Mihin Köyhä Opiskelija päätyi raskautensa suhteen? (nyt jo edelliselle sivulle pudonnut aloitus)
Täällähän melkein kiintyy ihmisiin, niin jää uteliaaksi heidän suhteensa...
Entä onko syöpään sairastuneen hoidot jo saatu alkamaan? Mikä on ennuste? Toivottavasti kaikki hyvin...
Mikä päätös?
19
658
Vastaukset
- Niin kiintyykin
Ei liene huono asia, että myös tuntemattomien kohtalo aiheuttaa kiintymystä, näin käy monilla palstoilla.
- ny en enää
ihmettele, miksi nämä hörhöt täällä ottaa niin henkilökohtaisesti toisten abortit. Miksi vieraisiin ihmisiin kiintyy? En ymmärrä. Eikö jokainen voisi hoitaa vain omat asiansa? Tottakai sitä saa olla utelias ja lukea erilaisia tarinoita, mutta että kiintyä...? Aika vahva sana!
- 1977
ny en enää kirjoitti:
ihmettele, miksi nämä hörhöt täällä ottaa niin henkilökohtaisesti toisten abortit. Miksi vieraisiin ihmisiin kiintyy? En ymmärrä. Eikö jokainen voisi hoitaa vain omat asiansa? Tottakai sitä saa olla utelias ja lukea erilaisia tarinoita, mutta että kiintyä...? Aika vahva sana!
Sitä puhutaan empaattisuutena ja sympaattisuutena, kun osaa asettua toisen asemaan ja on oikeasti, vilpittömästi huolissaan muiden (myös itselleen tuntemattomien) olentojen kohtaloista.
Voit yrittää elää elämää, jossa jokainen hoitaa vain omat asiansa. Monet meistä ei siihen elämään halua sekaantua. - Saara
1977 kirjoitti:
Sitä puhutaan empaattisuutena ja sympaattisuutena, kun osaa asettua toisen asemaan ja on oikeasti, vilpittömästi huolissaan muiden (myös itselleen tuntemattomien) olentojen kohtaloista.
Voit yrittää elää elämää, jossa jokainen hoitaa vain omat asiansa. Monet meistä ei siihen elämään halua sekaantua.Vilkaisin tänään Ilta-Sanomien keskustelupalstaa. Ikävä juttu tämä Noran juttu, ja kaikki sympatia vanhempien tuskalle jota ei voine käsittää muu kuin saman kokenut. Mutta ne tunteenpurkaukset nettikeskusteluissa olivat mielestäni aivan käsittämättömiä - meni jo parikin astetta tavanomaisen empaattisuuden yli. Siellä runoillaan loruja ja im memoriam -riimejä enkelilapsesta tms. aivan tuntemattomasta ihmisestä. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinekään teini, joka on sammunut hankeen ja kuollut, eikä moista paatosta ollut ennen havaittavissa täysin tuntemattomien taholta. Oletan siis tähän käytökseen olevan syynä tämän nuoren tytön harvinaisen kauneuden. Kaunis tyttölapsi herättää enemmän herkkiä tunteita kuin finninaamainen pojankoltiainen.
- 1977
Saara kirjoitti:
Vilkaisin tänään Ilta-Sanomien keskustelupalstaa. Ikävä juttu tämä Noran juttu, ja kaikki sympatia vanhempien tuskalle jota ei voine käsittää muu kuin saman kokenut. Mutta ne tunteenpurkaukset nettikeskusteluissa olivat mielestäni aivan käsittämättömiä - meni jo parikin astetta tavanomaisen empaattisuuden yli. Siellä runoillaan loruja ja im memoriam -riimejä enkelilapsesta tms. aivan tuntemattomasta ihmisestä. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinekään teini, joka on sammunut hankeen ja kuollut, eikä moista paatosta ollut ennen havaittavissa täysin tuntemattomien taholta. Oletan siis tähän käytökseen olevan syynä tämän nuoren tytön harvinaisen kauneuden. Kaunis tyttölapsi herättää enemmän herkkiä tunteita kuin finninaamainen pojankoltiainen.
Olen vaihteeksi kuin tynnyrissä, enkä tiedä mistä puhutaan. Nora kuka?
Yli menemistä näkee tälläkin palstalla, mutta sillä kiven tasolla, eli pitäisi pystyä samaistumaan alkioon. Minäpä yritän...
Löin tuohon tyhjiä välilyöntejä, jotka varmaan häviää... Se tyhjyys yritti kuvata mitä ajattelin. Ja se tyhjyyshän laittaa runoilemaan "voi äiti miksi teit minulle tämän...".
Mutta sitähän minä lähdin sanomaan, että varsinkin tuolla eläintensuojelun puolella näkee paljon tätä runoilua. - 1977
1977 kirjoitti:
Yli menemistä näkee tälläkin palstalla, mutta sillä kiven tasolla, eli pitäisi pystyä samaistumaan alkioon. Minäpä yritän...
Löin tuohon tyhjiä välilyöntejä, jotka varmaan häviää... Se tyhjyys yritti kuvata mitä ajattelin. Ja se tyhjyyshän laittaa runoilemaan "voi äiti miksi teit minulle tämän...".
Mutta sitähän minä lähdin sanomaan, että varsinkin tuolla eläintensuojelun puolella näkee paljon tätä runoilua.Ihan varmuuden vuoksi nyt kuitenkin sanon, että vaikka olen äärimmäisen kiintynyt myös jokaiseen eläimeen (tuntemaani tai tuntemattomaani), niin runoja en ole väsännyt kuin omistani...
- Saara
1977 kirjoitti:
Mutta sitähän minä lähdin sanomaan, että varsinkin tuolla eläintensuojelun puolella näkee paljon tätä runoilua.Runo Kesäkissa, se oli niin tyylipuhdasta kitschiä - mutta kyllä vain tuli tippa silmään.
Eläinsuojelussa pitäisi nimenomaan pitää tunteet kansiossa työn aikana ja pyrkiä tekemään järkeviä ja nopeita eläimen/eläimien hyvinvointia koskevia päätöksiä. Se, että eläinsuojelu on luiskahtanut hempeilevien pikkulikkojen käsiin tuo mukanaan outoja lieveilmiöitä. Puhumattakaan sitten näistä erilaisista aktiivi-idiooteista, joista eläimenä toteaisin vain; kuka tarvitsee vihollisia kun on tällaisia ystäviä... - Saara
1977 kirjoitti:
Mutta sitähän minä lähdin sanomaan, että varsinkin tuolla eläintensuojelun puolella näkee paljon tätä runoilua.on viikko siten kadonnut 14-vuotias tyttö. Löytyi eilen kuolleena hangesta, juotuaan puolilitraa vodkaa.
- päivänä
Saara kirjoitti:
on viikko siten kadonnut 14-vuotias tyttö. Löytyi eilen kuolleena hangesta, juotuaan puolilitraa vodkaa.
ei tiedä kuka on Nora, joka löydettiin kuolleena, ei voi kun ihmetellä yleissivistyksen puutetta ihmisellä, joka tälläkin hetkellä on netissä kiinni????
- SaskiaG
päivänä kirjoitti:
ei tiedä kuka on Nora, joka löydettiin kuolleena, ei voi kun ihmetellä yleissivistyksen puutetta ihmisellä, joka tälläkin hetkellä on netissä kiinni????
Käsitykseni yleissivistyksestä eroaa ilmeisesti sinun näkemyksestäsi aika paljon, itsekään en tiennyt kuka Nora, ennen tämän ketjun lukemista. Surullinen tapaus mutta itse en rustailisi muistorunoja henkilölle jota en tunne
Maailma on tosiaan muuttunut jos yleisisvistystä on se että tietää nimeltä hankeen kuolleen varhaisteinin, ei ihme että minun on vaikea saada keskusteluseuraa. - satuapa
päivänä kirjoitti:
tosiaan yleissivistyksen puutetta, jos ei osaa kaikkien kuolleiden etunimiä kyseiseen tapaukseen yhdistää...?
Henk koht: vaikka 14-vuotiaan kuolema surullinen onkin, esim. YLE ja HS ovat keksineet kyllä näille päiville vähän suurempaakin ihmismäärää koskettavia aiheita nettisivuilleen.
Onko yleissivistystä lukea iltapäivälehtien nettisivuja? - Empatiaa ja sympatiaa
ny en enää kirjoitti:
Itse olen erittäin tyytyväinen, etten ole tullut kyyniseksi ja vain omasta itsestäni välittäen. Kannan huolta, vammaisista, vakavasti sairaista, eläimistä, lapsista.
En halua koskaan kovettua. - netissä pyörii
SaskiaG kirjoitti:
Käsitykseni yleissivistyksestä eroaa ilmeisesti sinun näkemyksestäsi aika paljon, itsekään en tiennyt kuka Nora, ennen tämän ketjun lukemista. Surullinen tapaus mutta itse en rustailisi muistorunoja henkilölle jota en tunne
Maailma on tosiaan muuttunut jos yleisisvistystä on se että tietää nimeltä hankeen kuolleen varhaisteinin, ei ihme että minun on vaikea saada keskusteluseuraa.eikä tiedä kuka on kuollut Nora, se on todella yleissivistyksen puutetta. Menit mille tahansa sivustolle, hotmailit, IS, IL, HS, Ampparit jne. joka paikassa on tapaus Nora. Täytyy aikamoiset silmälaput olla jos ei edes kaupassa tai kioskin ohi kävellessä näe iltapäivälehtien lööppejä, joissa tapaus Nora on viikon verran ollut.
- sydänakka
SaskiaG kirjoitti:
Maailma on tosiaan muuttunut jos yleisisvistystä on se että tietää nimeltä hankeen kuolleen varhaisteinin, ei ihme että minun on vaikea saada keskusteluseuraa.>>Maailma on tosiaan muuttunut jos yleisisvistystä on se että tietää nimeltä hankeen kuolleen varhaisteinin, ei ihme että minun on vaikea saada keskusteluseuraa.
- sydänakka
Saara kirjoitti:
Vilkaisin tänään Ilta-Sanomien keskustelupalstaa. Ikävä juttu tämä Noran juttu, ja kaikki sympatia vanhempien tuskalle jota ei voine käsittää muu kuin saman kokenut. Mutta ne tunteenpurkaukset nettikeskusteluissa olivat mielestäni aivan käsittämättömiä - meni jo parikin astetta tavanomaisen empaattisuuden yli. Siellä runoillaan loruja ja im memoriam -riimejä enkelilapsesta tms. aivan tuntemattomasta ihmisestä. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinekään teini, joka on sammunut hankeen ja kuollut, eikä moista paatosta ollut ennen havaittavissa täysin tuntemattomien taholta. Oletan siis tähän käytökseen olevan syynä tämän nuoren tytön harvinaisen kauneuden. Kaunis tyttölapsi herättää enemmän herkkiä tunteita kuin finninaamainen pojankoltiainen.
..ja sillä mässäily on kai tullut jäädäkseen...
Mitä mieltä muuten olette näistä tekstiviesteistä, joissa kehotetaan sytyttämään kynttilä ikkunalle tiettyyn aikaan 'sen ja sen muistolle'? - sydänakka
ny en enää kirjoitti:
Minä taas ihmettelen, että kuinka jotkut hörhöt hoitelevat aina vain omia asioitaan, eivätkä välitä toisista ihmisistä tuon taivaallista?!
- 1977
netissä pyörii kirjoitti:
eikä tiedä kuka on kuollut Nora, se on todella yleissivistyksen puutetta. Menit mille tahansa sivustolle, hotmailit, IS, IL, HS, Ampparit jne. joka paikassa on tapaus Nora. Täytyy aikamoiset silmälaput olla jos ei edes kaupassa tai kioskin ohi kävellessä näe iltapäivälehtien lööppejä, joissa tapaus Nora on viikon verran ollut.
...aborttipalstalla niin eipä ole Norasta ollut puhetta, eihän häntä kai abortoitu.
Helpotti minullakin kun pääsin töistä kotiin ja sain päivän lehden eteeni.
Surullista, niin nuori... - kldsklsd
ny en enää kirjoitti:
"Kun on tunteet"...eiks ole hienoa, että joku jaksaa olla IHMINEN...?
- 1977
netissä pyörii kirjoitti:
eikä tiedä kuka on kuollut Nora, se on todella yleissivistyksen puutetta. Menit mille tahansa sivustolle, hotmailit, IS, IL, HS, Ampparit jne. joka paikassa on tapaus Nora. Täytyy aikamoiset silmälaput olla jos ei edes kaupassa tai kioskin ohi kävellessä näe iltapäivälehtien lööppejä, joissa tapaus Nora on viikon verran ollut.
Mikä on Ampparit?
Hö höö... en ole muuten yli viikkoon käynyt missään asioilla, kesksutessa, sivistyksen parissa, kaupassa... Ollu vain töissä ja kotona... Ei tartte olla silmälappuja, kun asuu maalla. Sitä keksii muutakin tekemistä kun joidenkin lööppien tuijottelun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008