EIKÖ PAINO JOSSAIN VAIHEESSA JUNAILE VAIN PAIKOILLAAN?MITEN SAATTE ITSENNE NIIN LAIHAKSI?
MITEN JAKSATTE URHEILLA? SYÖMÄTTÄ PYSTYY KYLLÄ OLEMAAN....
MITEN NII LAIHAKSI?
7
1878
Vastaukset
- happppuuuuuuuuuuu
En todellakaan jaksa urheilla, jos en ole syönyt tarpeeksi (yleensä en ole) jos edes yrittäisin urheilla näillä kalorimäärillä mitä syön, pyörtyisin luultavasti heti. Tottakai yritän silloin tällöin liikkuakkin vähän ja niinä päivinä sallin itselleni vähän enemmän syötävää.
Mutta kyllä sä pelkällä näännyttämiselläkin laihdut, keho menee ennen pitkään säästöliekille, mut paino tippuuu kyllä jos jaksat vain olla kärsivällinen.- Nimetön
ensin pidin n.3 viikon nestekuurin,syömättä mitään.paino tippui n.10kg..ja nyt olen syönyt yhden nutrilett pussikeiton päivässä slim laihutus juoman 2krt päivässä n.viikon..ja annan itselleni joka kolmas päivä nutrilett pastan tai patukan päivän aikana. juon paljon vettä ja teetä.. Käyn kyllä joka päivä väh.45min rauhallisella kävelyllä,muuten pyörtysin jos joutuisin urheilemaan kunnolla..en käy töissäkään niin kulutus tulee vain tuossa...ei oikeestaan ole enään nälkäkään mutta miten pitkään tätä uskaltaa jatkaa..vihaan koko lenkkeilyä ylikaiken...
- -------
Nimetön kirjoitti:
ensin pidin n.3 viikon nestekuurin,syömättä mitään.paino tippui n.10kg..ja nyt olen syönyt yhden nutrilett pussikeiton päivässä slim laihutus juoman 2krt päivässä n.viikon..ja annan itselleni joka kolmas päivä nutrilett pastan tai patukan päivän aikana. juon paljon vettä ja teetä.. Käyn kyllä joka päivä väh.45min rauhallisella kävelyllä,muuten pyörtysin jos joutuisin urheilemaan kunnolla..en käy töissäkään niin kulutus tulee vain tuossa...ei oikeestaan ole enään nälkäkään mutta miten pitkään tätä uskaltaa jatkaa..vihaan koko lenkkeilyä ylikaiken...
kyllä tehokkaammin kun syöt pikkasen enemmän niin että jaksat urheilla. Samalla myös kiinteydyt. Tosi laihallakin voi olla läskiä ja löysää lihaskudosta.
Itse syön 600-800 kaloria päivässä, mutta urheilen (stepperillä poljen televisiota katsellen) keskimäärin 2 tuntia päivässä (1-4 tuntia päivittäin). Lisäksi vatsalihas ja pehvalihasliikkeitä. Kulutan todella reippaasti enemmän mitä syön ja lisäksi olo on parempi, olen kiinteämpi kuin mitä olisin jos vain makaisin syömättä sohvalla, saan ravintoaineita joita en saisi jos en söisi.
Välissä koitan pitää järjettömän mässypäivän n. viikon välein, en kyllä meinaa pystyä siihen enää koska alkaa ällöttää nopeasti kun syöminen yleensäkin on käynyt vaikeammaksi. Mutta mässypäivän jälkeisenä päivänä olenkin yllättäen - en turvonnut vaan kaventunut. Viimeksi jouduin mässyä seuraavana päivänä tekemään vyöhön uuden reiän:O
Kun on pelkästään syömättä aineenvaihdunta hidastuu ja kun alat syömään enemmän lihot heti. Jos et ala, olet sairaalassa aika pian. Ja lihot sitten siellä. - ==)
Nimetön kirjoitti:
Mitä vetelit koko ton 3viikkoa ko pelkällä vedellä ei taitas ihan onnata??? kerro mulle olisi mukava tiettöö :)
- Nimetön
==) kirjoitti:
Mitä vetelit koko ton 3viikkoa ko pelkällä vedellä ei taitas ihan onnata??? kerro mulle olisi mukava tiettöö :)
2 vkon aikana en juonut kuin kivennäisvettä ja joskus sokerittomia energiajuomia..muutaman keiton taisin juoda...
- ...
mitkä olivat sun alkumittas ennen tuota 10kg pudotusta? :D
- Nimetön
163/80
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1126949Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1044660L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473918TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133314Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6681971Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2161326- 661318
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j511257Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12952