maaseudun tulevaisuus on suomen toiseksi luetuin päivälehti?!
Lukeeko sitä duunaritkin?
Miten on mahdollista, että MTK,n
11
395
Vastaukset
- che.-guevara
on klassinen MTK: likaisten temppujen osaston levittämä valhe
- paikkansa...
Kaupunkilaisetkin lukevat maaseudun tulevaisuutta ja samalla tuntevat palaavansa hetkeksi aitovierille!
Vilkuieeko kuravaarakin salaa MTK,n lehteä?
Sehän nyt on selvä, että entisellä VALIOlaisella se on jopa yöpöydällä aina. - Uusi-Ukki
saa Televisiossa levittää, sehän on ollut Maanviljelijöille Valion toimesta tilattu lehti, se on heille täysin ilmainen. Oli jo 50-ntä luvun alussa kun minäkin siellä Juonenkylällä vaikutin.
Mvv- voisikin valaista enempi tätäkin lehtiasiaa, sehän tulee hänelle myöskin ilmaiseksi, kuin Manulle illallinen. Mutta että toiseksi luetuin, voi herra anna minun kaikki kestää.
Nämä Kepulireppanat tietenkin uskovat , sehän on heille kuin Jumalansanaa, kuten kaikki valheet ja vääryydet, mitä MTK- vain päästelee.?? - ilmaiseksi..
Uusi-Ukki kirjoitti:
saa Televisiossa levittää, sehän on ollut Maanviljelijöille Valion toimesta tilattu lehti, se on heille täysin ilmainen. Oli jo 50-ntä luvun alussa kun minäkin siellä Juonenkylällä vaikutin.
Mvv- voisikin valaista enempi tätäkin lehtiasiaa, sehän tulee hänelle myöskin ilmaiseksi, kuin Manulle illallinen. Mutta että toiseksi luetuin, voi herra anna minun kaikki kestää.
Nämä Kepulireppanat tietenkin uskovat , sehän on heille kuin Jumalansanaa, kuten kaikki valheet ja vääryydet, mitä MTK- vain päästelee.??tule kenellekkään. Ei ole ilmaisia lounaita.
Minulle tulee aina joskus se metsäasioista kertova maaseudun tulevaisuus ja sen on lähettänyt paikallinen MHY. Mutta maksetaanhan sekin metsänhoitomaksussa.
Ukki varmaan lukee sitä kirjastossa. - Metsänomistaja
ilmaiseksi.. kirjoitti:
tule kenellekkään. Ei ole ilmaisia lounaita.
Minulle tulee aina joskus se metsäasioista kertova maaseudun tulevaisuus ja sen on lähettänyt paikallinen MHY. Mutta maksetaanhan sekin metsänhoitomaksussa.
Ukki varmaan lukee sitä kirjastossa.Onko totta että minäkin maksan tuon "ilmaisen lehden"?
Miten se voidaan maksaa verotoimisolle menenevästä metsänhoitomaksusta? - kaikki...
Metsänomistaja kirjoitti:
Onko totta että minäkin maksan tuon "ilmaisen lehden"?
Miten se voidaan maksaa verotoimisolle menenevästä metsänhoitomaksusta?MHY,t eivät lähetä sitä metsänomistajille mutta minun MHY,ni lähettää sen.
- Metsänomistaja
kaikki... kirjoitti:
MHY,t eivät lähetä sitä metsänomistajille mutta minun MHY,ni lähettää sen.
Minulle kyllä lehti tulee, mutta en ole uskonut sitä metsänhoitomaksulla kustannettavan?
- Ei tilaa Valio
Uusi-Ukki kirjoitti:
Nämä Kepulireppanat tietenkin uskovat , sehän on heille kuin Jumalansanaa, kuten kaikki valheet ja vääryydet, mitä MTK- vain päästelee.??Eikä lehden runsas levikki sillä edes selittyisi.
Lypsykarjatiloja on n 13 000
Eikä maatiloja kaiken kaikkiaankaan ole kuin reilut 60 000
Valio, eikä meijerikään, ei siis lehteä tilaa, eikä se ole ilmainen.
Vähän edullisempia yhteistilauksia meijeri voi toki järjestää, mutta maitotilistä laskuttaa.
Lehden suosio perustuu siihen, että se taitaa olla ainoa lehti, jonka ei tarvitse Seiskan kanssa kilpailla.
http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/2007/05/iltapaivalehtien_loopit_ja_seiskan_kansi_lahenevat_toisiaan_238294.html
Päätoimittaja Kontron kiihkottomat jutut ovat suosittua luettavaa.
Levikintarkastus kertoo Sinulle Ukki luotettavasti MaasTullin levikin määrän. - voi kauheaa...
Uusi-Ukki kirjoitti:
Nämä Kepulireppanat tietenkin uskovat , sehän on heille kuin Jumalansanaa, kuten kaikki valheet ja vääryydet, mitä MTK- vain päästelee.??Mutta Uusi-ukkihan onkin demari.
Tule nyt pyytämään anteeksi, se on vähintä millä voit yrittää pelastaa demarin mainetta.
- maan tulevaisuus
Maaseudun tulevaisuus on suomen suurin punikkilehti.
Keskustalainen on punikki, jolla on traktori. - MT:n levikki
Levikki on 83960 ja lukijoita 332000
Se on päivälehdistä toiseksi eniten
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872