Miten nopeasti teille on tullut rintojen aristusta, jos olette olleet raskaana? Minulla juuri pari päivää sitten oli kierron puoliväli (jos on päivälleen ajallaan), ja juuri kyseisenä päivänä harrastin seksiä. Kumin kanssa, kyllä, mutta olen niin neuroottinen... Pelkään, että jos kuitenkin jossain vaiheessa olisi jotakin päässyt... Mielestäni minulla ainakin silloin pari päivää sitten vielä oli normaaleja kierron keskivaiheen merkkejä kuten runsas, liukas valkovuoto sekä voimakas halukkuus. Siten en usko, että olisin muutamia päiviä aikaisemmin ainakaan voinut tulla raskaaksi... Jo eilen ja tänään minulla on ollut rintojen kipua. Olen kuitenkin suunnilleen kierron puolivälissä, joten tuskin se nyt VOI olla kuukautisia edeltävää, jota minulla kyllä joskus on. Testiä ei kai vielä hyödytä kuitenkaan tehdä "pitkään" aikaan, koska kuukautisten pitäisi alkaa vasta reilun viikon kuluttua... Ahdistaa kamalasti. Tiedän, että nyt ainakin kuukautiset myöhästyvät, kun alan pelkäämään asiaa...
apua apua apua
2
297
Vastaukset
- pois!
Voi kulta pieni, rinnat kipeytyy keltarauhashormoonista eli melkein heti ovulaation jälkeen eli ihan normaalia! Jos olisit raskaana, mitään oireita ei tulisi ennen alkion kiinnittymistä kohdun seinämään eli aikaisintaan tämä tapahtuisi 6 vrk hedelmöityksestä.
- alkper
Kiitos vastauksestasi:) Järjellä tiedän sen itsekin, että on melkoisen epätodennäköistä... Täytyisi ehkä ruveta käyttämään pillereitä, niin olisi vähän vähemmän neuroottinen olo, ainakin toivottavasti... Pienikin poikkeava oire säikäyttää, ja tuota rintojen arkuutta minulla ei koskaan ole ollut näin aikaisessa vaiheessa, yleensä n. viikko ovulaation jälkeen alkaa... On kai sekin toki mahdollista, että ovulaatio on tapahtunut silloin n. viikkoa aiemmin, mutta ovulaatiolle tyypilliset oireet minulla kyllä oli joten todennäköisesti ei... Heh, ehkä täytyy taas kerran tehdä raskaustesti, jotta saan kuukautiset alkamaan :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770