Todettiin kohdunulkopuolinen raskaus..Tähystyksessä poistivat toisen johtimen. Toinen puoli on kuitenkin kuulema hyvä.
Onko muita kohtalotovereita..? Onko onnistunut raskautuminen, vaikka toinen on poistettu??
Kohdunulkopuolisesta
6
406
Vastaukset
- elm
Heippa..Ja pahoittelut.Minulla oli myös kohdunulkoinen raskaus viime keväänä, toinen johdin oli revennyt pahoin, iso sisäinen verenvuoto.Leikattiin kiirrellisesti, mutta raskauduin n.3 kk myöhemmin ja laskettu aika n.10 viikon kuluttua.Toivoa siis on, kunhan vain pää antaa luvan taas yrittää =)
- ap.
Kiitos vastauksesta. Mukava kuulla, että on muitakin joilla käynyt samoin ja siitä huolimatta raskautuminen onnistunut :) Eihän sitä tosin tiedä miten minun kohdallani. Tosiaan laittaahan se vähän miettimään, entä jos raskautuminen ei onnistukkaan tällä toisella puolella, joka on jäljellä.. Ei tässä nyt vielä ainakin uskalla alkaa edes yrittämään, ei edes heti vuotojen jälkeen (voi kestää jopa 4-7viikkoa...).
- suttaantuu
Joulukuussa leikattiin tähystämällä kohdunulkoinen kiireellisenä. Leikkausvuodon jälkeen saimme heti luvan yrittää uudelleen ja nyt varhaisultrassa kaikki hyvin ja oikeassa paikassa. Vähän pikaiseen tämä uusi alulle lähti mutta toivottu on. :)
- ap.
Tosi mukava kuulla :) Aika nopsaan tärpännyt mutta se on erittäin hieno asia. Hui, mitenkähän sitä uskaltais edes alkaa yrittämään mitään. No ajan kanssa. Onnea teille ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!
- ap.
Pitikin vielä kysäistä, että millä viikoilla sinulla näkyi ultrassa ?
- ap.
mites haavojen kanssa..mietin vain, ehtiikö haavat kunnolla umpeutua kun vatsa alkaa kuitenkin melko pian pyöristymään..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117