En ole aikoihin enää tätä palstaa lukenut,mutta nyt tuli mieleen mitä Enzialle kuuluu,viimeksi sinulla oli surullisia uutisia ystävästäsi.
Jos tämän luet kirjoittele miten jaksat ja miten alkoholin kanssa on mennyt.
Olet aina kirjoittanut harvinaisen asiallisia ja fiksuja viestejä,koettanut tsempata samassa yilanteessa olevia ihmisiä.
Mitähän Enzialle kuuluu
3
235
Vastaukset
- Enzian
Kiitos kysymästä, kuuluu ihan mukavaa. Putkessa ollaan - kylläkin työputkessa ;-) - ja alkomahoolia ei ole mennyt pariin viikkoon tippaakaan, kuten jo tossa alempana kuittasin raitisketjuunkin. On tosiaan ollut kaikin puolin niin kiirettä etten ole minäkään paljon edes taustaillut viime viikkoina mutta nyt aion laiskotella, mussutan vähän herkkuja ja luen hyvää kirjaa iltasella.
Kollega pyysi "muutamille" tänään ja toki pikkuinen kiusaus kävi mielessä, onhan se kiva turista mukavia lasin ääressä, mutta mutta..kun se minulla karkaa sitten käsistä. Jotenka olen nyt pyrkinyt tapaamaan kavereita ihan kävelylenkkien ja shoppailun merkeissä päiväsaikaan.
Toivottavasti sinullakin pyyhkii mukavasti, kertoile kuulumisistasi, sinua ei olekaan pitkään aikaan tainnut täällä näykä :-)- Ruskeat silmät
Kiva kuulla että voit paremmin,aivan ihana asia.
Minä en tosiaan ole jaksanut enää tätä palstaa seurailla,on mennyt useat tekstit niin mauttomaksi,ettei mitään rajaa.
Minulle kuuluu todella hyvää töitä olen tehnyt ja drinksuja en ole juonnut.
Se kuuluisa viinanhimokin on pois ainakin tällä hetkellä,ja tästä olosta on nyt täysillä nautittava.
Paino on pudonnut aika hurjaa vauhtia,olen aloittanut taas kerran lenkkeilyn ja vähentänyt syömistä.
Jospa se vyötärökin pian löytyisi.
Olen alkanut ajatella elämää ja asioita ihan eritavalla,kun ei viina ole ollut enää kuvioissa.
Vapaa päivätkin ovat menneet ihan kivuttomasti,nehän minulla aina oli se kompastus kivi,työt olen aina hoitanut.
Olen varmasti krapulassa ollut,mutta en enää jaksa niitä asioita kelata,kun ei se mihinkään johda.
Sinulle mukavaa iltaa herkkujen kanssa. - voipytty
Kyllähän terve ihminen kaipaa välillä pientä kiirettä niin että tuntee elävänsä ja olevansa mukana muiden joukossa.
Viisas ja järkevä ratkaisu sinulta, että olet väistänyt "muutamille" menon. Raitis toveripiiri on minullakin tukenani joka päivä. Sieltä on sitten aikaa myöden löytynyt myös ystäviä ja perhetuttujakin.
Hyvää ja raitista helmikuuta, päivä kerrallaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760