Moikka. Onko kellään kokemusta Anita babybelt tukivyöstä? Mietin sellaisen hankintaa kun yläselkää vaivaa. lapaluun kohdalta suunnilleen. Onko vyöstä hyötyä noin ylös ulottuvaan vaivaan vai auttaako vain alaselän ja ristiselän kohdalla?
anita tukivyö
2
470
Vastaukset
- sellaisen..
Ostin sellaisen pari viikkoa sitten,kun neuvolassa neuvottiin sellainen hankkimaan,kun kaksosia odotan. Olen sitä käyttänyt koiralenkeillä,kun vatsa painaa tonne alas niin paljon ja alaselkä kipuihin. On se varmaan vähän auttanut,mutta odotin kyllä enemmän apua. Tai sitten en vaan osaa sitä oikeaan kohtaan ja oikeeseen kireyteen laittaa. En kyllä osaa ajatella,että mitenkään yläselkää tukisi. Mulla lapaluut koko ajan jumissa ja en kyllä ole huomannut,että mitenkään sinne olisi vaikuttanut.
Mitä mieltä muut... ?? - ei tue juurikaan
Mulla oli esikoisen aikana tuo Anita tulivyö ja kyllä siitä vähän apua oli, mutta on aika hepponen ja oikeastaan vaan tukee kapealta alueelta tarravyön kohdalta. Venähtää myös nopeasti. Tähän raskauteen hankin kunnon raskausajan tukivyön, joka tulee aika ylös asti ja joka on huomattavasti napakampaa materiaalia. Tässä linkki tuotteeseen:
http://www.bort.de/englisch/produktkatalog/content_detail.asp?prg=4&item=19260
Löytyy Helsingistä Töölön Tullinpuomin lähellä olevasta myymälästä, joka myy kaikenlaisia fysiologisia apuvälineitä. Hoitaja Naistenklinikalta vinkkasi, kun valittelin alaselkää...
Nyt ollaan viikolla 36 4 ja vyön avulla olen saanut selkäongelmat hallintaan. Etenkin kävelylenkeillä on ollut apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760