Miten ihmeessä laihdun

seroquelin käyttäjä

Lenkkeilen, syön tavallista kotiruokaa, en käytä viinaa enkä polta. Silti minä turpoan vain. Lääkkeenä käytän siis Seroquelia ja Abilifya. Viime keväänä paastosin, se pudotti kiloja ja tietenkin kaikki tuli takaisin tuota pikaa. Aineenvaihduntaa pitäisi jotenkin kiihdyttää, mitä helvettiä teen! Kertoisitteko vinkkejä... Nämä mielenterveyslääkkeet kuulema hidastavat aineenvaihduntaa. Vastaiskuun - perkele!

14

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivuton

Koska ihmiskehossa kaikki vaikuttaa kaikkeen,
      on mahdollista hoitaa tätä monimutkaista kokonaisuutta, vaikka se voikin tuntua mahdottomalta tehtävältä. Tällaiseksi yleishoidoksi sopii asentohoito,
      jolla hoidetaan tasapainoaistia.

Huonosti toimiva tasapainoaisti aiheuttaa kehossa kroonista lihasjännitystä, jolloin samalla adrenaliinin (ponnistushormonin) eritys
      lisääntyy. Tämä häiriö voi haitata kehon ja mielen toimintaa monia eri reittejä: esim. adrenaliini kohottaa verensokeria ja tämän vuoksi puolestaan insuliinin eritys lisääntyy.
      Insuliini kerää liian sokerin rasvaksi kehoon.
      Sokeri- ja rasva-aineenvaihdunnan lisäksi tämä häiriö voi ulottua myös suola- ja nesteaineenvaihduntaan.
      Adrenaliini kiihdyttää elintoimintoja, jolloin aistienkin toiminta voi häiriintyä. Kaikki tämä tarkoittaa kehon sisäistä stressitilaa, jonka vuoksi aivotkin kuormittuvat. Adrenaliini saattaa aiheuttaa myös eristeisia mielialojen heilahteluja.
      Asentohoito tarkoittaa toistuvasti itsehoitona tehtäviä liikesarjoja, jotka matkivat tasapainoaistin kaarikäytävien muotoa. Asentohoidon teho perustuu painovoiman hyväksikäyttöön ja sen välitön vaikutus on lihasten rentoutuminen, jolloin adrenaliinin eritys pääsee normalisoitumaan ja samalla kehon oma säätelyjärjestelmä tasapainottaa aineenvaihduntaa ja muutakin kehon toimintaa.
      Lisätietoja osoitteessa asentohoito.auttaa.fi

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

lisää aineenvaihduntaa. Käytän itsekin Seroquelia 300 mg per päivä. Vettä menee varmaan kolme neljä litraa päivässä ja paino on laskenut kahdessa kuukaudessa kymmenen kiloa. Kun elimistösi tottuu saamaan vettä, ei vessassakaan tarvi koko ajan rampata. Vedestä on sekin hyvä puoli, että näläntunne pienenee ja sitä myötä myös ruoka-annokset.

• Oinaski

Minulla oli Seroquel monta vuotta ja lihoin paljon sen aikana.Sitten Seroquel vaihdettiin Zeldox iin ja laihduin 8kg. Eli 100sta 92kg.Ruokahalu väheni terveelliseen suuntaan ja ahmimiskohtaukset yöllä jäivät pois.Myös lihaskivut katosivat.Kaikilla lääkkeillä on näitä sivuvaikutuksia.Melkein kaikkia rohtoja kokeiltu ja nyt tuntuu aika hyvältä.Laihtumisen periaate on kuitenkin,syö vähemmän,kuin kulutat:)

• sanottuna...

Ihmiskehon pahimmat viholliset ovat valkoinen jauho, rasvaton ruokavalio ja vähäenergiset juomat. Yksinkertaisesti. Kun näistä luopuu, aineenvaihdunta tervehtyy ja keho voi palautua normaalille urille.
      Siis kun muka luulee syövänsä terveellisesti, tekeekin päinvastoin!

• Nimetön

Just näin, syön itse Optiparia, Mirtazapinia ja joskus ahistukseen pamin.

Olen noudattanut juuri noita ohjeita - kaikki valkoinen pois. 2 vkoa leipä ja puurokin pois. Liikunta kevyellä sykkeellä < 120 /min.

kevytrasvat pois, paista voissa, illalla ruokalusikallinen neitsytöljyä, kalanmaksaöljyä ja e-vitamiiniöljyä(vehnänalkio).

Kolme ateriaa päivässä ja syö mahasi täyteen jos lenkkeilet. Olet paastotilassa, milloin kehosi säästää enegiaa - rasvaa.

Iteltä lähti 30 kg viime vuonaa ja lisää tippuu, mieliala on hyvä. Täältä masennuksesta vielä noustaan....

PP

• Mustat jumalat

Nämä yltiöpäiset vehkeilijät Lihottaa kansaa.Ben,Saletti;Kimmo kyltymätön jne.Näiden jatkuvakasvuideoihin perustuva huominen saa aikaan luuta kaluavan köyhälistön.Eilisen,Joka muistuttaa voimatonta 1867-1869 vuosia.Silloinhan annettiin köyhän kansan kuolla.Lähestymme aikaa Jyrkin.Menestymisen tarina vaatii valtavan joukon köyhiä ja kyvyttömiä.Siis ruumiita.Pesispä henkilökohtaisesti jyrki kaikki.Kauhia työmaa on pojalla.Siitä selvinnee poika puhumalla.Mutta kun se suuri Tuomari kysyy?_Väsäsitkö vittuillessa köyhälle kansanosalle jonot?Leipä herran ois turha manna.Hurmiossa hykertelevät Sasit tämän kansan hätää eivät koe.Pärjäillään ite kukin konsteillaan.Ben neuvoo selviytymään,

• iskias

vaihtoehto ja niistäkin pidän parhaana kuntosalia johtuen rasittavuuden säännöstelyn helppouteen sekä kalorinkulutukseen. Esim juoksu about 600 kal /tunti, ripeä painoharjoittelu 1200 kal tunti. Ei kaipaa selittelyjä.

Teetä salilla kokokehon ohjelma jonka vetäset mieluimmin kolmesti viikossa.

Jos et ole liikkunut niin vie muuten aikaa ennenkuin saat kehosi vauhtiin vaan aloittele pikkuhiljaa ja lisää aina harjoite tai kierros lisaää kun siltä tuntuu.

Itseltä vei noin 3 kk päästä siihen kuntoon ettei tunnin harjoittelu tuottanut vaikeuksia. Tyhjiä pusseja ei kannata heilutella eli vastusta pitää olla jos aiot kurittaa kehosi kuntoon. Itellä: -Juoksu/kuntop. 10 min, keho läpi 3 x, juoksu/kuntop. 10 min, venyttely about 50-75min.

Laihikset on hanurista, kehon käytön lisäys on ainoa keino. Vaikuttaa psykkeeseen ja tasottaa luonnetta.

• iskias

kokonaisaika 50 -75 min;) ei venyttely.

• Löhöäjä

En pahimmassakaan visioissa tähän helvettiin halua.Rullaluistejan tupakoiva maailma on suljettu.Minä haluan maata.Siis odotan kykymiesten,jyrkin benin kimmon saulin toivottomuudesta pääsyä hautaan.Kyllä nyt köyhien kannattaa alkaa kuolla.Saavat maanpäällisen paratiisin,kimmot benit jyrkit saulit.Kykykyykyttäjät elinvoimissaan päsmäröisivät uhoten ja tuhoten.

• sammakko23

itse söin deprakinea monta vuotta. lääkityksen alussa lihoin n. 20kg. ei auttanut rankka salitreeni tai muukaan liikunta, eikä oikea ruokavalio. lopetin deprakinen viime vuonna ja kiloja lähti 2kk n 17kg. vaatekoko pieneni yhdellä, suurin osa kiloista oli nestettä. uudella lääkityksellä ei ole muita sivuvaikutuksia kuin järkyttävä pahoinvointi nostojen yhteydessä, joista kärsin mielummin kuin 20kg ylipainosta.
      suosittelen keskustelemaan aiheesta.. yleensä on joku vaihtoehto.

• Laihdutus

Minun onnistui pudottaa painoa siten,että latasin päivän ruoat jo aamulla jääkaappiin.Koska uni oli aluksi hukassa kurnivan vatsan takia satsasin pääsyömisen iltauutisten aikaan.Unettavien tarinoiden aivopesuejoukkue sai mukavasti silmän lurpahtamaan.Nyt n.30kg kiloa kevyempänä en jaksa murehtia edes tästä saalistajien,benin,kimmon,saulin,jyrkinjnekumppanien myötäelämisen kykyä olevasta todellisuudesta.

• Laihtuu tässä hyvinvoiva Su...

Muutama vuosi sitten painoin noin hulppeat 110Kg:a.Olen vaatimaton 175sm pitkä.Arvaappa miltä tuntui lyllertää tässä kykykyyjättäjän,hirviöBenin ja hänen arvomaailmassaan.Jyrki tyrkkii valtavaa lisäpotkua.Entäpä tämä mahtava Ego?Tämä Sasi?Minä haluan lihoa.

• aineenvaihduntaa,

joten ihminen lihoo samoilla ruoka-annoksilla, joilla ennen pysyi samana. Seroquelin vaikutusalue on myös lähellä nälän ja kylläisyyden keskuksia, joten joillakin / useilla ihmisillä vähän aikaa seron ottamisen jälkeen tulee nälkä ja jopa ahmimis-sellainen.

Ei ole muuta neuvoa mun mielestä kuin saada sero pois. Se on muutenkin mainettaan huonompi lääke. Esim. lihaskivut mainitsi joku. Niitä tosiaan on ja vahvoja kipulääkkeitä kuluu.

Joku kirjoitti että valkoiset jauhot, rasva ja sokeri ovat pahimpia terveyden kaatajia. Kyllä kai, mutta mielstäni myös voimakkaat ja tietylle yksilölle sopimattomat psyykenlääkkeet voivat olla elimistölle suoranaista myrkkyä.

• dddd

Jep niin!! mulla tuo seroquel korvaa nykyään muut lääkkeet bentsot ja ssri lääkkeet. Ihan hieno homma että vaikeaa unettomuutta, masennusta ja paniikkihäiriöön käy itselläni vain yksi lääke. Tokihan se ei taas välttämättä toimi muilla vaan on ihan henkilökohtainen homma. illalla 400 mg 2 tuntia ennen nukkumaan menoa ja aamulla 100 g loiventamaan päivää. Tehoaa mulla hyvin. Mulla ei ole seroquelista ollut minkäänlaisia sivuoireita vaikka olen käyttänyt sitä noin 5 vuotta. Sehän on muutenkin uuden sukupolven antipsykootti ja todettu todella vähän sivuvaikutuksia vanhempiin lääkkeisiin verrattuna. Työskentelen itse sairaanhoitoalalla töissä ja seroquelia nykyään menee todella paljon esim unettomuuden hoitoon. Tuntuu vain toisilla ihmisillä olevan pakkomielle "kun lueskelee näitä lääkehommia" tehdä itselleen sivuoireita ja haittavaikutuksia....mutta tuo kuvahan sopii tiettyihin sairauksiin että ihmisestä tulee vainoharhainen ja luulosairas. luultavasti tietyt ihmiset lueskelevat näiden lääkepakkausten ohjeista sivuoireita joka päivä ja kuvittelevat sitä sun tätä. Tokihan joku lääke ei sovi jollekin mutta turha sitä on muille pelotella omia kauhukokemuksiaan koska ne ei edes välttämättä ole todellisia. Mä olen sitä mieltä että jokaisen pitää löytää oma lääkkeensä ja lopettaa muille turhien kauhukertomuksien kertominen koska kyseessä oleva lääke tuskin aiheuttaa yhtään mitään sivuvaikutusta suurimmalle osalle. Mä olen itse tyytyväinen elämääni että olen löytänyt sen uudestaan.....sattui vaan olla mun kohdalla että se täsmälääkitys oli tuo seroquel. Joten turhat höpinät ja kauhukertomukset lääkkeitten sivuvaikutuksista koska jotkut ihmiset todellakin tarvitsee tiettyä lääkettä elääkseen tyydyttävästi............. ja ps mua inhottaa nuo ihmiset jotka mainostavat jotkakin lääkettä kuinka hyvät speedit siintä saa koska ei lääkkeitä todellakaan ole tarkoitettu narkkareille!! vaikka kovempien huumeiden eroon pääsemisessä niistä on toki apua. Tosin moni saa syödä lääkkeitä koko loppuelämänsä.

Pois kauhutarinat tietyistä lääkkeistä!!! Koska en ainakaan itse ole mitään kauheaa kokenut!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe