Lähtiskö joku kaveriksi kun en tunne täältä ketään!
Vai onks se pelkästään nuorten paikka?
Kuka lähtis mun kaa Tikiin?_
8
2881
Vastaukset
- Tikiläinen
Mä voin tulla, nähään tänään Tikis
- Tikiin!!!
Tänään kaikki iästä ja sukupuolesta huolimatta Club Tikiin! Esiintyjinä stand up-koomikot JP Kangas JA Fredi Lilius! =)
- Kontiki1
Maksaaks sinne sisälle?
OOnkohan liian vanha,lähemmäs 40v ; ) - tulen
Kontiki1 kirjoitti:
Maksaaks sinne sisälle?
OOnkohan liian vanha,lähemmäs 40v ; )ja en mikään poikanen ole enää itsekään. Tottahan sinne mennä voi, minkä takia ainoastaan nuoret sais käyttää uuden ravintolan palveluita? Onhan se meidän elämää enemmän nähneidenkin oikeus käydä viihteellä! Itse valitsen illanviettopaikan sen mukaan mitä siellä on, en sen mukaan ketä siellä on, eli nähdään Tikissä
- teeveelupa
Kontiki1 kirjoitti:
Maksaaks sinne sisälle?
OOnkohan liian vanha,lähemmäs 40v ; )olikohan se 8 vai 10 euroa? jompi kumpi. ja iliman muuta kaikki paikalle iästä riippumatta!! onhan se mentävä katsomaan esiintyjiä kun sellaisia kerran on tänne meitä varten tilattu!! =)
- yksi...
naispuolinen lähdössä!
- vaikko
alapuolinen;)
- tikujataku
tikissä, oliko mieluisa paikka? Parkanohan on kiva paikka ja kivoja ihmisiä kunhan vain rohkenee tutustua ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2614103Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39978Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein132966- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810