Ihmetyttää, että S-Pankin Visa Credit-laskuja ei voi laittaa suoraveloitukseen ollenkaan. Tästä on erinäisiä hankaluuksia, koska paperilaskun saapumisesta on suhteellisen lyhyt aika eräpäivään. Itselläni lasku kertyy tällä hetkellä ajalle 15.1. - 14.2. Paperilaskun perille tulo vie muutaman päivän ja eräpäivä on 28.2. Sopivasti jakso päättyy vielä lauantaihin, jolloin paperilaskukin viivästyy lisää.
S-Pankin Visa-laskujen suoraveloitus
4
795
Vastaukset
- tyytymätön
Credit-laskuja ei kai edes voi laittaa suoraveloitukseen, koska maksun määrä saattaa vaihdella. Voithan sinä tehdä toistuvan maksun, jos haluat pelkän minimilyhennyksen maksaa.
- ---___----
Kyllä tuo muilla pankeilla onnistuu, automaattisesta maksetaan valittu lyhennys. Maksuaikakortin tapauksessa koko laskun summa.
Nordealla suoraveloitus toimii niin, että veloitettavaksi määräksi tulee automaattisesti sopimuksen mukainen vähimmäismäärä. Se näkyy verkkopankin erääntyvissä maksuissa ehkä viikon ennen eräpäivää. Jos haluaa maksaa enemmän, maksun rahamäärää voi itse muuttaa ennen eräpäivää.
Sitäpaitsi suoraveloitettavien maksujen määrät yleensä aina muuttuvat. Esim. sähkölaskut, tv-luvat, lehtien kestotilausmaksut ja kaikki muutkin maksut yleensä nousevat. Eihän suoraveloitussopimuksessa sovitakaan maksettavaksi mitään tiettyä rahamäärää vaan maksun saaja ilmoittaa rahamäärän vasta vähän ennen eräpäivää.- credit=luotto
Voi laittaa ainakin muualla joko rahallisesti tai % luotosta taikka kaikki esim.2000€ kerralla kaikki jos laskua sen verran tulossa.
Eli annetaan maksimi määrä mitä voi ottaa kerralla.Loput ylimenevän joko maksaa laskun tullessa erikseen tai menee osamaksuna korolla seuraavaan erään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35683
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147682- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 112526
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521