teidän kannatusta?.Itse vähän tämä nykyinen epäilyttää, kun nämä vapaa jäsenyydellä hilluvat eläkelläiset rosvoavat osaston kassan pärnun matkalleen.
Saako TEAM-"Liitto"
13
465
Vastaukset
- kannatusta saa!
rivijäsenille vois olla muutakin tarjolla, kuin aina näitä viron matkoja!!! Kyllähän eläkeläiset pääsee matkustelemaan millon vain haluavat!
- he itse maksavat
jäsenmaksunsa. Te töissä olijat elätte siivellä liitoissa, kun työnantaja maksaa jäsenmaksut.
- asioista perillä
he itse maksavat kirjoitti:
jäsenmaksunsa. Te töissä olijat elätte siivellä liitoissa, kun työnantaja maksaa jäsenmaksut.
mitään jäsenmaksuja maksa.Ja kyllähän työtätekevä väki maksaa itse jäsenmaksunsa palkasta.Työnantaja korkeintaan tilittää liitolle maksetut maksut.Että turha Saatana tulla päätä aukomaan tommosista asioista mistä ei mitään tiedä.
- paljastui tietämättömyys
he itse maksavat kirjoitti:
koskapa tietoosi ei ole tullut, että työläinen joko itse tilittää palkastaan esim 1.2% liiton tai sitten antaa palkkatoimistoon valtakirjan, jolloin palkanlaskija laskee veloitettavan jäsenmaksun puolestasi.
"Loimaanliitto" on sitten asia erikseen. - asioista perillä
paljastui tietämättömyys kirjoitti:
koskapa tietoosi ei ole tullut, että työläinen joko itse tilittää palkastaan esim 1.2% liiton tai sitten antaa palkkatoimistoon valtakirjan, jolloin palkanlaskija laskee veloitettavan jäsenmaksun puolestasi.
"Loimaanliitto" on sitten asia erikseen.paljasti, otappa asioista selvää.Ja "Loimaanliitto" ei ole mikään liitto vaan työttömyyskassa.Että näin meillä.
kerätyt rahat johonkin haaskata.
- kyllästynyt siivellä kulke...
puolesta.Pitäähän asioissa joku tolkku olla.
- te niin kovasti
ruinaatte? onkohan arvaus oikea mikä mielessä pyörii... oon kuulu siittä eläkeläisestä joka on osaston puheenjohtaja, ja tietenkin perillä jokaisen asiasta!
- pidämme
te niin kovasti kirjoitti:
ruinaatte? onkohan arvaus oikea mikä mielessä pyörii... oon kuulu siittä eläkeläisestä joka on osaston puheenjohtaja, ja tietenkin perillä jokaisen asiasta!
työssä käyvistäkin huolta niin myös itsestämmekin. rentouttavaa lomaa vain kaikille!
- kyllä te eläkeläiset
pidämme kirjoitti:
työssä käyvistäkin huolta niin myös itsestämmekin. rentouttavaa lomaa vain kaikille!
pääsette matkoille lähtemään millon vain´haluatte toista se on meillä töissä käyville ei sitä niin vai lähetä reissuun, vai onko jo teille dementtia alkanut kun ette muista millaista se työelämä olikaan!
- ne työelämän
kyllä te eläkeläiset kirjoitti:
pääsette matkoille lähtemään millon vain´haluatte toista se on meillä töissä käyville ei sitä niin vai lähetä reissuun, vai onko jo teille dementtia alkanut kun ette muista millaista se työelämä olikaan!
ajat muistetaan, oli mukavaa aikaa, työssä ei menny kuin 8 tuntia päivässä, oli pitkät kesälomat, oli aikaa ja rahaa matkustella.
- ei ole
ne työelämän kirjoitti:
ajat muistetaan, oli mukavaa aikaa, työssä ei menny kuin 8 tuntia päivässä, oli pitkät kesälomat, oli aikaa ja rahaa matkustella.
kuin 4 viikon kesäloma. te eläkeläiset ootte kokoajan lomalla HOX! Ja ammattiyhdistys aktiiveja!
- taitaa just
ei ole kirjoitti:
kuin 4 viikon kesäloma. te eläkeläiset ootte kokoajan lomalla HOX! Ja ammattiyhdistys aktiiveja!
olla ehkä metalliliitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750