S-Pankin Visa-laskujen suoraveloitus

ei mahdollista

Ihmetyttää, että S-Pankin Visa Credit-laskuja ei voi laittaa suoraveloitukseen ollenkaan. Tästä on erinäisiä hankaluuksia, koska paperilaskun saapumisesta on suhteellisen lyhyt aika eräpäivään. Itselläni lasku kertyy tällä hetkellä ajalle 15.1. - 14.2. Paperilaskun perille tulo vie muutaman päivän ja eräpäivä on 28.2. Sopivasti jakso päättyy vielä lauantaihin, jolloin paperilaskukin viivästyy lisää.

4

783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytymätön

Credit-laskuja ei kai edes voi laittaa suoraveloitukseen, koska maksun määrä saattaa vaihdella. Voithan sinä tehdä toistuvan maksun, jos haluat pelkän minimilyhennyksen maksaa.

• ---___----

Kyllä tuo muilla pankeilla onnistuu, automaattisesta maksetaan valittu lyhennys. Maksuaikakortin tapauksessa koko laskun summa.

• Nordealla suoraveloitus toimii niin, että veloitettavaksi määräksi tulee automaattisesti sopimuksen mukainen vähimmäismäärä. Se näkyy verkkopankin erääntyvissä maksuissa ehkä viikon ennen eräpäivää. Jos haluaa maksaa enemmän, maksun rahamäärää voi itse muuttaa ennen eräpäivää.

Sitäpaitsi suoraveloitettavien maksujen määrät yleensä aina muuttuvat. Esim. sähkölaskut, tv-luvat, lehtien kestotilausmaksut ja kaikki muutkin maksut yleensä nousevat. Eihän suoraveloitussopimuksessa sovitakaan maksettavaksi mitään tiettyä rahamäärää vaan maksun saaja ilmoittaa rahamäärän vasta vähän ennen eräpäivää.

• credit=luotto

Voi laittaa ainakin muualla joko rahallisesti tai % luotosta taikka kaikki esim.2000€ kerralla kaikki jos laskua sen verran tulossa.
        Eli annetaan maksimi määrä mitä voi ottaa kerralla.Loput ylimenevän joko maksaa laskun tullessa erikseen tai menee osamaksuna korolla seuraavaan erään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      42
      2798
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      62
      2147
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      52
      1996
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      92
      1831
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1644
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      64
      1275
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      125
      1205
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      166
      1195
    9. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1135
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      1123
    Aihe