Löytyykö moisesta baarista ihkuja kundeja?
koskibaari
6
1200
Vastaukset
- löytyä
puliukkoja paikka täynnä
- pitäähän Siuron puliveivare...
muilla "joutoihmisillä" olla juopottelupaikka, so so
ei saa moittia, sinne vaan joukkoon mukaan... - ostaa?
..Sana puliukko tulee ruotsinkielisestä polityrgubbe, viittaen rappioalkoholistien tapaan etsiä päihtymistä kaikista saatavilla olevista tuotteista, mm. huonekalukiilloitusaine, "pulituuri" tai "puli" jossa kiilloittavat (puleeraavat) aineet olivat spriihin liuotettuja. Muita korvaavia juomia on ollut ns. "tenu", eli denaturoitu etanoli joita esiintyi eri nimikkeillä; T-sprii, Sinisprii, Sinol, Lasol ym. sekä erilaiset partavedet ja colognet, joita puliukot saivat eri tekniikoilla "juomakelpoisiksi"
- reippaasti!
ostaa? kirjoitti:
..Sana puliukko tulee ruotsinkielisestä polityrgubbe, viittaen rappioalkoholistien tapaan etsiä päihtymistä kaikista saatavilla olevista tuotteista, mm. huonekalukiilloitusaine, "pulituuri" tai "puli" jossa kiilloittavat (puleeraavat) aineet olivat spriihin liuotettuja. Muita korvaavia juomia on ollut ns. "tenu", eli denaturoitu etanoli joita esiintyi eri nimikkeillä; T-sprii, Sinisprii, Sinol, Lasol ym. sekä erilaiset partavedet ja colognet, joita puliukot saivat eri tekniikoilla "juomakelpoisiksi"
Eli jos "ihku" on mielestäsi runsaasti juopunut kännikala, sinne vaan!
- Vierailija
reippaasti! kirjoitti:
Eli jos "ihku" on mielestäsi runsaasti juopunut kännikala, sinne vaan!
Joskus muinoin käytiin kyseisessä paikassa ja meinasi tulla tappelu n.5 minuutissa vaikka sitä ei edes yritetty meidän taholta.Joku kännikala siinä uhosi kurat housuissa 3 promillen soosissa.Ihan kiva paikka. :)
- kalastelija(saamamies)
Vierailija kirjoitti:
Joskus muinoin käytiin kyseisessä paikassa ja meinasi tulla tappelu n.5 minuutissa vaikka sitä ei edes yritetty meidän taholta.Joku kännikala siinä uhosi kurat housuissa 3 promillen soosissa.Ihan kiva paikka. :)
Ennenmuinoin kun Punttijaska oli vielä hengissä se kävi välillä putoamassa sillalta sinne kosken kivikkoon. Kesä kun oli, niin koski oli jokseenkin kuiva. Tuli sitten taas jatkamaan biljardia vaikka otsassa oli hyvänlainen haava. Ei silloin tapeltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195