Juotteko paljon yksin? Kertokaa kokemuksia : )
Ryyppäättekö yksin?
29
5875
Vastaukset
- 598676
viime juhannus meni jokseenkin näi pääsin päivällä töistä tiesin että joudun oleen yksin hain makkaraa kaljaa tupakkia ja hyviä lehtiä lukemiseksi aattelin että pidän hauskaa vaikka olewnkin uksin no rupesin juomaan ja lukeen lehtiä kaikki vielä ok ei tässä mitään koitin sytyttää grilliä ei onnistu rupes vitutaan jheti join sittren tajun pois eihän tämmöselläö luuserilla voi hauskaa olla
- Ei ainakaan auta
Siitä tulee vielä yksinäisempi olo, se on ihan satavarmaa. Ja saattaa päättyä ilta tosi huonosti :/
14-vuotiaana (eli ikuisuus sitten) meinasin tehdä vähän samat kuin tämä otsikoissa ollut tyttö. Ajattelin juoda kännit yksin ja hukuttautua. Onneksi tuli tuttuja vastaan kun olin matkalla sinne missä aioin... Riipaisi kun mietin millainen olo sillä tytöllä on ollut.- aina seuraa
kaipaa. kuuntelee musaa ja sättäilee, kattoo jonkun komedian, rämpyttää skittaa, pelaa gta:ta, niin se ilta kännätessä menee ja mukavasti.
- on aivan
aina seuraa kirjoitti:
kaipaa. kuuntelee musaa ja sättäilee, kattoo jonkun komedian, rämpyttää skittaa, pelaa gta:ta, niin se ilta kännätessä menee ja mukavasti.
samat kuviot. Ostan hyvää viiniä ja hyvän kirjan tai DVD-leffan kanssa nautiskelen. Joskus myös mieluista musiikkia kuunnellen. En kaipaa ketään ördäämään ja sössöttämään siihen, vielä vähemmän kaipaan rafloihin kollektiivisessä kakofoniassa humaltumaan. Jos menen ulos tai jengiä tulee meille olen aina selvinpäin. En koe mitään nautintoa yhdessä ryyppäämiselle.
- ****(m)
on aivan kirjoitti:
samat kuviot. Ostan hyvää viiniä ja hyvän kirjan tai DVD-leffan kanssa nautiskelen. Joskus myös mieluista musiikkia kuunnellen. En kaipaa ketään ördäämään ja sössöttämään siihen, vielä vähemmän kaipaan rafloihin kollektiivisessä kakofoniassa humaltumaan. Jos menen ulos tai jengiä tulee meille olen aina selvinpäin. En koe mitään nautintoa yhdessä ryyppäämiselle.
Useasti ottelen yksin ja nautin siitä.
Kuuntelen musiikkia, kattelen tv:tä/dvd:tä, mesetän ja chattaan. Ravintolat olen jättänyt kokonaan. Tietysti toisinaan otan jonkun nais tuttavan kans. Mutta baariin en suostu lähtemään. Koti-ilta hyvässä seurassa on kivaa, kun siihen lisää romantiikkaa ja hellyyttä. Joskus(kerran vuodessa) ottelen veljieni ja siskoni kans. Sekin on ihan kivaa, kunhan sen tekee just kerran tai kaks vuodessa. on aivan kirjoitti:
jopa minä voin sanoa ettei sitä aina jaksa yksinäänkään samaa kuviota; kirjoja, leffoja, musiikkia, nettiä, joitain baareja.. sitähän kuivettuu ennen aikojaan. sehän on mahtavaa jos on välillä yks tai pari hyvää illanvietto- ja humaltumiskaveria (joitten kans ei kuitenkaan sammuta tai örvelletä kesken kaiken) joitten kans puhua paskaa, nauraa ja kenties käydä tanssahtaan ankarasti jossain ja muutenki osata pitää hauskaa/irrotella? (vai liekö osakseen ikäkysymyski) ikävä vaan sellaset on niin harvassa nykyään.
- .tammikuu..
kääntyi päälaelleen sydänsurujen vuoksi, taitaa tulla hapokas helmikuukin vielä :(
Juominen loppuu kunnes surut hellittää ja unohdan..
http://www.youtube.com/watch?v=zRVrQsdWDds - takataa
Juu, ryyppään yksin. Se on omaa aikaa, voi rauhassa keskittyä omiin ajatuksiin ja rentoutua. Kenenkään muun ei tarvitse katsella humaltumista tai kuunnella juttuja.
- yksin...
Juon nykyään joskus yksin, useimmmiten himassa, surffailen netissä ja juttelen mesessä...
Ystäväni jonka kanssa ryypättiin, muutti toiselle paikkakunnalle.- kaljaa,,.,..yksin
Vois avata ekan bissen...
- womanizerien uhri
kaljaa,,.,..yksin kirjoitti:
Vois avata ekan bissen...
Ite en nykyään käy baareissa ollenkaa,eipähän joudu vaikeuksiin.Juon suruuni ja lähes aina yksin.Voipahan sammua nminne huvittaa.
- yksin aina
En käytä alkoholia ollenkaan. Se ei jostain syystä maita ollenkaan, tulee vain huono olo siitä.
- Luettuani
aikaisempia ketjun kirjoituksia tuli väkisinkin mieleeni että te ette taida olla yksin. Yksinäisiä ehkä muttette yksin. Jutuissanne vilahtelee kavereita ja ystäviä ja sukulaisia ym.
- mutta seuraa kaipailisin!
No, ei nyt ihan noin:)
Joskus kyllä, muutama vuosi sitten join siideriä
itsekseni.
Yksi päivä sitten kysyin itseltäni, miksi?
A) Ei ollut hauskaa
B) Hauskaa ei tullut, vaikka siideriä joikin
C) Siideri ei ole terveystuote
D) Sen juominen on lihottavaa ja kallista.
Alkomahoolia lienee paras käytellä vain kevyesti
seurustelutilanteissa. - yksi yksinäinen
viimeisen kahden kuukauden aikana olen kerran
käynyt kaverin luona juomassa. juon oikeastaan
nykyään aina yksin, baareissa käyn yksin ja kotiin palaan yksin.
tylsää ja masentavaa sitä se elämäni on.
huomenna haen taas laatikollisen kaljaa ja juon
varmaan sen pari päivää.- juttu..
Yksin tulee aina juotua. Olipa sitten vappu taikka uusvuos..ellei töissä satu olemaan .Onneks yleensä saa olla. Ihmiset jotka kirjottanu tänne sano et kiva ja mukava juoda yksin, musaa kuunnellen ja lukien. Noh, onhan se, mutta teillä taitaa olla vaihtoehto.. Minä katson aina ikkunasta yksin kun muut juhlivat vappua kadulla tai naapurissa otetaan uutta vuotta vastaan..Sepä se on hauskaa kun olet kuunnellut kaikki levyt ja olet umpikännissä kotona aivan yksin.. Siit on kuulökaa leikki kaukana...
- niin yksin
No joo on mulla kavereita, mut mulla on kolmivuorotyö ni sotkee kaikki kavereiden kans tapaamiset niin hyvin et oon lähes aina yksin. Tänään kävin hakee taas laatikon olutta kun alko vituttaa menetetty vkonloppu. Alotin vapaat ja oon off course kännissä. Oonpa huomannu et aina kun mulla on vapaat oon kännissä ku se on näköjään joku pakokeino yksinäisyyttä vastaan.
lähes aina, ulkona tai sisällä, ja jos ulkona niin soitin vaan taskuun ja johonki istumaan, pakkasilla tosin vähä hankalampaa. ennen tuli juotua seurassa mutta ennen pitkää osottautu paskoiksi/riidanhalusiksi/epäluotettaviksi joten jätin ne ja rupesin kulkemaan yksin, saapahan mennä minne ite tahtoo vaikka ei se juttuseurakaan pahitteeksi olis.
- yksi yksinäinen
mikähän siinä on että niin moni puhuu selän
takana paskaa. toinen mitä en käsitä on riitely,
jotkut alkaa aina kännissä riidanhaluisiksi.
taas kippaan yksin ja on sairaan tylsää mutta
enpä muutakaan keksiny. yksi yksinäinen kirjoitti:
mikähän siinä on että niin moni puhuu selän
takana paskaa. toinen mitä en käsitä on riitely,
jotkut alkaa aina kännissä riidanhaluisiksi.
taas kippaan yksin ja on sairaan tylsää mutta
enpä muutakaan keksiny.riidanhalusiaki taitaa just olla ne jotka purkaa päissään ne asiat joita selvinpäin ei syystä tai toisesta halua tai osaa tehä, huoh ja muut saa sitte kärsiä siitä.
no mutta joka tapauksessa kippis, huomenna taas! ;)
- ****(m)
Tänäänkin ottelen yksistään. Kaipaisin vajaan parin vuoden takaista naista Helsingistä :) Olisi mukavaa kuulla kuulumisia.
- hyvvöö ystävänpäevää
Juu kuten ystävänpäivän teemaan hyvin sopii niin himassa kittaan yksin kalsareisillani kaljaa.
Välillä juon yksin mihinkään lähtemättä. Näin jälkikäteen ajateltuna aika pitkälle tuo vain siirtää kaikkea shaiban käsittelyä eteenpäin, vaikka itse aina silloin sitä perustelee sillä, että kiskonpa tämän punkun ja kelaan samalla itseni valmiiksi. Itse olen aina kuitenkin päätynyt erinäisiin umpikujiin ja noidankehäpäätelmiin. Ei asiat ajattelemalla parane. Tarttis varmaan teherä jotain.
Niinpä tänäänkin olen lähdössä baareilemaan. Olen baarielämästä löytänyt useampiakin tuttuja, joita näkee yöelämän ulkopuolellakin. Tietenkin välillä on itsetuhoisia krapuloitakin, mutta kokonaisuudessa baarikulttuuri on ollut minulle sosiaalisuuteni kehittämisen kannalta positiivinen asia. Ainahan sitä suomalainen pohjia tarvitsee ennenkuin uskaltautuu muille puhumaan, mutta baareilu on hyvä leikkikenttä ihmisyyden opetteluun. Ja se omien ongelmien känninen vuodatus tuntemattomille on oikeastaan aika yleinen tutustumistapa suomessa:)
http://www.youtube.com/watch?v=q54LJ5RsqRw
Pointtinain ehkä oli se että muut yksinäiset löytäisivät jonkun kanavan, missä tehdä ja toimia, eikä ajatella ja velloa. Itselleni kännäys, muille joku muu.
No nyt tuo kaveri soitteli että ois myös lähdössä. Ei tullutkaan yksi muita vastaan reissu. jei.- ssori
ei pitänyt olla noin paasaava. jaksamisia kaikille!
- Enosaaelää
olen 19-vuotias nätti tyttö. Minulla ei ole ystäviä, muuta kuin alkoholi. Huumeitakin käytän, yksin. Olen monesti yrittänyt pyyttää kavereita käymään luonani, mutta kukaan ei tule. Minulla on ihana itämainen koti, marsuja ja kaikkea. miksei kukaan halua olla kanssani?
Sairaslomalla olen ollut monta kuukautta paniikkihäiriön ja ahdistuksen takia.
Menin kuumaan kylpyyn kynttilänvalossa, poltin askillisen tupakkaa ja join ½ pullollisen salmaria. Ah.
Olen Yksinäinen. - Kyllä
Tisuttelen kaikki vapaapäivät yksinäni kotona. Kokemuksena se ei kovin kummoista ole, mutta eipä siitä haittaakaan ole. Nousuhumala vähän lievittää yksinäisyyden tunnetta. Agressiivista musiikkia ja viinaa niin siinä sen salaisuus. Leppoisempaan juopotteluun sopii ihan hyvin olut. Sopiva tahti on semmoinen pullo tuntia kohti. Tänään herättyäni en keittänyt aamukahvia vaan aloitin suoraan oluella. Tämän viikonlopun viimeisen oluen otan, joko myöhään yöllä tai sitten huomenna että saa nukuttua pelot pois, mikäli kello ei ole vielä puoltapäivää. Baariin ei jaksa lähteä juomaan, koska sielläkin joutuisi juomaan yksin niin helpompi näin.
- yksin kotona
Joku 5 kertaa olen juonut yksin tänä vuonna ja jouluna tulee kuudes kerta. Tai se on sellasta tissuttelua ja sit mä kyl kyllästyn nopeesti yksin juomiseen.
- pollux
Mä olen jo niin kauan elänyt että perskännit sun muut hölmöilyt on menneisyyttä
Nykyään saatan ottaa drinkin illalla ja ravintolassa vaikka mustan ryssän
mutten känniin itseäni juo
Nyt join oluen ruuan päälle - icecube123
Hyvin usein tulee juotua yksin kotona, baarissa en ole käynyt varmaan neljään kuukauteen. Silloin tällöin tulee ryypättyä niiden muutaman "kaverin" kanssa jotka minulla on
- 4x4
Mulla on yksi luotto- / juottokaveri, joka on aina valmis ottamaan, usein ihan hauskaa kaksistaan ottaa, mut joskus sitä ottaa mieluummin yksin ihan kaikessa rauhassa. Kattelee leffaa ja soittelee kitaraa ja nauttii kaljasta. Ainoo mikä hommassa saattaa kusta on se, et sitte kun se pakottava tarve päästä jollekin puhumaan iskee kolmelta yöllä tukevasti kännissä, niin tulee tartuttua puhelimeen ja otettua yhteyttä ihana vääriin ihmisiin ja sen kun aamulla tajuaa niin herra morkkis muistaa aika lujaa. Toki tossa taannoin oli yksi tyttölapsi jonka kanssa tuli otettua, ja se oli aina helvetin upeeta, mut nyt tulee lähinnä yksin juopoteltua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059