olisiko nyt syytä huoleen kun ladan tehtaat huojuvat konkurssin partaalla ja kyseinen firma on deltan suurin omistaja,miten käy esim kian takuiden ja huollon jos delta tekee kuprut,epäilemättä uusi verkosto löytyy mutta se ei tapahdu tuosta vain
syytä huoleen?
9
578
Vastaukset
- housuus pasko
kaikki virmat ne alkaa pikkuhiljaa keikkua
- Kuka takuut..
..maksaa !!
Se on Kia Motors,eikä Delta!
Ja harvoja firmoja,mitkä tekivät voittoa viime vuonna. - sinä
kian omistaja,kun tuollaista huolta kannat ja eikös ne horju melkein kaikki muut autonvalmistajat,paitsi kia.
- tiisselisiiri
olen omistaja ja eihän tässä nyt kian horjumisesta ole kysymys vaan suomen toimintaa pyörittävän deltan mahdollisista ongelmista jos sen omistaja lada tekee kuprut niinkuin pahasti näyttää,ei asiat siinä yhteydessä ainakaan helpotu.
- noita,
tiisselisiiri kirjoitti:
olen omistaja ja eihän tässä nyt kian horjumisesta ole kysymys vaan suomen toimintaa pyörittävän deltan mahdollisista ongelmista jos sen omistaja lada tekee kuprut niinkuin pahasti näyttää,ei asiat siinä yhteydessä ainakaan helpotu.
sinun huolia ja eiköhän ne asiat sittenkin lutviudu.
- omistaa...
Niin Renaulthan omistaa Ladaa joten eivät asiat ole mitenkään yksinkertaisia.
- ne ovat
..erillisiä yhtiöitä.
Ja,kun tuntee osakeyhtiölakia,niin ei vaikuta yhtään Suomen oloihin.Kävi miten hyvänsä.- loppussa
jos rahat ovat ladalta lopussa niin tuskin tietää deltalle hyvää
- ladan
loppussa kirjoitti:
jos rahat ovat ladalta lopussa niin tuskin tietää deltalle hyvää
autotehdas deltaan liittyy,saatikka kiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057