en tiedä oliko tämä unta vai mitä??
tiedän muutaman kerran että olen saanut yöllä kohtauksen (ihan kuin ois maratonin juossut)
MUTTA.. viime yönä heräsin siihen kun olisin ollut hereillä kohtauksen aikana tai herännyt kohtaukseen ja suu olisi ollut täynnä jotain?! en tiedä mitä :/ en pystynyt puhumaan ja nukahdin samantien uudestaan ..tuntuu niin hullulta tämä juttu etten tiedä mikä hitto se oli uni vai todellista?? helvetin hulluja unia näen jos se uni on ollut...hoidon tarpeessa vai ?? ;D
muistan lukeneeni joskus että joillakin on ollut sellaisia kohtauksia jossa ovat ollee hereillä, mutta eivät ole pystyneet tekemään mitään.
yöllinen kohtaus
5
1490
Vastaukset
- llajjllll
En ole kokenut vastaavaa, mutta googletapa sana "unihalvaus". Unihalvauksessa tavallaan ihmisen aivot herävät ennen aikojaan ennen muuta ruumista tai sitten aivot simahtavat vasta sen jälkeen, kun keho on mennyt jo halvausmaiseen tilaan, joka ihmisellä on REM-unen aikaan. Ei varmaankaan mikään mukava kokemus...
Siitä en tiedä mitä suussasi on ollut unen aikana, voisikohan lepsuksi valahtanut kieli aiheuttaa moisen tunteen? - llajjllll
Mitä tarkoitat tuolla kuin olisit maratonin juossut? Jos olet sillä tavalla ihan puhki, ettet JAKSA liikkua ja suu on mahdollisesti täynnä vaahtomaista sylkeä, niin sitten sinulla saattaisi olla jopa epilepsia. Epilepsiaan kuuluu monesti alleen laskeminen, joten jos sitä ei ole tapahtunut, niin sitten olisi vain lievähkö epileptinen kohtaus.
- voi jee
eli jäi kirjoittamatta että olen sairastanut epiä jo pian 20 vuotta ja olen muutaman kerran saanut yöllä kohtauksen.(mulle aika uusi tuttavuus noi yölliset kohtaukset )
Tiedän siitä että olen saanut kohtauksen kun jalat ovat ihan puuduksissa (ihan kuin olisi maratonin vetänyt ;) ) ja sängystä ylös nousemisen jälkeen on todella hutera olo.
en ole koskaan laskenut alleni (luojan kiitos! ) kouristuskohtauksen aikana. - llajjllll
voi jee kirjoitti:
eli jäi kirjoittamatta että olen sairastanut epiä jo pian 20 vuotta ja olen muutaman kerran saanut yöllä kohtauksen.(mulle aika uusi tuttavuus noi yölliset kohtaukset )
Tiedän siitä että olen saanut kohtauksen kun jalat ovat ihan puuduksissa (ihan kuin olisi maratonin vetänyt ;) ) ja sängystä ylös nousemisen jälkeen on todella hutera olo.
en ole koskaan laskenut alleni (luojan kiitos! ) kouristuskohtauksen aikana.Jätitpä oleellisen yksityiskohdan kertomatta... Sinun kannattaisi puhua hoitavalle lääkärille yöllisistä kohtauksista, jos ne alkavat useammin häiritä. Hän olisi parempi esittämään teorioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944