Saako TEAM-"Liitto"

Maksanko turhasta

teidän kannatusta?.Itse vähän tämä nykyinen epäilyttää, kun nämä vapaa jäsenyydellä hilluvat eläkelläiset rosvoavat osaston kassan pärnun matkalleen.

13

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannatusta saa!

rivijäsenille vois olla muutakin tarjolla, kuin aina näitä viron matkoja!!! Kyllähän eläkeläiset pääsee matkustelemaan millon vain haluavat!

• he itse maksavat

jäsenmaksunsa. Te töissä olijat elätte siivellä liitoissa, kun työnantaja maksaa jäsenmaksut.

• asioista perillä
        he itse maksavat kirjoitti:

jäsenmaksunsa. Te töissä olijat elätte siivellä liitoissa, kun työnantaja maksaa jäsenmaksut.

mitään jäsenmaksuja maksa.Ja kyllähän työtätekevä väki maksaa itse jäsenmaksunsa palkasta.Työnantaja korkeintaan tilittää liitolle maksetut maksut.Että turha Saatana tulla päätä aukomaan tommosista asioista mistä ei mitään tiedä.

• paljastui tietämättömyys
        he itse maksavat kirjoitti:

koskapa tietoosi ei ole tullut, että työläinen joko itse tilittää palkastaan esim 1.2% liiton tai sitten antaa palkkatoimistoon valtakirjan, jolloin palkanlaskija laskee veloitettavan jäsenmaksun puolestasi.
        "Loimaanliitto" on sitten asia erikseen.

• asioista perillä
        paljastui tietämättömyys kirjoitti:

koskapa tietoosi ei ole tullut, että työläinen joko itse tilittää palkastaan esim 1.2% liiton tai sitten antaa palkkatoimistoon valtakirjan, jolloin palkanlaskija laskee veloitettavan jäsenmaksun puolestasi.
        "Loimaanliitto" on sitten asia erikseen.

paljasti, otappa asioista selvää.Ja "Loimaanliitto" ei ole mikään liitto vaan työttömyyskassa.Että näin meillä.

• kerätyt rahat johonkin haaskata.

• kyllästynyt siivellä kulke...

puolesta.Pitäähän asioissa joku tolkku olla.

• te niin kovasti

ruinaatte? onkohan arvaus oikea mikä mielessä pyörii... oon kuulu siittä eläkeläisestä joka on osaston puheenjohtaja, ja tietenkin perillä jokaisen asiasta!

• pidämme
        te niin kovasti kirjoitti:

ruinaatte? onkohan arvaus oikea mikä mielessä pyörii... oon kuulu siittä eläkeläisestä joka on osaston puheenjohtaja, ja tietenkin perillä jokaisen asiasta!

työssä käyvistäkin huolta niin myös itsestämmekin. rentouttavaa lomaa vain kaikille!

• kyllä te eläkeläiset
        pidämme kirjoitti:

työssä käyvistäkin huolta niin myös itsestämmekin. rentouttavaa lomaa vain kaikille!

pääsette matkoille lähtemään millon vain´haluatte toista se on meillä töissä käyville ei sitä niin vai lähetä reissuun, vai onko jo teille dementtia alkanut kun ette muista millaista se työelämä olikaan!

• ne työelämän
        kyllä te eläkeläiset kirjoitti:

pääsette matkoille lähtemään millon vain´haluatte toista se on meillä töissä käyville ei sitä niin vai lähetä reissuun, vai onko jo teille dementtia alkanut kun ette muista millaista se työelämä olikaan!

ajat muistetaan, oli mukavaa aikaa, työssä ei menny kuin 8 tuntia päivässä, oli pitkät kesälomat, oli aikaa ja rahaa matkustella.

• ei ole
        ne työelämän kirjoitti:

ajat muistetaan, oli mukavaa aikaa, työssä ei menny kuin 8 tuntia päivässä, oli pitkät kesälomat, oli aikaa ja rahaa matkustella.

kuin 4 viikon kesäloma. te eläkeläiset ootte kokoajan lomalla HOX! Ja ammattiyhdistys aktiiveja!

• taitaa just
        ei ole kirjoitti:

kuin 4 viikon kesäloma. te eläkeläiset ootte kokoajan lomalla HOX! Ja ammattiyhdistys aktiiveja!

olla ehkä metalliliitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe