Kaikille paskahousuille LOL.
Ai niin........
3
627
Vastaukset
- Alik Hyvönen
Veit munat suustani, Pekka!
Kumpi tänne muuten kirjoittikaan, sinä vai 16-vuotias poikasi?- Pekka 50 vuotta
16.v poikani ja nää apinat luulee tosiaan ,että mä aivopesisin poikaani armeijan käynnillä. Ei en aivopese en ole eläessäni hänelle tuputtanut mitään , hän on aina saanut tehdä omat ratkaisunsa kuten haluaa, tosin lakiin ja muutenkin normaalien ihmisten tapaan kuten kuulukin.Siksi lopetin keskustelun täällä kun se vaan ei ole mahdollista näiden löysäperseiden kanssa. Seuraava kirjoitus tietysti on , että ethän lopettanut kun tähänkin vastasit.
- ihmettelee minä
Pekka 50 vuotta kirjoitti:
16.v poikani ja nää apinat luulee tosiaan ,että mä aivopesisin poikaani armeijan käynnillä. Ei en aivopese en ole eläessäni hänelle tuputtanut mitään , hän on aina saanut tehdä omat ratkaisunsa kuten haluaa, tosin lakiin ja muutenkin normaalien ihmisten tapaan kuten kuulukin.Siksi lopetin keskustelun täällä kun se vaan ei ole mahdollista näiden löysäperseiden kanssa. Seuraava kirjoitus tietysti on , että ethän lopettanut kun tähänkin vastasit.
Katokkin, ettei se oma poikasi lopeta kesken. Itse en vielä inttiä aloittanut,mutta en vuoden päästä ole menossa "soitellen sotaan", vaan aika nöyränä poikana
UHO JA TUHO; KULKEE KÄSIKÄDESSÄ. Pappa oli sodassa ja sanoi, että suurisuut sitten oli hiljasta miestä, kun piti todistella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769242Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422748
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto502237Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649