juttu että10 gr päiväannoksella kalaöljyä päivässä ASA yliherkkyys helpottui ,vaikka oireet oli ollut vaikeita,jopa anafylaktisia reaktioita potilailla ennen.6-8 viikon syömisen jälkeen oireita ei enää tullut.Kun päivittäinen kalaöljyn nauttiminen lopetetttiin tai saannin määrää laskettiin yliherkkyysoireet palasivat 2-3 viikossa.
Ja jutussa sanotaan että havainto saattaa helpottaa ASA yliherkkien elämää mutta itse sitä ei saa mennä kokeilemaan.HAH HAH
Mistään mistä voisi olla apua ei saa kokeilla.
Kyllä tämä maailma on niin lääkkeesteitty.Omia aivoja ei saa käyttää.Sitten vasta kun kalaöljy saa jonkun lääkenimen ja sitä valmistetaan lääkefirmassa,sitä saa vasta käyttää.Reseptillä.
Uudessa astma-ja allergia
7
375
Vastaukset
- ns. luontaistuotteita
ei enää ole, vaan niistäkin tehdään "lääkkeitä" ja niitä taas saa myydä vain samat tahot, miktä myyvät lääkkeitäkin.
- Bio-Vitan sivuilta
kun haluan varmistaa minkälaisia annostuksia voi jotain lisäravinnetta ottaa.
Huvittavaa tosiaan on, että vasta kun kalaöljyistä tosiaan tulisi lääkefirmojen tuotteita, niitä voi ottaa purkin kyljessä olevilla suosituksilla.
Ei ne lääkefirmatkaan korvaa jos ko. suosituksilla tulisi haittoja. Melkoista monopolitoimintaa yrittävät harrastaa.
Mutta hyvä tieto kuitenkin itse asiasta. - lääkefirmat
ajavat voimakkaasti etujaan, mutta on asiassa toinenkin puoli. Oli mikä aine tahansa, niin liiallisena määränä kaikki on myrkkyä. Samoin ihmisten sairaudet, muu lääkintä yms. voivat aiheuttaa, että kaikki ei sovi kaikille. Resepteillä yritetään varmistaa oikea annostus yksilölle.
Luontaistuotteet ovat aiheuttaneet myös pahoja ongelmia ihmisille. Ajatellaan, että kun joku on terveellistä, niin se on sitä terveellisempää, mitä enemmän sitä nauttii.
Luontaistuotteidenkin käyttö vaatii hyvää perehtymistä asiaan. Itse olen kerännyt eri tietolähteistä ympäri maailmaa tietoa luontaistuotteiden vaikuttavista aineista ja myös niiden mahdollisista sivuvaikutuksista. Nämäkään asiat eivät todellakaan ole ihan yksinkertaisia.- annostellaan
myös myrkkyjä, joten ei se tee asiasta sen kummempaa. Pohjimmainen ajatus ei olekaan se resepti, vaan lääkefirmojen voiton maksimointi.
Sain reseptillä accolatea ja yhden pilsun jälkeen ryömin pitkin lattioita. Eli ei se reseptillä olo merkitse mitenkään turvallisuutta käyttäjälle. - kyseessä
annostellaan kirjoitti:
myös myrkkyjä, joten ei se tee asiasta sen kummempaa. Pohjimmainen ajatus ei olekaan se resepti, vaan lääkefirmojen voiton maksimointi.
Sain reseptillä accolatea ja yhden pilsun jälkeen ryömin pitkin lattioita. Eli ei se reseptillä olo merkitse mitenkään turvallisuutta käyttäjälle.ollessa joku on kuitenkin sentään tehnyt harkintaa oikeasta annostelusta.
- tutkija2
Kannattaa syödä rasvaista kalaa kuten lohta. Äkkiä siitä pääsee 10 g päiväannoksiin. Tai vanhaa kunnon Möllerin kalanmaksaöljyä (pillereinä). Saa ihan ilman reseptiä.
- lissää tietoo
http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=1500000000000142&posting=22000000024808674
Ei kait kukkaa tyyppi oo niin hölmö et vetelee asperiinii jos on sill yliherkkä et ens söis kalaöljyy ja sit vetäis pari tabua ja kattos jääks henkii vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872