Kyllä oinaan kanssa eläminen vie kumppanista mehut ja oman tahdon...Taitaa olla tämä suhde tiensä päässä,kuka hullu jaksaa jatkuvaa toisen vallan alla elämistä.Näkemiin oinas mieheni!!!!
oinas imee mehut
7
2579
Vastaukset
- bambinana
avioliitossa ja hurrrjan mustis.
Mulla on sisko oinas ja isä oli oinas. Tunnen merkin. Pari työkaveria ollut oinaita ja aina oinaan kanssa löytynyt yhteinen sävel siis kaverina. Yksi poikakaverikin oli oinas ja kuten arvata saattaa: omistushaluinen ja mustis, mutta niin ihana muuten.
Sum summarum: oinas on aikaansaava, iloinen mukava, tunteellinen, kilttikin ja reipas, mutta avioliitossa aika sitova ja mustasukkainen, MUTTA perheensä puolesta henkeen ja vereen. Koti-ihminen. Minä en pidä oinasta pahana ollenkaan. Päinvastoin.- tityyyyyyyyyyyy
oli just päinvastainen. Ei painanu lapsi ja kulta kotona paljon repussa.
Kaverit paljon tärkeämpiä ja hän itse.
Mustasukkanen.omistushalunen kyllä oli mutta siinä oli sen vastuu perheestään.
Onneksi ohi nyt mulla ja lapsellani parempi olla, on uusi mies minulla ja lapsellani rakastava isäpuoli joka jo antanut meille rakkautta ja turvaa enemmän kun oinasmieheni 18vuoden aikana.
- liisukkainen
On kuin itse olisin tuon kirjoittanut. Voimakastahtoinen oinas on itsekeskeisin kaikista merkeistä, vallanhaluinen ja itsekäs. Ja todella, vie toiselta oman tahdon, jos sen antaa vain tapahtua. Alussa hyvä suhde muuttuu ennenpitkää helvetiksi.
- sanoa
samaa kaksosmiehestäni....
- Leijonanhupakko
Minun oinaani oli taas ärsyttävyyteen maata allani palvova vätys. Ei riittänyt haastetta leijonanaiselle. Olisi hakenut vaikka kuun taivaalta, jos olisin pyytänyt, mutta kyllä miehessä täytyy haastettakin olla. Sanovat vielä leijonien ja oinaiden sopivan hyvin yhteen. Näiden kokemusten perusteella ei enään ikinä oinasta.
- Nannna.
Oinas on todella tylsä. Aina pitäisi olla vain kotona,hänen seuranaan katsomassa telkkaria. Ei kiitos. Kyllä tämä suhde ei kestä enää kauaa jos ei muutosta tule. Oinas määrää milloin tulen kotiin ja milloin lähden..jos lipsun ajoista niin heti tulee kauhea haloo. Siis minä luulin että oinaat tykkäävät menosta ja meiningistä?!
t.nainen,vaaka.
- mut sama homma
kohteli lopulta täysin välinpitämättömästi oinasmies, vaikka väittikin ensin että arvostaa. pelkäsi (vaikka ei itse sitä koskaan myöntäisi) kohdata silmästä silmään, mikä tuntuu kuitenkin melko epäoinasmaiselta (?) turhautui omasta turhautumisestaan ja monasti minusta tuntui, että olisin ikään kuin hänen ongelmiensa heijaste - en ymmärrä (?)
kaikesta huolimatta pidän oinaista ylipäätänsä paljon, ystävinä kullanarvoisia.
t. vesimiesnainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004746949- 262521
- 2192498
- 1431791
- 1141708
- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62930