S-Pankin Visa-laskujen suoraveloitus

ei mahdollista

Ihmetyttää, että S-Pankin Visa Credit-laskuja ei voi laittaa suoraveloitukseen ollenkaan. Tästä on erinäisiä hankaluuksia, koska paperilaskun saapumisesta on suhteellisen lyhyt aika eräpäivään. Itselläni lasku kertyy tällä hetkellä ajalle 15.1. - 14.2. Paperilaskun perille tulo vie muutaman päivän ja eräpäivä on 28.2. Sopivasti jakso päättyy vielä lauantaihin, jolloin paperilaskukin viivästyy lisää.

4

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytymätön

      Credit-laskuja ei kai edes voi laittaa suoraveloitukseen, koska maksun määrä saattaa vaihdella. Voithan sinä tehdä toistuvan maksun, jos haluat pelkän minimilyhennyksen maksaa.

      • ---___----

        Kyllä tuo muilla pankeilla onnistuu, automaattisesta maksetaan valittu lyhennys. Maksuaikakortin tapauksessa koko laskun summa.


      • Nordealla suoraveloitus toimii niin, että veloitettavaksi määräksi tulee automaattisesti sopimuksen mukainen vähimmäismäärä. Se näkyy verkkopankin erääntyvissä maksuissa ehkä viikon ennen eräpäivää. Jos haluaa maksaa enemmän, maksun rahamäärää voi itse muuttaa ennen eräpäivää.

        Sitäpaitsi suoraveloitettavien maksujen määrät yleensä aina muuttuvat. Esim. sähkölaskut, tv-luvat, lehtien kestotilausmaksut ja kaikki muutkin maksut yleensä nousevat. Eihän suoraveloitussopimuksessa sovitakaan maksettavaksi mitään tiettyä rahamäärää vaan maksun saaja ilmoittaa rahamäärän vasta vähän ennen eräpäivää.


      • credit=luotto

        Voi laittaa ainakin muualla joko rahallisesti tai % luotosta taikka kaikki esim.2000€ kerralla kaikki jos laskua sen verran tulossa.
        Eli annetaan maksimi määrä mitä voi ottaa kerralla.Loput ylimenevän joko maksaa laskun tullessa erikseen tai menee osamaksuna korolla seuraavaan erään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      682
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      112
      526
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe