammattiliiton MKL valtuuston jäsen aikanaan sekä työsuojeluvaltuutettuna ja myöhenmin työsuojelukouluttaja ja olen opettanut sopimuspolitiikkaa alan opiskelijoille eli virka ja työehtosopimusta.Ei ihmisten eteen noin vain mennä jos ei ole kykyä ja taitoa niihin asioihin jotta se siitä itseensä uskomisesta.
        Minulla ei ole toimessani mitään ristiriitaisuutta vaan voin kunnioittaa ihmisiä ja heidän vilpitöntä ajattelutapaa.Mutta luikurit saa kyytiä jopa omissa porukoissa ne omat koirat jotka purevat eniten kipeää. Markku Korpinen

• pitkä tuo

Johan rupesit kutsumaan minua harhaoppiseksi.
        Kyllä keskustalaiset henkilöt tekevät työtä siinä kuin toisetkin ja hyvin pitkää päivää ilman vuosilomia jopa.
        Minä vaikka olen eläkkeellä teen kotitöitä ja jotain harrastuksenomaista työtä josta jopa maksetaan.
        Sinänsä olen siten työläinen ilman Leninin manttelia.Uskon myös itseeni ja sen vuoksi ajattelen myös niitä ihmisiä joiden asioita tuon esiin tämän otsikon alla vammaisen määrittäminen.
        Olen todella ollut ammattiyhdistyksen pj rahastonhoitaja sekä ammattiliiton MKL valtuuston jäsen aikanaan sekä työsuojeluvaltuutettuna ja myöhenmin työsuojelukouluttaja ja olen opettanut sopimuspolitiikkaa alan opiskelijoille eli virka ja työehtosopimusta.Ei ihmisten eteen noin vain mennä jos ei ole kykyä ja taitoa niihin asioihin jotta se siitä itseensä uskomisesta.
        Minulla ei ole toimessani mitään ristiriitaisuutta vaan voin kunnioittaa ihmisiä ja heidän vilpitöntä ajattelutapaa.Mutta luikurit saa kyytiä jopa omissa porukoissa ne omat koirat jotka purevat eniten kipeää. Markku Korpinen

tuloslista, mutta puuttuu siitä vielä kansanedustajan titteli, että niin, jospa laittasit vetoomuksen pääsemiseksi ehdolle.

• pitkä tuo kirjoitti:

tuloslista, mutta puuttuu siitä vielä kansanedustajan titteli, että niin, jospa laittasit vetoomuksen pääsemiseksi ehdolle.

Olen ollut ehdolla joskus ennen kuntaehdokkuutta ja silloin moni puolue ja nytkin jopa kosittiin toiselle listalle kuntavaaleissa.
        Olen myöskin saanut kirjeen joka koski eduskuntavaaliehdokkuutta.

Mutta voi olla niin että UURNILLA tavataan ellei nahkurin orsilla.MK

• ehkäpä ministeriksi

Olen ollut ehdolla joskus ennen kuntaehdokkuutta ja silloin moni puolue ja nytkin jopa kosittiin toiselle listalle kuntavaaleissa.
        Olen myöskin saanut kirjeen joka koski eduskuntavaaliehdokkuutta.

Mutta voi olla niin että UURNILLA tavataan ellei nahkurin orsilla.MK

mikä tietää, kun aikaa eletään? Tuo sinun häntäsi on jo aika pitkä ja arvelepas miten se jatkuukaan jos vaikka ministeri jonain päivänä?

• ehkäpä ministeriksi kirjoitti:

mikä tietää, kun aikaa eletään? Tuo sinun häntäsi on jo aika pitkä ja arvelepas miten se jatkuukaan jos vaikka ministeri jonain päivänä?

Täällä joku henkilö on erittäin älykäs olisi varmaan hyvä työskennellä hänen kanssaan muutaman minuutin?
        Jos henkilö on tuon asteinen tyyliltään jokaiselle ihmiselle voi vain kysyä mikä mättää.
        Jos olet aikuinen ihminen, olet ihan oikealla palstalla täällä puhutaan vammaisten mahdollisuudesta saada kuntoutusta.Yksi kuntoutusmuoto on tarpeen myös eli psykoterapia.sinne sentään Lieksassa pääsee ja on ihan hyvä asia myöskin vertaisryhmätoimintaa on ja mahdollista hakeutua kuntoutuskurssille.MK

• AAPUUUVA

Täällä joku henkilö on erittäin älykäs olisi varmaan hyvä työskennellä hänen kanssaan muutaman minuutin?
        Jos henkilö on tuon asteinen tyyliltään jokaiselle ihmiselle voi vain kysyä mikä mättää.
        Jos olet aikuinen ihminen, olet ihan oikealla palstalla täällä puhutaan vammaisten mahdollisuudesta saada kuntoutusta.Yksi kuntoutusmuoto on tarpeen myös eli psykoterapia.sinne sentään Lieksassa pääsee ja on ihan hyvä asia myöskin vertaisryhmätoimintaa on ja mahdollista hakeutua kuntoutuskurssille.MK

Laulahan MK ylläpito taas apuun. Kaiken se pelastaa ja ja rivit poistaa. Anna palaa mutt älä unoha keputovereita. ( Oliko niitä)

• Häpeä MK

Mitä Korpinen ja hänen edustamansa puoulue on 2000-luvulla tehnyt lasten kouluolojen eteen. Ei ole Korpista näkynyt, Saatikka kepua. Kun et tiedä asiasta ja toisten tekemästä työstä ja työmäärästä mitään. Älä ratsasta asialla josta jotain tietäisit. HÄPEÄ JA LAULA ITSESI SUOHON. Vaikka jossakin karaoke baarissa,,

• Miksi minun pitäisi hävetä lasten kouluolojen puolesta,Minä en ole sinne ollut laittamassa lasten päivähuoltoa enkä niistä asioista päättämässä.
        Ompa ope ilmeisesti ressaantunut?
        Kuitenkin nyt oli otsikko aivan muuta kuin koulumaailma tälläkertaa.
        Olen pitkälle asioissa kuitenkin sekkuni kasvatustieteen tohtori Eira Korpisen kanssa yhtä mieltä hae hänen juttunsa.Pienten koulujen puolesta.

Mitä sitten tulee laulamiseeni nytkin lauloin itseni jatkoon ja vielä selvinpäin.Haluat jotenkin
        ilmeisesti loukata minua mutta se on sinun murheesi kuitenkin olen valtakunnallisesti menestynyt finalisti laulukilpailuissa ja tulkoon mainituksi kuka muu on opiskellut laulua oopperalaulajien johdolla Lieksassa muutakuin ammattilaiset ja jotkut harvat hyvä niin.
        Minä voin vapaasti kulkea missä vaan väheksymättä ihmisiä että se olisi alaarvoinen paikka ja voin aivan hyvin hakea vaikka alkosta mitä vaan Lieksasta ettei tarvitse mennä sen vuoksi toiseen pitäjään tai risteilylle ja pettää siten itseä ja ihmisiä.Markku Korpinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      59
      11565
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4961
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4417
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      467
      2324
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2220
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      1762
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1451
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      92
      1293
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1196
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1195
    Aihe