päälavalla kovien bändien välissä
HALL B - MAIN STAGE
Profane Omen (4:00-5:00pm)
Textures (6:15-7:15pm)
Arch Enemy (8:30-9:45pm)
Amoral (10:00-10:45pm)
Lamb Of God (10:45-12:00pm)
Jännittääköhän artsaa paljon vai tosi paljon:)
Frostbitessa
86
5183
Vastaukset
- myös se
et saako järjestäjät oikeesti hoidettua homman kunnialla kotiin.. Aikataulujen sun muiden kanssa ollut melekosta säätöä alusta asti ja eri keskustelupalstoilla on naureskeltu, että tästä saattaa tulla kaikkien aikojen fiasko. No toivottavasti nuo jutut ei pidä paikkaansa ja kaikki sujuu hyvin.
Ja mitä tuohon Arin jännittämiseen tulee, niin välillä tuntuu ettei se tunne koko sanaa. Ei siitä ainakaan koskaan huomaa, että puntti tutisisi :D- sen....
tv-esiintymiset on sit ollu sellasii
you know
:( :( - aina hyvin
sen.... kirjoitti:
you know
:( :(ellei jopa loistavasti, eikä ainakaan jännitys ole näkynyt mitenkään. Eihän jännittämisessäkään mitään pahaa. Arikin on sanonut jännittävänsä vähän esim. juurikin Frostbitea ja myönsi vähän jännittävänsä aikoinaan ainakin Nummea, kun hänet oli uhattu polttaa kokossa!:''D
PS. jännityksen sanotaan olevan hyväksi esitykselle, kunhan ei jännitä liikaa, koska silloin voi tulla ikäviä sivuvaikutuksia?;) - hyvin menemisestä
aina hyvin kirjoitti:
ellei jopa loistavasti, eikä ainakaan jännitys ole näkynyt mitenkään. Eihän jännittämisessäkään mitään pahaa. Arikin on sanonut jännittävänsä vähän esim. juurikin Frostbitea ja myönsi vähän jännittävänsä aikoinaan ainakin Nummea, kun hänet oli uhattu polttaa kokossa!:''D
PS. jännityksen sanotaan olevan hyväksi esitykselle, kunhan ei jännitä liikaa, koska silloin voi tulla ikäviä sivuvaikutuksia?;)voidaan olla montaa mieltä =D
- vikaa niis on
sen.... kirjoitti:
you know
:( :(ollut?? mun mielestä on ainakin mennyt mallikkaasti.
- ne on hyvin
hyvin menemisestä kirjoitti:
voidaan olla montaa mieltä =D
menneet ja ne vähäiset ongelmat mitä on ollut ei ole johtuneet tietääkseni jännittämisestä vaan mitä moninaisimmista syistä jotka on live-esiintymisten arkipäivää.
- ääni on
piruja.. kirjoitti:
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=30556&postdays=0&postorder=asc&start=250
mennyt, ei pysty laulamaan/ördäämään :(
- edellideltä keikalta
otettujen videoiden perusteella ei mitään pelättävää. Ellei sitten mokaa niinkuin aina kun pitäisi olla parhaimmillaan tai sitten flunssa iskenyt tms.
- tärkein esiintyminen
Eiköhän tämä ole Arin tärkein esiintyminen tähän astisista. Nyt Arilla on kunnon bändi takana ja yhteishenki tuntuu olevan mahtava, joten nyt homma hoidetaan enemmän porukalla, aiemmin Ari on aina ollut aika yksin siellä lavalla.
Tänään se ura vasta oikein lähtee nousuun! - oo ollut
tärkein esiintyminen kirjoitti:
Eiköhän tämä ole Arin tärkein esiintyminen tähän astisista. Nyt Arilla on kunnon bändi takana ja yhteishenki tuntuu olevan mahtava, joten nyt homma hoidetaan enemmän porukalla, aiemmin Ari on aina ollut aika yksin siellä lavalla.
Tänään se ura vasta oikein lähtee nousuun!kunnon bändi takana?? entä mites yhteishenki?? miten niin yksin??
- Tulee tosiaan tunne
Tänään se ura vasta oikein lähtee nousuun!ettei toi idolin jälkeinen homma ollutkaan muuta kuin pakkopullaa vaikka hyvinhän se meni kaikenkaikkiaan sekin. Ei kasvot ehtineet jäädä unholaan joten taitaa se sittenkin pitää paikkansa se, että pääasia kun puhutaan. Mä en epäile yhtään, etteikö pärjäisi tuossa tämän iltaisessa porukassa ja jos siellä joku heittelee lavalle jotain niin tuleepahan huomiota kaksinkertaisesti siitäkin. Ja jos ei seuraa mitään nettikirjoittelua Amoralista niin kyllä tulee hämmästys olemaan kova kun se korkeelta ja kovaa kimittävä kukkakeppi mörisee ja reuhuu lavalla kuin viimeistä päivää. Kantsii kyllä varmaan nähdä.
- kysymys..
oo ollut kirjoitti:
kunnon bändi takana?? entä mites yhteishenki?? miten niin yksin??
vai vastaus??
- mus krit
Tulee tosiaan tunne kirjoitti:
ettei toi idolin jälkeinen homma ollutkaan muuta kuin pakkopullaa vaikka hyvinhän se meni kaikenkaikkiaan sekin. Ei kasvot ehtineet jäädä unholaan joten taitaa se sittenkin pitää paikkansa se, että pääasia kun puhutaan. Mä en epäile yhtään, etteikö pärjäisi tuossa tämän iltaisessa porukassa ja jos siellä joku heittelee lavalle jotain niin tuleepahan huomiota kaksinkertaisesti siitäkin. Ja jos ei seuraa mitään nettikirjoittelua Amoralista niin kyllä tulee hämmästys olemaan kova kun se korkeelta ja kovaa kimittävä kukkakeppi mörisee ja reuhuu lavalla kuin viimeistä päivää. Kantsii kyllä varmaan nähdä.
paikalla nuottien kanssa seuraamassa jos mörinät menee nuottien mukaisesti.
- paikalla
mus krit kirjoitti:
Frostbitessä mutta sitäkin varmemmin tällä palstalla joko mus.kritinä tai jonain sen sivupersoonana;D
- jutussas
Tulee tosiaan tunne kirjoitti:
ettei toi idolin jälkeinen homma ollutkaan muuta kuin pakkopullaa vaikka hyvinhän se meni kaikenkaikkiaan sekin. Ei kasvot ehtineet jäädä unholaan joten taitaa se sittenkin pitää paikkansa se, että pääasia kun puhutaan. Mä en epäile yhtään, etteikö pärjäisi tuossa tämän iltaisessa porukassa ja jos siellä joku heittelee lavalle jotain niin tuleepahan huomiota kaksinkertaisesti siitäkin. Ja jos ei seuraa mitään nettikirjoittelua Amoralista niin kyllä tulee hämmästys olemaan kova kun se korkeelta ja kovaa kimittävä kukkakeppi mörisee ja reuhuu lavalla kuin viimeistä päivää. Kantsii kyllä varmaan nähdä.
liian paljon oma mutua. Mun tietääksen Koivuset on edelleen kasassa ja ne on tehneet tosissaan hommia. Proggis ei ole ollut Arille mikään pakkopulla, sen voi sanoa varmasti kymmenillä keikoilla olleena. Tolla kirjoituksellasi aliarvioit Aria pahasti ja väität häntä myös valehtelijaksi.
- ja ilmoittelet
jutussas kirjoitti:
liian paljon oma mutua. Mun tietääksen Koivuset on edelleen kasassa ja ne on tehneet tosissaan hommia. Proggis ei ole ollut Arille mikään pakkopulla, sen voi sanoa varmasti kymmenillä keikoilla olleena. Tolla kirjoituksellasi aliarvioit Aria pahasti ja väität häntä myös valehtelijaksi.
sitten mielivaltaisesti ylläpidolle kaikkea mitä tielle sattuu. AK bändi on mun mielestä pelkkää shittiä enkä sille voi mitään vaikka kuinka yrittäisit siellä ilmoitella ylläpidolle.
- ny ota
jutussas kirjoitti:
niin vakavasti, kuhan hölistään...
- sääki
ja ilmoittelet kirjoitti:
sitten mielivaltaisesti ylläpidolle kaikkea mitä tielle sattuu. AK bändi on mun mielestä pelkkää shittiä enkä sille voi mitään vaikka kuinka yrittäisit siellä ilmoitella ylläpidolle.
rennommin...
- sensuuri-Martan
sääki kirjoitti:
rennommin...
sivupersoona joka puhuu?
- meni..
sitten perille vai?;)
- me..?
ny ota kirjoitti:
niin vakavasti, kuhan hölistään...
puhu vaan itsestäs. Tää on keskustelupalsta ja kun tänne kirjottaa niin ottaa sen riskin että joku saatta alkaa myös keskustelun.
- ei kai
me..? kirjoitti:
puhu vaan itsestäs. Tää on keskustelupalsta ja kun tänne kirjottaa niin ottaa sen riskin että joku saatta alkaa myös keskustelun.
tänne kukaan nyt tosissaan kirjoittele. ajanvietettähän tää nikittömien huutelu tuulen ja pikkuprovoilu on :)
- tärkeempi...
Tänään se ura vasta oikein lähtee nousuun!esiintyminen kuin mikään muukaan? Samat martat siellä on
eturivissä ihkuttamassa kuin ennenkin.
"Matkakertomukset" tulee poikkeukselllisesti kahdelle forkalle,
ja niissä ihkutetaan miten ihana se idols-Ari on.
Sivulauseessa mainitaan, että oli siellä joku bändikin
mut siitä ei jäänyt mitään mielikuvaa. :D - keikanderi
tärkeempi... kirjoitti:
esiintyminen kuin mikään muukaan? Samat martat siellä on
mut siitä ei jäänyt mitään mielikuvaa. :DAMORALILLE! Ja älä huoli, on siellä varmaan AMORAL-marttojakin huolehtimassa ettei "se joku bändi" jää ilman huomiota ;D
- käydä ite
tärkeempi... kirjoitti:
mut siitä ei jäänyt mitään mielikuvaa. :Dkeikoilla. se vois helpottaa forkista vierottautumista :)
- väitettiin että
keikanderi kirjoitti:
AMORALILLE! Ja älä huoli, on siellä varmaan AMORAL-marttojakin huolehtimassa ettei "se joku bändi" jää ilman huomiota ;D
se on kaikkien aikojen tärkein keikka nimenomaan Arille!??.
Amoraalimartoista ei oo vielä minkäänlaista havaintoo,
onkohan niitä olemassakaan.
Ehkä ne on ihan kunnon ihmisiä, eivätkä mitään "Marttoja"? - parhaillaan lähdössä
tärkeempi... kirjoitti:
mut siitä ei jäänyt mitään mielikuvaa. :DOlenkin juuri lähdössä Frostbiteen, laitan sitten kaikille foorumeille ja teillekin tänne tietoa, miten siellä meni.
Jos Amoral esiintyy klo 22, se joutuu aikamoisten bändien välissä esiintymään, saavat jätkät kyllä antaa kaikkensa ja vähän enemmänkin - sen verran kovia ja kokeinta, helvetin hyviä bändejä noi Arch Enemy ja Lamb of God. Toivottavasti Amoral nousee samaan kastiin pikimmiten, kiinnostaa kovasti mikä on jätkien vastaus Arch Enemyn vetoon tänään. - laittaa sitä
parhaillaan lähdössä kirjoitti:
Olenkin juuri lähdössä Frostbiteen, laitan sitten kaikille foorumeille ja teillekin tänne tietoa, miten siellä meni.
Jos Amoral esiintyy klo 22, se joutuu aikamoisten bändien välissä esiintymään, saavat jätkät kyllä antaa kaikkensa ja vähän enemmänkin - sen verran kovia ja kokeinta, helvetin hyviä bändejä noi Arch Enemy ja Lamb of God. Toivottavasti Amoral nousee samaan kastiin pikimmiten, kiinnostaa kovasti mikä on jätkien vastaus Arch Enemyn vetoon tänään.hehkutusta tänne, arin hiukset oli kivasti jne
can't wait - mukana>>
parhaillaan lähdössä kirjoitti:
Olenkin juuri lähdössä Frostbiteen, laitan sitten kaikille foorumeille ja teillekin tänne tietoa, miten siellä meni.
Jos Amoral esiintyy klo 22, se joutuu aikamoisten bändien välissä esiintymään, saavat jätkät kyllä antaa kaikkensa ja vähän enemmänkin - sen verran kovia ja kokeinta, helvetin hyviä bändejä noi Arch Enemy ja Lamb of God. Toivottavasti Amoral nousee samaan kastiin pikimmiten, kiinnostaa kovasti mikä on jätkien vastaus Arch Enemyn vetoon tänään.odottelen keikkakuulumisia;)Tsemppiä Arille.
- nyt riepoo?
laittaa sitä kirjoitti:
hehkutusta tänne, arin hiukset oli kivasti jne
can't waitOnko pelko persiissä kun Ari pääsee kunnon stagelle näyttämään lahjakkuutensa? Älä huoli, kyllä sä pääset tavalla tai toisellä nälvimään, sehän tuntuu olevan toisille elämän eliksiiri.
- väännettyä tuon
nyt riepoo? kirjoitti:
Onko pelko persiissä kun Ari pääsee kunnon stagelle näyttämään lahjakkuutensa? Älä huoli, kyllä sä pääset tavalla tai toisellä nälvimään, sehän tuntuu olevan toisille elämän eliksiiri.
arin liittyväksi, ei tuo viesti koskenu hevi-aria
- kävi näin?
Arihan sai Idols-voiton myötä kaikki valttikortit käteensä.
- aika kasan
kävi näin? kirjoitti:
Arihan sai Idols-voiton myötä kaikki valttikortit käteensä.
jokerikortteja. Idols-voitto on kaksiteräinen miekka, ja hevarille ko. meriitti muodostuu todistetusti taakaksi.
- ne mus.kritit
mus krit kirjoitti:
ovat paikalla nuotit kourassa homottelemassa.
- kysymykseesi:
sensuuri-Martan kirjoitti:
sivupersoona joka puhuu?
kyllä vain.
- ollut kenestäkään
me..? kirjoitti:
"meistä" kyse, urpo. "Hölistään" on passiivissa, joten tekijää ei tunneta. (;
Yst.terv. Kielipoliisi - Frostbitessä
laittaa sitä kirjoitti:
hehkutusta tänne, arin hiukset oli kivasti jne
can't waitolivat oikein hienosti suoristimella suoristettu. Ne olivat oikein kiiltävät ja pehmeännäköiset. Ari näytti tosi sexyltä tuulikoneen puhaltaessa, kun tukka hulmusi viehkeästi....
- itsellesi
kysymykseesi: kirjoitti:
kyllä vain.
se kyllä kannattaa. Ootkos sä itse palstakyyläMARTTA, vai sen sivupersoona;D
- suoristettu?
Frostbitessä kirjoitti:
olivat oikein hienosti suoristimella suoristettu. Ne olivat oikein kiiltävät ja pehmeännäköiset. Ari näytti tosi sexyltä tuulikoneen puhaltaessa, kun tukka hulmusi viehkeästi....
Eiks Arilla ole suorat hiukset ihan luonnostaan? En mä ainakaan kiharoita nähnyt idolsissa muuten kun siinä yhdessä shöyssä, missä hiukset nimenomaan oli kiharrettu.
- ainakin
ne mus.kritit kirjoitti:
ovat paikalla nuotit kourassa homottelemassa.
yhtä pätevä kaverin broidin serkku on ollut;D
- on luonnostaan
suoristettu? kirjoitti:
Eiks Arilla ole suorat hiukset ihan luonnostaan? En mä ainakaan kiharoita nähnyt idolsissa muuten kun siinä yhdessä shöyssä, missä hiukset nimenomaan oli kiharrettu.
taipuvaiset ainakin latvoista, sitä ei vaan huomaa enää niin hyvin, kun se letti on niin jumalattoman pitkä.:)
Nuo muutkin Amoralin jätkät on erittäin hyvännäköisiä nuoria miehiä, joita on kiva päästä tölläämään torstaina Dante´siin.
Musiikkiakin voisi siinä sivussa kuunnella.:)
- artsa?
onks se amoralin lempinimi??
- artsa oo arin
lempinimi..
ja sen bändin ari ja amoral viihdeorkesteri - artsa eli
arpukka eli ari ♥
- oli ton
artsa eli kirjoitti:
arpukka eli ari ♥
palstahölmön nimittelyjä.. no ei sitten mitään.
- rentouttavaa
alle, niin johan karisee liiat jännittämiset
http://www.youtube.com/watch?v=e2J3CKxg03s - kuulumisia
Amoralin vieraskirjassa.
http://www.freebok.net/books/amoral/view.html- Frostbitessa
Meinasin missata koko keikan, kun huuhailin väärässä paikassa. Sen mitä Amoralin esityksestä näin, minusta se meni erinomaisesti ja Ari on juuri oikea laulaja siihen bändiin. Örinät meni mun mielestä hyvin, nauratti vaan kun yx kaveri sanoi tietysti heti, ettei Koivuselta oikein tule noita murinoita.
Porukka kuunteli hyvin tunnustelevasti ja mun mielestä se oli ihan vastaanottavaista ja jopa taputti. Taisi olla monelle suurikin yllätys, että Ari ihan oikeasti hoiti tonttinsa perkeleen hyvin.
Minä ainakin lähden ensi viikolla katsomaan uusiksi Amoralin keikan, sillä mä haluan nähdä koko bändin, nyt tuli vaan seurattua miten se Ari pärjää. - Frostbitessa
Frostbitessa kirjoitti:
Meinasin missata koko keikan, kun huuhailin väärässä paikassa. Sen mitä Amoralin esityksestä näin, minusta se meni erinomaisesti ja Ari on juuri oikea laulaja siihen bändiin. Örinät meni mun mielestä hyvin, nauratti vaan kun yx kaveri sanoi tietysti heti, ettei Koivuselta oikein tule noita murinoita.
Porukka kuunteli hyvin tunnustelevasti ja mun mielestä se oli ihan vastaanottavaista ja jopa taputti. Taisi olla monelle suurikin yllätys, että Ari ihan oikeasti hoiti tonttinsa perkeleen hyvin.
Minä ainakin lähden ensi viikolla katsomaan uusiksi Amoralin keikan, sillä mä haluan nähdä koko bändin, nyt tuli vaan seurattua miten se Ari pärjää.ja sujuko kliinitkin hyvin? Örinästä kliiniin vaihtaminen samassa biisissä voi nimittäin olla yllättävän vaikeeta. Oliko väkee kattomassa, tais kuitenkin olla aika valtava halli?
- lasit päässä
Frostbitessa kirjoitti:
Minä ainakin lähden ensi viikolla katsomaan uusiksi Amoralin keikan, sillä mä haluan nähdä koko bändin, nyt tuli vaan seurattua miten se Ari pärjää.Ja vaaleenpunaset korvatulpat korvissa näkee ja kuulee kaiken niin hienona :P
- tunnelmallisempi
Frostbitessa kirjoitti:
ja sujuko kliinitkin hyvin? Örinästä kliiniin vaihtaminen samassa biisissä voi nimittäin olla yllättävän vaikeeta. Oliko väkee kattomassa, tais kuitenkin olla aika valtava halli?
Sen takiahan mä missasinkin osan keikasta, kun luulin, että Amoral esiintyisi päästagella Arch Enemyn ja Lamb of Godin välissä. Päästage oli ihan valtavassa hallissa, vaikka porukkaa oli mun mielestä aika paljon (vaikea arvioida), niin ainakin 10x enemmän olisi hyvin mahtunut.
Amoral olikin pienemmässä hallissa, joka oli minusta parempi paikka sille porukalle, joka paikalla oli - ihan hyvin oli porukkaa!
Biisilistan antaa varmaan joku enemmän Amoralin biiseistä perillä oleva ja mun korvaan kaikki Arin laulu kuulostaa aina hyvältä.
Tosiaan, örinät kun sujuu, nyt puuttui sitten murinat sen yhden kaverin mielestä, mitähän eroa örinällä ja murinalla on? - jossei oo
lasit päässä kirjoitti:
Ja vaaleenpunaset korvatulpat korvissa näkee ja kuulee kaiken niin hienona :P
paikalla ollenkaan niinku sä niin ei yllättäen näe eikä kuule mitään ;)
- ja korvatulppia
lasit päässä kirjoitti:
Ja vaaleenpunaset korvatulpat korvissa näkee ja kuulee kaiken niin hienona :P
Olin kyllä ihan ilman laseja ja korvatulppia, joten yritä nyt vaan kestää tämä minun tyytyväinen hyminäni. Ei sun ole pakko tätä lukea.
- tunnelmista :),
tunnelmallisempi kirjoitti:
Sen takiahan mä missasinkin osan keikasta, kun luulin, että Amoral esiintyisi päästagella Arch Enemyn ja Lamb of Godin välissä. Päästage oli ihan valtavassa hallissa, vaikka porukkaa oli mun mielestä aika paljon (vaikea arvioida), niin ainakin 10x enemmän olisi hyvin mahtunut.
Amoral olikin pienemmässä hallissa, joka oli minusta parempi paikka sille porukalle, joka paikalla oli - ihan hyvin oli porukkaa!
Biisilistan antaa varmaan joku enemmän Amoralin biiseistä perillä oleva ja mun korvaan kaikki Arin laulu kuulostaa aina hyvältä.
Tosiaan, örinät kun sujuu, nyt puuttui sitten murinat sen yhden kaverin mielestä, mitähän eroa örinällä ja murinalla on?miltäs suckerpunch kuulosti livenä?
- olen jännittänyt
tunnelmallisempi kirjoitti:
Tosiaan, örinät kun sujuu, nyt puuttui sitten murinat sen yhden kaverin mielestä, mitähän eroa örinällä ja murinalla on?koko illan miten keikka sujuu ja tuleeko häiriötekijöitä. Nyt sitten odottelemaan omakohtaista Dante´s - kokemusta.
- P.askiainen
ja korvatulppia kirjoitti:
Olin kyllä ihan ilman laseja ja korvatulppia, joten yritä nyt vaan kestää tämä minun tyytyväinen hyminäni. Ei sun ole pakko tätä lukea.
Yäää..eikö siellä ollukkaa mitään "kunnon"häppeninkiä kun suuri hevi ikoni astui lavalle..onpa sitte tylsää...mä jo näin sieluni silmin otsikot:#"Idols tähti pyörtyi lavalle"
"Vihainen väkijoukko murjoibädin soittimet" ...njaa..no ehkä joskus jossain on semmostakin reipasta urheilija tapahtunut? - sitten***
P.askiainen kirjoitti:
Yäää..eikö siellä ollukkaa mitään "kunnon"häppeninkiä kun suuri hevi ikoni astui lavalle..onpa sitte tylsää...mä jo näin sieluni silmin otsikot:#"Idols tähti pyörtyi lavalle"
"Vihainen väkijoukko murjoibädin soittimet" ...njaa..no ehkä joskus jossain on semmostakin reipasta urheilija tapahtunut?vieläkin olla sekaisin happeningistä kun ei oikein saanut edes ulosannistasi selvää??
Amoral oli keikalla eikä esittämässä draamaa. Jätä ne ne sille kakkoseksi tulleelle ne elkeet. - liittyy teidänkin
sitten*** kirjoitti:
vieläkin olla sekaisin happeningistä kun ei oikein saanut edes ulosannistasi selvää??
Amoral oli keikalla eikä esittämässä draamaa. Jätä ne ne sille kakkoseksi tulleelle ne elkeet.mielestä amoral keskusteluunkin?
no anna abreu on muuten suositumpi kun amoral
lol olol - tollasta
liittyy teidänkin kirjoitti:
mielestä amoral keskusteluunkin?
no anna abreu on muuten suositumpi kun amoral
lol ololjust voi odottaakin joltain kakkosfanilta;)). liittyyhän ne annafanit amoraliin sillä lailla, että ne on jostain syystä olleet innokkaimpia itkijöitä Arin Amoraliin liittymisestä;))
- katkerana edelleen
tollasta kirjoitti:
just voi odottaakin joltain kakkosfanilta;)). liittyyhän ne annafanit amoraliin sillä lailla, että ne on jostain syystä olleet innokkaimpia itkijöitä Arin Amoraliin liittymisestä;))
siitä että anna on menestyneempi kun ari ja amoral yhteensä lol olol . joo eiköhän kaikki oo sille liittymiselle nauranu olkoon kenen tahansa fani haha. hyvä muuten se eka sinkku...NOT
- Metal_Fan
P.askiainen kirjoitti:
"Vihainen väkijoukko murjoibädin soittimet" ...njaa..no ehkä joskus jossain on semmostakin reipasta urheilija tapahtunut?Tapahtuma oli aika järkyttävän huonosti järjestetty. Bändi toisensa jälkeen peruutti ilmeisesti palkkioiden/ennakko palkkioiden maksamattomuuden vuoksi. Hyvä niin.. v mäistä tehdä artisti maksaa periaatteella. Esityksiäkin vaivasi vaisuus ja innottomuus. Lopun ajan tunnelma oli ilmeisesti tarttunut myös esiintyjiin. Ainoa joka pystyi vetämään energisen ja mahtavan setin oli Barathrum. Oli todella ilo seurata Demonos Sovan ja muun bändin raivoisaa esitystä. Siinä oli esimerkki miten ammattimiehet hoitavat keikan tilanteessa kuin tilanteessa.
Kiitos Barathrum, pelastit iltani. - SUUREEN ÄÄNEEN
Frostbitessa kirjoitti:
Minä ainakin lähden ensi viikolla katsomaan uusiksi Amoralin keikan, sillä mä haluan nähdä koko bändin, nyt tuli vaan seurattua miten se Ari pärjää.KUN NÄIN ETURIVISSÄ MARTTOJA!!!
AAAHAHAHA!!!!
AAAHAHAHA !!
AAAHAHA!!
AAHAHA!!!! - isot hallit.
Frostbitessa kirjoitti:
ja sujuko kliinitkin hyvin? Örinästä kliiniin vaihtaminen samassa biisissä voi nimittäin olla yllättävän vaikeeta. Oliko väkee kattomassa, tais kuitenkin olla aika valtava halli?
yksi olisi riittänyt hyvin.
- MUCH
Metal_Fan kirjoitti:
Tapahtuma oli aika järkyttävän huonosti järjestetty. Bändi toisensa jälkeen peruutti ilmeisesti palkkioiden/ennakko palkkioiden maksamattomuuden vuoksi. Hyvä niin.. v mäistä tehdä artisti maksaa periaatteella. Esityksiäkin vaivasi vaisuus ja innottomuus. Lopun ajan tunnelma oli ilmeisesti tarttunut myös esiintyjiin. Ainoa joka pystyi vetämään energisen ja mahtavan setin oli Barathrum. Oli todella ilo seurata Demonos Sovan ja muun bändin raivoisaa esitystä. Siinä oli esimerkki miten ammattimiehet hoitavat keikan tilanteessa kuin tilanteessa.
Kiitos Barathrum, pelastit iltani.INTERESTING.
- se eka sinkku
katkerana edelleen kirjoitti:
siitä että anna on menestyneempi kun ari ja amoral yhteensä lol olol . joo eiköhän kaikki oo sille liittymiselle nauranu olkoon kenen tahansa fani haha. hyvä muuten se eka sinkku...NOT
parempi kuin yksikään abreun biisi on tai koskaan tulee olemaan;D
- mutta...
SUUREEN ÄÄNEEN kirjoitti:
KUN NÄIN ETURIVISSÄ MARTTOJA!!!
AAAHAHAHA!!!!
AAAHAHAHA !!
AAAHAHA!!
AAHAHA!!!!oliko ne Arin, Amoralin vai joitain muita marttoja? Siellä kuului olevan noita Aria inhoaviakin kukkahattumarttoja, jotka paheksuivat Arin kielenkäyttöä? :O
- festarit vissiin ollu
eikä hevi-ari oo tällä kertaa ollu ykkösaihe, harmittaaks??
- taitaa olla ykkönen
Saas nähdä, huhu kertoo, ettei järjestäjä pystynyt maksamaan norjalaisten bändien lentoja ja palkkioistakin on maksettu vain osa.
Aika näyttää, pitääkö huhu paikkansa!
Voi olla viimeiset Frostbitet, sääli! - pelkkää huhua
taitaa olla ykkönen kirjoitti:
Saas nähdä, huhu kertoo, ettei järjestäjä pystynyt maksamaan norjalaisten bändien lentoja ja palkkioistakin on maksettu vain osa.
Aika näyttää, pitääkö huhu paikkansa!
Voi olla viimeiset Frostbitet, sääli!Itse paikallaolleena (perjantaina) voin vahvistaa puutteet järjestelyissä. Ja ilmeisesti myös Amoral on vetänyt keikan pitkälti omaan piikkiinsä.
- Hippityttö 92
pelkkää huhua kirjoitti:
Itse paikallaolleena (perjantaina) voin vahvistaa puutteet järjestelyissä. Ja ilmeisesti myös Amoral on vetänyt keikan pitkälti omaan piikkiinsä.
MITÄ! Eikö Amoral olekkaan saanut/saamassa rahojaan ko.keikasta?
No sitten tuo keikka meni promoamiseen..
Rohkee tai hullu se Ari kyllä on kun uskalsi mennä vetää settinsä , vaikka ennakkoon oli jupistu jostain "pullotuksesta " tms. häiriköinnistä.
Voi että kun en päässyt tuonne keikalle, piti lähteä vanhempien kanssa Rukalle hihtelemään-no on se hiihtelykin joskus kivaa.
Tuo (You Tubelta näkemäni)ruma öriseminen kyllä vie Arin heleän äänen kyllä huonoon suuntaan- aika näyttää kunka siinä käy. - täällä..
Hippityttö 92 kirjoitti:
Rohkee tai hullu se Ari kyllä on kun uskalsi mennä vetää settinsä , vaikka ennakkoon oli jupistu jostain "pullotuksesta " tms. häiriköinnistä.
Voi että kun en päässyt tuonne keikalle, piti lähteä vanhempien kanssa Rukalle hihtelemään-no on se hiihtelykin joskus kivaa.
Tuo (You Tubelta näkemäni)ruma öriseminen kyllä vie Arin heleän äänen kyllä huonoon suuntaan- aika näyttää kunka siinä käy.tiedetään kertoa:
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?p=682348&highlight=#682348
Uskomatonta perseilyä.. - Timbatumba
täällä.. kirjoitti:
tiedetään kertoa:
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?p=682348&highlight=#682348
Uskomatonta perseilyä..No jopas oli zembalot!
- ruma..
Hippityttö 92 kirjoitti:
Tuo (You Tubelta näkemäni)ruma öriseminen kyllä vie Arin heleän äänen kyllä huonoon suuntaan- aika näyttää kunka siinä käy.ja kauneus on kuulijan korvassa.
- pullosadetta?
siis Amoralin keikalla. Jostain luin että muutama pullo lensi lavalle, mutta ainakaan noissa keikkarapsoissa lue mitään sellaista?
- hikinen muovinen
fanta-pullo!!
- ja lensihän
hikinen muovinen kirjoitti:
fanta-pullo!!
sinne suomi/norja-lippu:)))
- tapahtumasta
esiintyjien kannalta
http://liuhun.blogspot.com/2009/02/can-you-festival.html- just..
Amoralin crewhun kuuluva kaveri..
- ja kuvasta
just.. kirjoitti:
Amoralin crewhun kuuluva kaveri..
Kiitokset faktoista ja 'himoartisti'kuvasta!
Ihmettelin itsekin, kun kukaan ei tiennyt mistään mitään. Kumma kun järjestäjä ei pyytänyt apua keneltäkään, kait nyt Lahdestakin olisi sen verran talkootyövoimaa löytynyt, että kunnon festarit olisi pystyyn saatu - sellaiset, joista olisi voinut muodostua perinteiset. Eihän jumankikka 18-vuotias yksinään pysty hallitsemaan tuollaisia kokonaisuuksia. Kunnon organisaatio pitää ehdottomasti olla takana.
Huh, huh!
No, itse maksoin mielelläni sen 44 euroa ihan Amoralin esiintymisestä - on ne pojat sen arvoisia. Kiitos pojat, kun tulitte paikalle ja esiinnyitte, vaikkei palkkiosta ollut tietoakaan.
Nähdään Dantesissa!
- bara fan
Tapahtuma oli aika järkyttävän huonosti järjestetty. Bändi toisensa jälkeen peruutti ilmeisesti palkkioiden/ennakko palkkioiden maksamattomuuden vuoksi. Hyvä niin.. v mäistä tehdä artisti maksaa periaatteella. Esityksiäkin vaivasi vaisuus ja innottomuus. Lopun ajan tunnelma oli ilmeisesti tarttunut myös esiintyjiin. Ainoa joka pystyi vetämään energisen ja mahtavan setin oli Barathrum. Oli todella ilo seurata Demonos Sovan ja muun bändin raivoisaa esitystä. Siinä oli esimerkki miten ammattimiehet hoitavat keikan tilanteessa kuin tilanteessa.
Kiitos Barathrum, pelastit iltani.- sitä bändiäs
täällä mainostat..meni heti mustalle listalle;I
- sä sun
parasuppojas täällä mainostelet? Ketään ei kiinnosta, mitä sä tunget sisääs.
- syntywän myös
hubaa wideoo...
http://www.youtube.com/watch?v=9PuGKuPw5EA- hupaisa video
kerrassaan. ;) kyllä on tullut naureskeltua tuolle tapahtumalle täältä ruudun takaa jälkeenpäin. itsekin kyllä perjantaina siellä olin, mutta ei se silloin vaikuttanut (vielä) kovin katastrofaaliselta ;)
- toiki tapahtumasarja
hupaisa video kirjoitti:
kerrassaan. ;) kyllä on tullut naureskeltua tuolle tapahtumalle täältä ruudun takaa jälkeenpäin. itsekin kyllä perjantaina siellä olin, mutta ei se silloin vaikuttanut (vielä) kovin katastrofaaliselta ;)
ois omiaan. apuu ei oteta wastaan ku sitä tarjotaan waan koitetaan selwii ite waik ei oo aawistustakaan mitä kaikkee pitäis handlata. noh pelashan ne limusiinit kuiten ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318