Hei!
Mitä teillä menee kerralla ahmiessa? kiinnostaa tietää, kun nää mun määrät tuntuu niin sairailta ja ne mitä syö...
Suunnitteletteko ahmimisen? Vai iskeekö himo yllättäen?
Itsellä iskee ihan ykskaks ja sitten syön vain siks kun tiedän oksentavani
Mitä menee ahmiessa?
12
2080
Vastaukset
- jo5vuottabulimiaa
2 isohkoa lautasellista puuroa tai velliä maitoon tai veteen tehtynä paljolla sokerilla ja rasvalla
5 mukillista teetä
5-10 leipää rasvalla ja juustolla ja/tai kasviksella
300-500g irtokarkkeja
2 mukia limpparia
1 lautasellinen salaattia ja paljon kastiketta
lisäksi kenties vielä joku pulla tai keksi.
3kg tavaraa on aika maksimimäärä, minkä pystyy vetämään kerralla, silloin tulee ihan helvetin, siis todella karmea olo ja oksennuskin tulee silloin todella helposti, kun on niin vitun paha olo.
Tai sitten esim. 1kg ranskalaisia paljolla ketsupilla ja päälle 5 lasia limpparia tai jotain mehua ja sitten paljon karkkeja tai jotain muuta makeaa. Tai sitten ei makeaa.
Mutta nuo määrät vaihtelevat paljon, aika harvoin enää noin paljon, silloin jos olen yksin niin voi hyvinkin mennä..
Yleensä suunnitelen syömingit etukäteen.- ja sä oot laiha!
Tossa tulikin... Juotko aina noin paljon?
Voi kun mäkin voisin vetää noin paljon ja olla yhtä laiha. Mä syön lähinnä hedelmiä, leipää, jugurttia, puuroa, pullaa, keksiä... Ja maitoa päälle. - :S:S
ja sä oot laiha! kirjoitti:
Tossa tulikin... Juotko aina noin paljon?
Voi kun mäkin voisin vetää noin paljon ja olla yhtä laiha. Mä syön lähinnä hedelmiä, leipää, jugurttia, puuroa, pullaa, keksiä... Ja maitoa päälle.Mulla vaihtelee. Joskus käyn ihan kaupassa ahmimista varten, ostan kaikkee pitsaa, karkkia, jätskiä.. mitä sattuu tekee mieli. Yleensä jotain suolalta. Karkki menee aina mut vaikee oskentaa. Jätski tulee helposti ulos, mut vissiin aika paljo jää sisälleki. Esim. eilen kävin ostaa 3 munkkipossua, Big mac aterian ja 2 mikropizzaa. Sit oksensin ja olin koko päivän syömättä koska pelkään aina et jotain jää siitä paska ruuasta sisälleki.
- mitä limpparia
juo? esim. Kokista tai Jaffaa?
Onko kokis vaikeampi saaha pihalle?
Helpottaako limsa oksentamista?
Mut..eikö se oo pahin yhdistelmä hampaille mahanesteiden kera? :/
Tee, maitotuotteet,(suklaakin!) taas suojaa osittain hampaita... - jo5vuottabulimiaa
mitä limpparia kirjoitti:
juo? esim. Kokista tai Jaffaa?
Onko kokis vaikeampi saaha pihalle?
Helpottaako limsa oksentamista?
Mut..eikö se oo pahin yhdistelmä hampaille mahanesteiden kera? :/
Tee, maitotuotteet,(suklaakin!) taas suojaa osittain hampaita...Kokis on huonompi hampaille, kuin esim. sprite jne.
Mutta itselläni kyllä tulee kaikki jos ovat tullakseen, limpparikin voi imeytyä nopeasti jos juo tyhjään vatsaan ja ennen ruokailua. Ensimmäisenä ei siis kannata juoda, itse olen ainakin huomannut ja pitää oksentaa tarpeeksi aikaiseen syönnin jälkeen, korkeintaan 20-30 minuutin kuluttua syömisen aloittamisesta.
Limppareissa ei oikeastaan ole minulla ainakaan eroa, minkä saa vaikeimmin pihalle, kun tekniikan kerran oppii, niin ei sitä myöskään helpolla unohda. - kaikkisekas
jo5vuottabulimiaa kirjoitti:
Kokis on huonompi hampaille, kuin esim. sprite jne.
Mutta itselläni kyllä tulee kaikki jos ovat tullakseen, limpparikin voi imeytyä nopeasti jos juo tyhjään vatsaan ja ennen ruokailua. Ensimmäisenä ei siis kannata juoda, itse olen ainakin huomannut ja pitää oksentaa tarpeeksi aikaiseen syönnin jälkeen, korkeintaan 20-30 minuutin kuluttua syömisen aloittamisesta.
Limppareissa ei oikeastaan ole minulla ainakaan eroa, minkä saa vaikeimmin pihalle, kun tekniikan kerran oppii, niin ei sitä myöskään helpolla unohda.Kyllä se vesi on paran juomana. Mutta oletko huomanna kuinka hyvin siiderillä saa ruuat ylös? mulla ainaki tarvii vain kumartaa pöntön suuntaa niin jo lentää ja kunnolla.
Suklaakin nousee tosi hyvin, isona limana valuu ulos ja siinä on se hyvä puoli että oksentaessa maistaa milloin suklaata ei enää ole.
Syötkö mitään oksentamisen jälkeen? Ite vedän jotain yli terveellistä ja harmitonta täytteeks ja suolaa ettei arvot ala heitellä. Ja tälläkö ei laihdu? Alipainoa löytyy ja reilusti - jo5vuottabulimiaa
kaikkisekas kirjoitti:
Kyllä se vesi on paran juomana. Mutta oletko huomanna kuinka hyvin siiderillä saa ruuat ylös? mulla ainaki tarvii vain kumartaa pöntön suuntaa niin jo lentää ja kunnolla.
Suklaakin nousee tosi hyvin, isona limana valuu ulos ja siinä on se hyvä puoli että oksentaessa maistaa milloin suklaata ei enää ole.
Syötkö mitään oksentamisen jälkeen? Ite vedän jotain yli terveellistä ja harmitonta täytteeks ja suolaa ettei arvot ala heitellä. Ja tälläkö ei laihdu? Alipainoa löytyy ja reilustiKyllä vedelläkin tulee, mutta se i välttämättä ollut se paras juoma slloin bulimian alkuaikoinaJoo, siiderillä tulee ihan hyvin ja muilla hapokkailla juomilla, mutta vältän niitä hampaideni takia.
En syö oksentamisen jälkeen. Ja kyllä uskon että niinkin voi laihtua, jos syö jotakin, mutta se riippuu ihan siitä miten hyvin osaa oksentaa ja että imeytyykö mitään. - sekasi edelleen:)
jo5vuottabulimiaa kirjoitti:
Kyllä vedelläkin tulee, mutta se i välttämättä ollut se paras juoma slloin bulimian alkuaikoinaJoo, siiderillä tulee ihan hyvin ja muilla hapokkailla juomilla, mutta vältän niitä hampaideni takia.
En syö oksentamisen jälkeen. Ja kyllä uskon että niinkin voi laihtua, jos syö jotakin, mutta se riippuu ihan siitä miten hyvin osaa oksentaa ja että imeytyykö mitään.Voisin sanoa että toinen "ammattilainen" oksentamisessa olen (sun lisäks siis), saan jopa nostettua juuri tarjotun karkin ylös huomaamatta ja sitten vain sylkäisee sen jonnekin.
Tuo vesi toimii mulla kans, juon oksentamisen välillä kokoajan jotta saan varmasti koko vatsalaukun huuhdeltua tyhjäksi. Sitten puuro ja omena perään ja laihana olen pysyny. Bmi tasan 15 ja ei olen vuoteen noussu vaikka mitä kiskois ahmimis himoon
Että näin mennää kun parantua en osaa
Söin kaksi hampurilaista ja ranskalaiset sen jälkeen kaupan kautta kotiin karkkipussin kanssa ja kun karkkipussi on syöty niin oksennan.
Tälläinen on suunnitelma tänään. Saa nähdä oksennanko vielä illalla toisen kerran, se tulee sitten ykskaks jos tulee.- superme
hulluja määriä syötte kyllä :O mun ei välttämättä tarvi syödä kuin pikkusen vaan ja jo tulee ylös. enkä limpparin kanssa mielellään mitää ahmi kun happojen takia sitä on vähän kelju oksentaa :O kirpeissä karkeissa oon huomannu saman, polttelee inhottavasti. kerran ahmin nuudeleita joihin erehdyin pistämään sen maustepussin chilitkin, voitte kuvitella miltä tuntu kurkussa. mutta jätski ja suklaa on kyllä ehdottomia suosikkeja ahmimisessa oksentamisessa. jätski etenkin. sulaa kivasti just ku pääsee mahalaukkuun ja tulee sujuvasti ylös.
- hohohoho
Sitä juon ja hyvin tulee ylös kaikki.
Sokerilimppareita ei ikinä. Nehän alkaa imeytyä heti. - mermerize
mulla on juuri sama juttu, että ahmin, koska tioän että oksennan, ja pidän ruuasta ja syömisestä, mutta pelkään lihovani mielettömästi, vaikka tiedäm ette niin yhdessä yössä käy, mutta pakko oksentaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431