Jos tästä olisi apua

katsoisitko minulle

Minua piinaa ajatus miehestä tuleeko hän yrittämään takaisin minun suosioon?
Tulisiko takaisin muuttuneena? Vaiko kuljen yksin eteenpäin elämääni. Vaikea on enää rakastua, kun sai kokea sen kaiken. Onko se niin että tämä riitti ja otin opiksi enkä anna kenenkään enää tulla lähelleni ehdokkaita kyllä tulee eteeni, mutta ei kiinnosta mikään. Onko tämä nyt paikalla tallaamista asunnon ja työpaikan väliä ja nukkumaan:-).. Kiitokset jos apuasi antaisit näkemällä.

2

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agaatti

Et enää anna käyttää itseäsi hyväksi ihmissuhteissa. Siksi tällä miehellä ei ole enää mitään asiaa kotiisi tai elämääsi millään tasolla. Hän ei tule muuttumaan sinun takiasi, miellyttääkseen sinua, vaan vasta omat terveydelliset seikat saavat hänet tarkistamaan kurssia - ehkä liian myöhään, kun vahingot ovat jo korjaamattomia.

Eivät toki kaikki miehet ole tällaisia ongelmatapauksia. Jos itse haluat, voit luoda hyvän ja arkisen turvallisen suhteen luotettavamman ja itsenäisemmän ihmisen kanssa.

Elämässäsi on paljon muutakin kuin työ ja koti, vaikka et seurustelisikaan. Onhan ystävät, sukulaiset, harrastukset ja näkyy myös lapsi (kaksi lasta, näen nuoremman ja vanhemman, mutta en saa selvää onko se sama lapsi eri ikäisenä vai kaksi eri lasta?), joille olet tärkeä aikuinen.

Ehkäpä tässä räväytät kevään korvalla ja kerrankin hemmottelet itseäsi oikein kunnolla ja hyvällä omallatunnolla, pidät kunnon hemmottelupäivän tai menet matkalle samanhenkisessä seurassa (kylpylään? näkyy höyryä...).

Hyvää kevään odotusta sinulle, valo lisääntyy sekä luonnossa että sinun elämässäsi, kun jätät menneen rohkeasti ja katsot kohti uusia päiviä.

• Suuret kiitokset

Kyllä 2 lasta on. Toinen vain jo vanhempi tämä toinen iltatähti. Näet ehkä samana kun kumpikin on minun mielestä onnistujia samantyylisiä.Toinen nyt nuorempana astelee siskonsa jalanjälkiä. Niin myös sekin minun opettamia elämään jossa on aina 2 vaihtoehtoa. Valitse se oikea olen opettanut. Itsenäisiä pärjääviä, ja koulu menee hyvin toisella nyt ja toinen valmistuu. Minulle elämässä tärkeimpiä lapset.

Ehkä olet Agaatti oikeassa jos se hetki tulee hän eteeni tulee tämä mies vielä en hyväksy kaikki mennyt palautuu, ja pelkään en osaa nauttia hänestä pelkään vain vanhan toistuvan.

Höyryä näet ;-) Kyllä minua pyydettiin juuri tällaiseen hyvän ystävän mökki, ja kylpylä vieres ja lapset lähtee ulkomaille eli minulle tulos lomaa.

Kiitos vielä ja tämä auttoi minua siihen mitä itselläkin pyörii päässä. Mukavaa kevään odotusta sinne. Minäkin jo odotan sitä aurinkoa meren jäällä hiihtoa.;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe